FietsX - extensies voor het race en MTB forum
Ook een overzichtje gemaakt van de bestanden die ik aangeboden heb hier op het forum: http://www.corniel.nl/fietsx/?page=files
Te doen, te doen... Geef me een maand betaald verlof en ik kom een eind.
Wat verdien je?
Met Google kan je zoeken binnen een bepaalde site (door bijvoorbeeld bij Google in te tikken: "site:forum.fiets.nl colnago"). Enig idee of je Google ook kan laten zoeken binnen meerdere sites tegelijk? Zo ja, dan is voldoende een klein linkje naar die vaste zoekopdracht + hetgeen je wil zoeken.
Te doen?
Met Google kan je zoeken binnen een bepaalde site (door bijvoorbeeld bij Google in te tikken: "site:forum.fiets.nl colnago"). Enig idee of je Google ook kan laten zoeken binnen meerdere sites tegelijk? Zo ja, dan is voldoende een klein linkje naar die vaste zoekopdracht + hetgeen je wil zoeken.
Te doen?
@Lavsson: commercieel tarief: 125 euro/uur * 40 * 5 = 25k euro.
Maar zonder gekheid: wat je wilt willen heel veel consumenten. De reden dat het derhalve niet bestaat is omdat het lastig te realiseren is. Dat komt onder andere omdat de aanbieders er niet bij gebaat zijn, en derhalve geen medewerking verlenen.
Maar zonder gekheid: wat je wilt willen heel veel consumenten. De reden dat het derhalve niet bestaat is omdat het lastig te realiseren is. Dat komt onder andere omdat de aanbieders er niet bij gebaat zijn, en derhalve geen medewerking verlenen.
@Lavsson: ik ben Delfts geschoold.
Lavsson schreef:Vandaar die voorliefde voor fietsen.
En voor botte opmeringen.
Je was de eerste, maar het klopt. Ik heb nog niets aangepast, maar ga dat tzt zeker oppakken. Ik houd jullie op de hoogte.r600 schreef:Klopt het dat je FietsX-website niet goed meer werkt? Met name het onderdeel webwinkels; ik zie er geen een als ik het aanklik...
Ook werken je links naar het Fietsforum niet meer...
Excuus voor als ik de zoveelste ben die dit meldt!