Vandaag gefietst in 2009?
-
- Forum-lid
Vandaag weer lekker op de baan gereden. Er stond dernytraining op de planning maar bij gebrek aan een werkende derny ging dat niet door. Moest ik daar als diesel ineens gaan sprinten.
Ondanks het feit dat ik meer fout dat goed doe bij een sprint toch nog m'n PR op de 200m wat aangescherpt naar 13.62.
Ter info voor de andere Velodrome renners. De kans was volgens mij vrij groot dat er ook zondag geen derny is. Ik geef geen garantie op deze informatie maar er is dus een kans op een alternatief programma.
Ondanks het feit dat ik meer fout dat goed doe bij een sprint toch nog m'n PR op de 200m wat aangescherpt naar 13.62.
Ter info voor de andere Velodrome renners. De kans was volgens mij vrij groot dat er ook zondag geen derny is. Ik geef geen garantie op deze informatie maar er is dus een kans op een alternatief programma.
-
- Forum-lid
Geweldig mooi weer hier, lekker rondje van 60 km gefietst en viel met niet tegen zo op begin van het seizoen. Heel veel fietsers tegengekomen, waarschijnlijk door het lekkere zonnetje.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Afgelopen Donderdag naar Volendam geweest vanuit Andijk, weer 80 km en gister. De wind was uit het noorden Kracht 5 graadje of 8/9 hier. En aangezien ik meestal heen tegen wind wil rijden en terug voor ben ik naar Den Helder (gefietst Lelijkste stad van nederland vind ik ) en er stond best wel veel wind. Maar ja dan denk je maar terug voor de wind en dat motiveert mij altijd enorm en bovendien ben ik dinsdag voor het eerst OOM geworden dat is ook enorm leuk.
En via de zeedijk, waar de boot naar texel arriveert naar de Fort kijkduin gereden en zo door de duinen naar Callantsoog via Schagen en Medemblik weer naar Andijk.
Goed voor weer 120 KM, vandaag een Hersteldagje, en mischien morgenmiddag als het droog is weer km,s maken Conditie opbouwen en nog een paar kilo eraf fietsen.
En via de zeedijk, waar de boot naar texel arriveert naar de Fort kijkduin gereden en zo door de duinen naar Callantsoog via Schagen en Medemblik weer naar Andijk.
Goed voor weer 120 KM, vandaag een Hersteldagje, en mischien morgenmiddag als het droog is weer km,s maken Conditie opbouwen en nog een paar kilo eraf fietsen.
Precies. Conditie opbouwen en nog een paar kilo's er af, dat willen we allemaal toch.
Vandaar vandaag 85 km gereden. Vertrokken in de zon, maar dat duurde niet lang. Lekker gefietst maar wel leeg na aankomst. Ruim 29 gemiddeld. 't Is een begin.
Vandaar vandaag 85 km gereden. Vertrokken in de zon, maar dat duurde niet lang. Lekker gefietst maar wel leeg na aankomst. Ruim 29 gemiddeld. 't Is een begin.
Na vorige week ziek te zijn geweest mocht ik deze week naar het ziekenhuis voor een MRI-scan van mijn linkerheup.
Even wat contrastvloeistof in het gewricht en er komen mooie plaatjes uit.
Alleen jammer dat ik wat lang last van het spuitje in mijn gewicht bleef houden.
Niet één kilometer gefietst dus afgelopen week.
Gisteren was natuurlijk de ideale dag om weer een paar kilometers weg te trappen maar helaas, het vaderschap riep weer.
Vandaag zou het toch pokkeweer worden dus had ik geen zin om te gaan.
Maar wat zag ik vanochtend door de ramen, het klaarde op.
En de buienradar gaf niets aan voor de komende tijd.
Kon ik toch nog mijn heup lostrappen dit weekend.
In dit heerlijke weer een klein rondje gefietst, Oudesluis- De Stolpen- Callantsoog- Groote Keeten- Julianadorp- Den Helder- Breezand- Anna Paulowna, effe iets meer als 50 km.
Jammer van die windkracht 5, maar ja dat hoort hier in de kop.
Niet echt last gehad van de heup, nu maar hopen dat dat zo blijft.
En nu door blijven gaan want de AGR komt snel dichterbij.
Even wat contrastvloeistof in het gewricht en er komen mooie plaatjes uit.
Alleen jammer dat ik wat lang last van het spuitje in mijn gewicht bleef houden.
Niet één kilometer gefietst dus afgelopen week.
Gisteren was natuurlijk de ideale dag om weer een paar kilometers weg te trappen maar helaas, het vaderschap riep weer.
Vandaag zou het toch pokkeweer worden dus had ik geen zin om te gaan.
Maar wat zag ik vanochtend door de ramen, het klaarde op.
En de buienradar gaf niets aan voor de komende tijd.
Kon ik toch nog mijn heup lostrappen dit weekend.
In dit heerlijke weer een klein rondje gefietst, Oudesluis- De Stolpen- Callantsoog- Groote Keeten- Julianadorp- Den Helder- Breezand- Anna Paulowna, effe iets meer als 50 km.
Jammer van die windkracht 5, maar ja dat hoort hier in de kop.
Niet echt last gehad van de heup, nu maar hopen dat dat zo blijft.
En nu door blijven gaan want de AGR komt snel dichterbij.
Gisteren 31 km met zoon (van 6) gefietst op z'n racer. En zonder Peijnenburg ....
Vandaag 42 km in het bos doorgebracht (ATB), en 3 kg modder mee naar huis genomen ....
maar iig wel 2x lol gehad!
Vandaag 42 km in het bos doorgebracht (ATB), en 3 kg modder mee naar huis genomen ....
maar iig wel 2x lol gehad!
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
zou vandaag niets meer doen, maar de zon scheen uitbundig dus toch de fiets maar even gepakt voor een klein rondje. Voor de rest van de week wordt er pokkeweer voorspeld dus: grijp je kans. Eerst 25 km tegen de wind in (buffelen) en daarna ontspannen voor de wind terug. Weer 55 k om bij te schrijven.