Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

Gebruikersavatar
Edwin
Admin
Berichten: 1506
Lid geworden op: 09 okt 2006 18:11

Gebruikersavatar Edwin 19 okt 2009 11:40

Topic even geschoond, vanaf nu graag weer alleen ontopic reageren!
Afbeelding | Afbeelding

arual
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 feb 2008 23:33

arual 29 okt 2009 20:23

[quote="andromeda"]Dat is ook een van de redenen waarom men met die 25 posts werkt denk ik.
Het zouden er eigenlijk 225 moeten zijn naar mijn mening maar dat is een ander verhaal.

Het verkoopgedeelte is ontstaan door FORUMLEDEN die iets aan te bieden hebben, als het om die reden gebeurt weet je dat je te maken hebt met mensen die regelmatig gebruik maken van het forum en het dus inderdaad niet in hun hoofd halen om iets aan te bieden wat niet ok is.

Met mensen die toevallig hier komen of bewust 25 posten erin knallen om iets te mogen aanbieden kan je je afvragen waarom ze dat zo graag willen en geen gebruik maken van marktplaats, kapaza etc.[quote="andromeda"]

beetje onzin natuurlijk, zelf kom ik met regelmaat effe kijken op het forum, maar post niet zo vaak wat. zou ik dan niet iets eerlijks kunnen verkopen? omdat ik alleen maar kijk en me niet bemoei met een discusssie?
laura

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 02 nov 2009 10:09

[quote="arual"][quote="andromeda"]Dat is ook een van de redenen waarom men met die 25 posts werkt denk ik.
Het zouden er eigenlijk 225 moeten zijn naar mijn mening maar dat is een ander verhaal.

Het verkoopgedeelte is ontstaan door FORUMLEDEN die iets aan te bieden hebben, als het om die reden gebeurt weet je dat je te maken hebt met mensen die regelmatig gebruik maken van het forum en het dus inderdaad niet in hun hoofd halen om iets aan te bieden wat niet ok is.

Met mensen die toevallig hier komen of bewust 25 posten erin knallen om iets te mogen aanbieden kan je je afvragen waarom ze dat zo graag willen en geen gebruik maken van marktplaats, kapaza etc.[quote="andromeda"]

beetje onzin natuurlijk, zelf kom ik met regelmaat effe kijken op het forum, maar post niet zo vaak wat. zou ik dan niet iets eerlijks kunnen verkopen? omdat ik alleen maar kijk en me niet bemoei met een discusssie?
[/quote]

Laura, effe kijken is niet te controleren en het aantal posten wel. Simpel.
Want helaas, er zijn er nogal die elke gelgenheid aangrijpen om maar zo snel mogelijk van zijn of haar spullen af te komen en op deze manier voorkom je dat.
Ik vind het een prima regel.
Niets is wat het lijkt..

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 05 nov 2009 15:41

Om weer even helemaal on-topic te komen: twee weken een stuurpen van Campo gekocht. Binnen een paar dagen was het in huis (bij mijn ouders dan, ivm geheim projectje).

Minpuntje: (wat eigenlijk een dik pluspunt is) het pakje was zo goed ingepakt dat mijn ouders er een kwartier over deden om het open te krijgen ;) Maar dat kan natuurlijk ook aan hen liggen...

mister_arby
Forum-lid
Berichten: 945
Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24

mister_arby 06 nov 2009 10:46

[quote="maurice"][quote="arual"][quote="andromeda"]Dat is ook een van de redenen waarom men met die 25 posts werkt denk ik.
Het zouden er eigenlijk 225 moeten zijn naar mijn mening maar dat is een ander verhaal.

Het verkoopgedeelte is ontstaan door FORUMLEDEN die iets aan te bieden hebben, als het om die reden gebeurt weet je dat je te maken hebt met mensen die regelmatig gebruik maken van het forum en het dus inderdaad niet in hun hoofd halen om iets aan te bieden wat niet ok is.

