FotoSoep Contest (03): Eer je held met een zadel
De laaste dag dat er nog mag worden ingeleved. Doe het dus snel!
De votes for me
01.frederic david
02.Tornado Tom
03.Master B
04.Kevin.Constant
05.Eindt
06.klontje
07.frenkie
08.ericpeters
09.mister_arby
10.andromeda
11.ikweetutnietmeer
andromeda 5
De eerste indruk is een goede: je lacht je de barsten. De ps-skills zijn echter duidelijk minder. Toch een goede poging. Hoewel ik niet inzie welke held je hiermee eert. En het inleverformaat is fout.
Eindt 6,5
Grappig. Leuk bedacht. Toch is dit niet echt 'eren'. Het belgische vlaggetje voorop buigt niet mee.
ericpeters 6
Een van de drie Lance Armstrong eerbetuigingen. Als enige ook het zijaanzicht gemaakt. Dat zijn pluspunten. Het inleverformaat is fout, dus dat zijn strafpunten.
ikweetutnietmeer 5
Foto's op zadels werken niet naar mijn mening. De afwerking is een beetje slordig hier en daar.
frederic david 8,5
Totaal beeld is mooi. De opdracht is goed begrepen. Alleen die foto achterop doet het niet voor mij.
frenkie 6,5
De tweede in de LA-reeks. Mooi zwart is niet lelijk. Netjes uitgevoerd, maar ik mis beleving. Vindt hem iets te saai.
Kevin.Constant 7
Mooi lijnenspel. Het zadel is echter te wit geworden. Hierdoor valt de linkerzijkant (voor de kijker de bovenkant) deels weg. Ook hier vind ik de foto op het zalde niet geslaagd. Als illustratie bij het zaldel was wat mij beteft mooier geweest.
klontje 6,5
Eenvoudig, origineel. Iets te statisch, en daardoor niet zo spannend.
Master B 7,5
Leuk, grappig en mooi gedaan. Jammer van de '125g' ipv van 123 gram. En het formaat is niet juist.
mister_arby 6
Dit ontwerp zal veel fans kennen, maar mij kan het niet bekoren. Je moet zadels (oto's, gitaren, fietsen) niet proberen aan de man te brengen door er een hobbit met grote tieten op te plakken. Daarnaast: het zadel suggereert een mooie grote kont, en die heeft miss Hatch dan weer niet.
Tornado Tom 8
De meest inspirerende van de LA's. Wel vind ik e.a. net iets te. Zo zijn er te veel tinten geel op het zadel. Ook is het livestrong bandje net ff te veel van het goede. Toch een mooie nummer twee.
Wat betreft mn eigen ontwerp: in vind hem niet onaardig, maar ik zou verbazen als ik er mee op het podium zou eindigen. Maar wie weet...
01.frederic david
02.Tornado Tom
03.Master B
04.Kevin.Constant
05.Eindt
06.klontje
07.frenkie
08.ericpeters
09.mister_arby
10.andromeda
11.ikweetutnietmeer
andromeda 5
De eerste indruk is een goede: je lacht je de barsten. De ps-skills zijn echter duidelijk minder. Toch een goede poging. Hoewel ik niet inzie welke held je hiermee eert. En het inleverformaat is fout.
Eindt 6,5
Grappig. Leuk bedacht. Toch is dit niet echt 'eren'. Het belgische vlaggetje voorop buigt niet mee.
ericpeters 6
Een van de drie Lance Armstrong eerbetuigingen. Als enige ook het zijaanzicht gemaakt. Dat zijn pluspunten. Het inleverformaat is fout, dus dat zijn strafpunten.
ikweetutnietmeer 5
Foto's op zadels werken niet naar mijn mening. De afwerking is een beetje slordig hier en daar.
frederic david 8,5
Totaal beeld is mooi. De opdracht is goed begrepen. Alleen die foto achterop doet het niet voor mij.
frenkie 6,5
De tweede in de LA-reeks. Mooi zwart is niet lelijk. Netjes uitgevoerd, maar ik mis beleving. Vindt hem iets te saai.
Kevin.Constant 7
Mooi lijnenspel. Het zadel is echter te wit geworden. Hierdoor valt de linkerzijkant (voor de kijker de bovenkant) deels weg. Ook hier vind ik de foto op het zalde niet geslaagd. Als illustratie bij het zaldel was wat mij beteft mooier geweest.
klontje 6,5
Eenvoudig, origineel. Iets te statisch, en daardoor niet zo spannend.
Master B 7,5
Leuk, grappig en mooi gedaan. Jammer van de '125g' ipv van 123 gram. En het formaat is niet juist.
mister_arby 6
Dit ontwerp zal veel fans kennen, maar mij kan het niet bekoren. Je moet zadels (oto's, gitaren, fietsen) niet proberen aan de man te brengen door er een hobbit met grote tieten op te plakken. Daarnaast: het zadel suggereert een mooie grote kont, en die heeft miss Hatch dan weer niet.
Tornado Tom 8
De meest inspirerende van de LA's. Wel vind ik e.a. net iets te. Zo zijn er te veel tinten geel op het zadel. Ook is het livestrong bandje net ff te veel van het goede. Toch een mooie nummer twee.
Wat betreft mn eigen ontwerp: in vind hem niet onaardig, maar ik zou verbazen als ik er mee op het podium zou eindigen. Maar wie weet...
