hoge velgen geen carbon
Dan klopt die van jou nu wel...
Nooit geweten dat je in belgie 21% moest betalen
Nooit geweten dat je in belgie 21% moest betalen
Ik heb 2 setjes besteld, zijn al in 't land, maar liggen nog bij de GLS in Utrecht tot ze vrijgegeven worden (ivm met invoerrechten en omzetbelasting idd).
Zal binnenkort wel 'n reviewtje plaatsen.
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
Daf treks schreef:Ik heb 2 setjes besteld, zijn al in 't land, maar liggen nog bij de GLS in Utrecht tot ze vrijgegeven worden (ivm met invoerrechten en omzetbelasting idd).
Interessant, en klopt het bedrag zo'n beetje dat je betaald hebt zoals we uitgerekend hebben?
jona91 schreef:superlite 20/20 kost 219 en wegen +-1900 gram
zouden de velgen, van GRM volgens pro bikeshop, ook los verkrijgbaar zijn? een link vind ik in ieder geval niet...
Velgen zijn van GLM (Giant Light Metal). Denk niet dat je ze ooit los zult vinden eerlijk gezegd.
Bernie V schreef:Daf treks schreef:Ik heb 2 setjes besteld, zijn al in 't land, maar liggen nog bij de GLS in Utrecht tot ze vrijgegeven worden (ivm met invoerrechten en omzetbelasting idd).
Interessant, en klopt het bedrag zo'n beetje dat je betaald hebt zoals we uitgerekend hebben?
Dat weet ik nog niet, dat wordt nog een verassing . Nee maar ik denk dat het wel ongeveer klopt. Al zal het bedrag per wielset wat lager liggen, omdat de verzendkosten natuurlijk verdeeld zijn over de 2 wielen. En de btw is in Nederland een tikje lager (19%). Daarnaast heeft Sean niet exact het bedrag wat ik moest betalen op de factuur gezet, waardoor het geheel ook nog iets lager uit zal komen..
Anyway, Ik hou je op de hoogte
Edit: ik zie dat je ook het bedrag ook al met de nederlandse btw berekend hebt..
De nieuwe AMC achternaven zien er iets anders uit, zouden ze dan toch...
En waar kan je nu nog amc 420 velgen kopen, mogen die van vorig jaar zijn.
En ik zou ze willen laten spaken door zoran, dus best een andere achternaaf, hoeveel kost zo'n M5, die zijn wel heel goed naart schijnt. En kan je zo'n amc voorwiel alleen kopen?
En waar kan je nu nog amc 420 velgen kopen, mogen die van vorig jaar zijn.
En ik zou ze willen laten spaken door zoran, dus best een andere achternaaf, hoeveel kost zo'n M5, die zijn wel heel goed naart schijnt. En kan je zo'n amc voorwiel alleen kopen?
Daf treks schreef: Dat weet ik nog niet, dat wordt nog een verassing . Nee maar ik denk dat het wel ongeveer klopt. Al zal het bedrag per wielset wat lager liggen, omdat de verzendkosten natuurlijk verdeeld zijn over de 2 wielen. En de btw is in Nederland een tikje lager (19%). Daarnaast heeft Sean niet exact het bedrag wat ik moest betalen op de factuur gezet, waardoor het geheel ook nog iets lager uit zal komen..
Anyway, Ik hou je op de hoogte
Edit: ik zie dat je ook het bedrag ook al met de nederlandse btw berekend hebt..
Heb je ondertussen je Soul wieltjes al Daf treks?
Heb ze ondertussen ontvangen. De bijkomende kosten waren uiteindelijk 134,95, lager dan de 160 die ik berekend had dus ik heb geen idee hoe ze dit berekend hebben maar heb er maar niet over doorgevraagd
Heb er zelf nog niet op gereden, m'n broer (een nogal "ruige" rijder van >85 kg) wel en hem bevielen ze goed. Stijf zat voor hem en hij vondt ze strak en snel aanvoelen.
Mijn eerste impressie uit de doos:
Licht, de voorwielen wogen 747 en 771gram, de achterwielen 920 en 926 (de snelspanners waren zo'n 90g per set)
De lichtste set (die ik zelf heb gehouden omdat ik een stuk lichter ben als mijn broer) heb zat dus onder het opgegeven gewicht, de andere set iets erboven.
Door dit lichte gewicht zijn de velgwanden wel heel dun gemaakt (kun je indrukken net als bij mavic cosmic carbones).
De naven zijn erg mooi, met de rood geanodiseerde body en afdichtingen.
Overall zien ze er mooi uit, de stickers lijken ook van goede kwaliteit.
Mijn sets kwamen daarnaast perfect recht uit de doos en ze zijn zo op het eerste zicht goed gespaakt.
Hier een foto van mn broers fiets met de S4.0 (kan die van mijn eigen fiets zo gauw niet vinden.
[img=http://img185.imageshack.us/img185/6022/p1060599br7.jpg]
Zal binnenkort nog wel een review plaatsen als ik ze getest heb.
Heb er zelf nog niet op gereden, m'n broer (een nogal "ruige" rijder van >85 kg) wel en hem bevielen ze goed. Stijf zat voor hem en hij vondt ze strak en snel aanvoelen.
Mijn eerste impressie uit de doos:
Licht, de voorwielen wogen 747 en 771gram, de achterwielen 920 en 926 (de snelspanners waren zo'n 90g per set)
De lichtste set (die ik zelf heb gehouden omdat ik een stuk lichter ben als mijn broer) heb zat dus onder het opgegeven gewicht, de andere set iets erboven.
Door dit lichte gewicht zijn de velgwanden wel heel dun gemaakt (kun je indrukken net als bij mavic cosmic carbones).
De naven zijn erg mooi, met de rood geanodiseerde body en afdichtingen.
Overall zien ze er mooi uit, de stickers lijken ook van goede kwaliteit.
Mijn sets kwamen daarnaast perfect recht uit de doos en ze zijn zo op het eerste zicht goed gespaakt.
Hier een foto van mn broers fiets met de S4.0 (kan die van mijn eigen fiets zo gauw niet vinden.
[img=http://img185.imageshack.us/img185/6022/p1060599br7.jpg]
Zal binnenkort nog wel een review plaatsen als ik ze getest heb.