Forumrit Belgie/Brabant 29/3 (met Foto's v/d tocht)
@kool en diamond; Het is natuurlijk erg spijtig deze hele situatie rond GastheerG, hiervoor verwijs ik naar het 'topic wat mag een wielrenner wel/niet en de afsluitende forumrit'. Het lijkt allemaal het een en ander te maken te hebben met een serie van reacties in het eerst genoemde topic en een daarbij annoniem verstuurde mail aan zijn adres.
Ik vind het allemaal erg spijtig maar ik weiger om mezelf hier inhoudelijk in te gaan mengen, om de eerstvolgende rede dat het niet mijn zaken zijn en zolang ik het hele verhaal niet ken ik er niets over kan / wil zeggen en punt 2 omdat juist reacties van mensen die het fijne ervan niet weten op hun beurt weer reacties uitlokken. Daarbij is het voor GastheerG denk ik onnodig om te lezen wie het zo spijtig vind dat hij 'weg' is, dat vind hij zelf ongetwijfeld ook.
Al met al een zeer vervelende situatie maar we moeten ook niet afhankelijk zijn van één persoon en activiteiten gewoon doorzetten, anders is er straks ook geen rede meer om terug voor te komen.
Aldus een welbespraakte, jeugdige brabander aka brommer.
Gegroet.
Ik vind het allemaal erg spijtig maar ik weiger om mezelf hier inhoudelijk in te gaan mengen, om de eerstvolgende rede dat het niet mijn zaken zijn en zolang ik het hele verhaal niet ken ik er niets over kan / wil zeggen en punt 2 omdat juist reacties van mensen die het fijne ervan niet weten op hun beurt weer reacties uitlokken. Daarbij is het voor GastheerG denk ik onnodig om te lezen wie het zo spijtig vind dat hij 'weg' is, dat vind hij zelf ongetwijfeld ook.
Al met al een zeer vervelende situatie maar we moeten ook niet afhankelijk zijn van één persoon en activiteiten gewoon doorzetten, anders is er straks ook geen rede meer om terug voor te komen.
Aldus een welbespraakte, jeugdige brabander aka brommer.
Gegroet.
Het lijkt me leuk om deze te verrijden. Heb alleen totaal geen idee of het een beetje gaat passen in m'n agenda/schema van volgend jaar.
@welbespraakte, jeugdige brabander aka brommer - je hebt helemaal gelijk in je reactie. De voorbespiegelingen in dit topic waren te leuk om de boel nu af te blazen. We zijn in ieder geval met 7 en op het moment supreme zal er ongetwijfeld nog wel iemand aanhaken - wellicht is GG dan ook weer terug.
@Corniel - sommige dingen kun je passend maken. Je kunt er in je planning toch simpelweg rekening mee houden??????????????????????????????????????
@Corniel - sommige dingen kun je passend maken. Je kunt er in je planning toch simpelweg rekening mee houden??????????????????????????????????????
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Het is nog ver weg maar ik fiets graag in België dus schrijf mij ook maar op.
Deelnemerslijst:
Rocketboy
Lancev7
Underworld
MarZ
de zwarten
amateurke
Brummi
Bottecchia
Deelnemerslijst:
Rocketboy
Lancev7
Underworld
MarZ
de zwarten
amateurke
Brummi
Bottecchia
@Erik-Jan, hangt van je wijze van fietsen af, indien je het allemaal soepel wil doen zal een compact op sommige hellingen (oa Smeys, Moskes) handig zijn, indien je op pure kracht naar boven kan is 39-25 OK.
De hellingen zijn nooit lang (max 1,5 à 2km) en er zijn slechts 4 à 5 echt steile gevallen bij. Er is wel de opeenvolging van hoogteverschillen die het naar het einde wat zwaarder kan maken.
De hellingen zijn nooit lang (max 1,5 à 2km) en er zijn slechts 4 à 5 echt steile gevallen bij. Er is wel de opeenvolging van hoogteverschillen die het naar het einde wat zwaarder kan maken.
Als een echte Flandrien, door weer en wind, op de rollen !
dan hoop ik wel een stuk sterker te zijn dan de laatste forumrit. Denk dat het het hele ritje gewoon bij Jip in het wiel wordt en niet meer eruit kom
Deelnemerslijst:
Rocketboy
Lancev7
Underworld
MarZ
de zwarten
amateurke
Brummi
Bottecchia
ferry1982
Deelnemerslijst:
Rocketboy