-
- Forum-lid
In volgorde (van minder goed naar goed )
11. Andromeda : Fun maar niet mijn stijl
10. Master B: Niet echt een wielerheld, maar wel leuk gesoept !
9. Eindt: Van een held verwacht je nou niet echt een negatief beeld op je zadel denk ik ?
8. ikweetutnietmeer: Vind 'm nogal druk gemaakt... wel mooie ode aan Boogerd !
7. Tornado Tom: Livestrong n°1: vind deze de minste van de 3, lijkt me nogal cartoon
6. ericpeters: Beetje te veel geel om echt top te zijn Wat details achteraan hadden 'm nog beter gemaakt
5. Kevin.constant: Niet helemaal m'n zin met die gedraaide foto van Nys, wel knappe lijnen!
4. Corniel: Enkel kijkend naar het zadel een prima werkje !
3. Frenkie: Doet Armstrong naar mijn mening de meeste eer aan in die setting!
2. Mister_arby: Zo'n kont onder je kont, wie wil dat nou niet ?
1. Klontje: gewoon wat je er van verwacht: Oscarito verde !
11. Andromeda : Fun maar niet mijn stijl
10. Master B: Niet echt een wielerheld, maar wel leuk gesoept !
9. Eindt: Van een held verwacht je nou niet echt een negatief beeld op je zadel denk ik ?
8. ikweetutnietmeer: Vind 'm nogal druk gemaakt... wel mooie ode aan Boogerd !
7. Tornado Tom: Livestrong n°1: vind deze de minste van de 3, lijkt me nogal cartoon
6. ericpeters: Beetje te veel geel om echt top te zijn Wat details achteraan hadden 'm nog beter gemaakt
5. Kevin.constant: Niet helemaal m'n zin met die gedraaide foto van Nys, wel knappe lijnen!
4. Corniel: Enkel kijkend naar het zadel een prima werkje !
3. Frenkie: Doet Armstrong naar mijn mening de meeste eer aan in die setting!
2. Mister_arby: Zo'n kont onder je kont, wie wil dat nou niet ?
1. Klontje: gewoon wat je er van verwacht: Oscarito verde !
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
Tot zondag mag je stemmen, vergeet het niet.
-
- Forum-lid
9# klontje - Te groen voor mij, niet veel aangedaan.
2# frederic david - zeer mooi zadel, erg jammer dat de foto over het carbon staat.
11# Tornado Tom - vlaggetjes niet zo geslaagd. Nike logo in spiegelbeeld ook niet. De minste van de lance reeks.
4# frenkie - saai, maar wellicht wel idee om op de markt te brengen
3# Kevin.Constant - mooie lijnen idd, rode letters zijn minder.. en vanaf de zijkant lijkt het minder mooi, wellicht als je de foto 90graden draait dat hij dan beter tot zijn recht komt.
5# Master B - Leuk ontwerp, jammer dat het zadel niet herkenbaar meer is. Niet geheel volgens opdracht.
1# Eindt - Zeer goed gelukt! Is echter niet geheel volgens opdracht, maar wel creatief.
7# ericpeters - Niet veel werk van gehad.. simpel maar toch aardig.
6# Corniel - geheel is wel mooi, alleen doet het mij verder niets. Jammer van de gloed om de opdruk voorop het zadel.
10# ikweetutnietmeer - haha, deze zou ik niet als zadel willen. Foto over het carbon vindt ik erg jammer, had dan het carbongedeelte weg gelaten. Beetje druk wellicht.
8# andromeda - grappig, alleen slechte afwerking
mister_arby - Hey dat ben ik zelf, nou mijn opzet was om gewoon billen als zadel te doen.. Alleen omdat er een held bij moest heb ik liz maar er bij gezet. Tjah marianne vos viel namelijk al snel af
Vergeet niet te stemmen!
beste photoshop job (technisch): corniel
orgineelste zadel: adromeda
productierijpe zadels: eric peters, frenkie en klontje
De rest hulde voor de inspanning, maar ik zou geen mannenkop onder mijn achterste willen
orgineelste zadel: adromeda
productierijpe zadels: eric peters, frenkie en klontje
De rest hulde voor de inspanning, maar ik zou geen mannenkop onder mijn achterste willen
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
@Frigo: wees zo vrij om er een lijstje van te maken. Dan hebben we er 'echt' wat aan.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik ben hier heel slecht in (het logo kan nog iets beter, maar niet veel), hier toch een kleine poging
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
[quote="Corniel"]@Frigo: wees zo vrij om er een lijstje van te maken. Dan hebben we er 'echt' wat aan.[/quote]
Ik zal me er morgenochtend 's over buigen corniel, ga nu effe maffen...:rolleye:
Ik zal me er morgenochtend 's over buigen corniel, ga nu effe maffen...:rolleye:
@de zwarten: deze contest is reeds gesloten. Je mag alleen nog stemmen.
And here are the votes from Frigo:
1). corniel
2). andromeda
3). frederic david
4). mister-arby
5). Master B
6). ericpeters
7). klontje
8). Eindt
9). frenkie
10) Kevin.Constant
11). ikweetutnietmeer
12). Tornado Tom
Volgorde is gebaseerd op Photoshop-skills en originaliteit. Overigens respect voor allen die de moeite hebben genomen om een creatie in te zenden!!!
1). corniel
2). andromeda
3). frederic david
4). mister-arby
5). Master B
6). ericpeters
7). klontje
8). Eindt
9). frenkie
10) Kevin.Constant
11). ikweetutnietmeer
12). Tornado Tom
Volgorde is gebaseerd op Photoshop-skills en originaliteit. Overigens respect voor allen die de moeite hebben genomen om een creatie in te zenden!!!