Met mensen die toevallig hier komen of bewust 25 posten erin knallen om iets te mogen aanbieden kan je je afvragen waarom ze dat zo graag willen en geen gebruik maken van marktplaats, kapaza etc.[quote="andromeda"]

beetje onzin natuurlijk, zelf kom ik met regelmaat effe kijken op het forum, maar post niet zo vaak wat. zou ik dan niet iets eerlijks kunnen verkopen? omdat ik alleen maar kijk en me niet bemoei met een discusssie?
[/quote]

Laura, effe kijken is niet te controleren en het aantal posten wel. Simpel.
Want helaas, er zijn er nogal die elke gelgenheid aangrijpen om maar zo snel mogelijk van zijn of haar spullen af te komen en op deze manier voorkom je dat.
Ik vind het een prima regel.[/quote]

Een aantal post zijn te controleren, maar de tijd dat je geregistreerd staat ook. Mensen die niet veel posten, maar wel veel lezen en kijken kun je dan ook herkennen. Ik zelf kijk naast aantal post ook naar hoelang ze reeds actief zijn op het forum. Iemand die 1 week staat geregistreerd en zijn spulletjes te koop zet, daar doe ik zo 1-2-3 geen zaken mee.

Wellicht is het een idee om in het regelement op te nemen dat je minimaal een bepaalde tijd een actief account moet hebben voordat je iets te koop aanbied?

watikjebrom
Forum-lid
Berichten: 753
Lid geworden op: 11 mar 2008 12:47

watikjebrom 06 nov 2009 10:51

[quote="W0uter"]Om weer even helemaal on-topic te komen: twee weken een stuurpen van Campo gekocht. Binnen een paar dagen was het in huis (bij mijn ouders dan, ivm geheim projectje).

Minpuntje: (wat eigenlijk een dik pluspunt is) het pakje was zo goed ingepakt dat mijn ouders er een kwartier over deden om het open te krijgen ;) Maar dat kan natuurlijk ook aan hen liggen...[/quote]

Ben benieuwd naar je geheime projectje (geheim voor vrouwlief zeker ;))
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 08 nov 2009 10:24

Sinds zaterdag een zeer positieve ervaring met camille (daarvoor geen). Prima onderhouden fiets, nette prijs. Gastvrij ontvangen (met een kopje thee). Online overschrijving ging ook zonder problemen. Dank!

timbo16
Forum-lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 jul 2009 21:01
Locatie: Gorinchem
Contact

timbo16 01 dec 2009 17:22

Ik heb sinds deze week een erg goede ervaring met Stokie.
Had een berichtje gestuurd dat ik interesse had in zijn helm, hij reageerde gelijk dat hij hem zou reserveren(ivm ik even moest wachten met kopen).
Ik hem zondag bericht dat ik hem wilde kopen, hij heeft hem gister op de bus gedaan en vandaag ontvangen.
Erg netjes en goed verpakt, alles zat er netjes bij en de helm zag er goed uit.

Bedankt voor de goede service stokie.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace

frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 01 dec 2009 23:36

Ook van de aktie van chrissiewizzie werd ik onlangs blij; hij kwam speciaal naar Van der Valk Motel Breukelen om zijn pakketje aan mij over te dragen. Dit scheelde mij heel wat reistijd. Bedankt!
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

joeptimmermans
Forum-lid
Berichten: 496
Lid geworden op: 16 feb 2009 14:12
Locatie: Nijmegen

joeptimmermans 03 dec 2009 11:35

Goede ervaring met Chris Kuiper. Tijdritremhendels besteld en binnen de kortste keren geleverd, voor een zeer mooie prijs. Thanx

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 03 dec 2009 19:12

Zeer goede ervaring met Rene. Snelle en duidelijke communicatie, correcte levering en zelfs een extra setje binnenbandjes erbij gekregen :) Bedankt!

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 06 dec 2009 11:19

[quote="joeptimmermans"]Goede ervaring met Chris Kuiper. Tijdritremhendels besteld en binnen de kortste keren geleverd, voor een zeer mooie prijs. Thanx [/quote]

idem.

Plaats reactie