Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Mavic Cosmic Carbone SLR

twofourtwo
Forum-lid

twofourtwo 26 jul 2010 11:34

tomtom schreef:Waar haal ik de originele stickers om (weer) op mijn SLR's te plakken? Bij een FM, bij Mavic (geen contact te vinden....._ of ergens anders.....? Graag tips.

http://www.bike-components.de/products/ ... -2010.html

ik weet niet of je deze bedoelt ... hum, ik zie nu dat deze voor SL's zijn. misschien is een mailtje sturen?
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 26 jul 2010 13:56

MJ schreef:helaas is mijn achterwiel totaal overleden na één jaar.

Als je bij de spaken naar binnen kijkt als het velglint eraf is loopt er een scheur van spaak naar spaak door de velg.

Hoe zou MAVIC hierop reageren na zo'n korte periode?

Ik heb er ongeveer 6000 km op gereden denk ik.

Mvg.

Ga naar je fietsenmaker.
Als ze voor de rest nog in goede staat zijn en je hebt de originele aankoopfactuur => vervangen in garantie.
I know myself like no one else
Nothing to defend

mj
Forum-lid

mj 26 jul 2010 14:28

heb de wielen inmiddels op laten sturen door CC53/11, topservice want de wielen waren daar niet gekocht.

Verder is het dus even afwachten. Zou mooi zijn als ze vervangen werden.

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 26 jul 2010 17:19

Heb nu sinds maart 2009 de slr's, ik gebruik ze alleen bij mooi weer. Ze zijn net zo stijf als mijn Campa Eurus wielen en heb er tot op heden zo'n 3000 km mee gereden. Ik ben een toerfietser, geen wedstrijden dus en de wielen geven geen krimp.Ook de wekelijkse rondjes om de Achelse kluis doorstaan ze goed, nog geen slag in beide wielen, nog niks na hoeven stellen en geen kapotte spaken. Kortom puike wielen. Alleen heb ik het gevoel dat de naven van m'n Campa Eurus nog net iets soepeler lopen

mj
Forum-lid

mj 28 dec 2010 15:53

toch nog even de afhandeling vermelden; ik heb van mavic een nieuw achterwiel gekregen onder garantie! Heeft lang geduurd maar uiteindelijk wel goed geregeld.

hoorn
Forum-lid

hoorn 28 mar 2011 10:25

Mijn achterwiel is inmiddels ook heengegaan. Er bleek een scheur in de velg te zitten. De set was toen 1 jaar en 11 maanden oud. Dus nog een maandje binnen de garantie. Inmiddels liggen ze al een week of 5 bij Mavic. Er lijkt nog niet heel veel voortgang te zijn.
Ik ben benieuwd waar Mavic mee gaat komen.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
Wilier Triestina Cyclocross
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;

mj
Forum-lid

mj 28 mar 2011 10:32

bij mij duurde het 6 maanden voordat ik iets hoorde. Dat was toen wel meteen goed nieuws, een nieuw achterwiel

hoorn
Forum-lid

hoorn 31 mar 2011 10:19

Ik hoop dat het niet zo lang gaat duren. Ik denk dat ik dan de FM maar moet gaan wijzen op de rechten die ik als consument heb. Iets met redelijke termijnen enzo. Het moet toch mogelijk zijn om binnen een maand te bepalen of iets garantie is en een nieuwe velg cq een nieuw achterwiel op te sturen. Lijkt me.
Pinarello FP Paris, Ultegra SL Compact, Mavic Cosmic Carbone SLR, Conti GP 4000S
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -den-hoorn" onclick="window.open(this.href);return false;

hoorn
Forum-lid

hoorn 11 apr 2011 14:13

Ze zijn inmiddels terug. Ik heb een nieuwe achtervelg gekregen en het wiel is opnieuw gespaakt. Afgelopen weekend mee gereden en het is allemaal weer recht en strak. Nu maar hopen dat ik er een mooi tijdje van kan blijven genieten.
Zometeen maar weer stickers bestellen om het achterwiel op het voorwiel te laten lijken.

De totale afhandelingstermijn was 6 weken.

Plaats reactie