[quote="buitenblad"]Zucht, dus nu gaan we een discussie krijgen Nederland-België over bier....ik ga maar eens in de jaaawnn-stand...boring!!![/quote]
Kiezen doe ik in een ander lokaal
Ik lust van allebei dus er is geen discussie nodig wat mij betreft.
Het Groot Bier Topic
[quote="maus_1990"]
juup is geen bier maar pils huge difference
[/quote]
Alle pils is bier, maar niet alle bier is pils....
Pilsner is een type bier, net zoals ale, porter, stout, bitter, witbier enz. enz. enz.
Enne... die nucleaire pinguin heeft niet veel met bier te maken, zie mijn post even terug...
juup is geen bier maar pils huge difference
[/quote]
Alle pils is bier, maar niet alle bier is pils....
Pilsner is een type bier, net zoals ale, porter, stout, bitter, witbier enz. enz. enz.
Enne... die nucleaire pinguin heeft niet veel met bier te maken, zie mijn post even terug...
Vandaag weer eens wat Grimbergen triple in huis gehaald. Leffe (dubbel en triple)
Hertog Jan (Grand prestige) zijn de bieren die ik meestal drink. Heerlijk spul.
Hoofdzakelijk drink ik zwaar bier, maar een Warsteiner in de warme zomerdagen op het
terras, ook heel lekker.
Hertog Jan (Grand prestige) zijn de bieren die ik meestal drink. Heerlijk spul.
Hoofdzakelijk drink ik zwaar bier, maar een Warsteiner in de warme zomerdagen op het
terras, ook heel lekker.
Hm, die Hertog Jan ken ik niet: maakt me wel nieuwsgierig. Eens kijken of ik die hier in Belgie vind! (zou wel moeten - althans hier in Vlaams-Brabant - met zo'n naam...)
Als je dat soort stevige dingen lust, probeer dan zeker ook eens Gouden Carolus: véél beter dan Leffe!
Als je dat soort stevige dingen lust, probeer dan zeker ook eens Gouden Carolus: véél beter dan Leffe!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hertog Jan Grand Prestige moet je echt eens proberen. Heerlijk bier, eentje voor de koude winteravond
Less is bore
Inmiddels eens gemaild naar Brasserie du Bocq, en het Bière des Cyclistes schijnt al een paar jaar niet meer gebrouwen te worden... Jammer!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Hertog Jan Pilsener
Hertog Jan Grand prestige
Hertog Jan Karakter
Hertog Jan Weizener
Chouffe
Grimbergen triple
Gulpener Korenwolf
Dit heb ik eigenlijk altijd wel in mijn koelkast staan Voor de rest zijn er nog genoeg bieren die ik heerlijk vind, maar als ik een shortlist moet maken...
Hertog Jan Grand prestige
Hertog Jan Karakter
Hertog Jan Weizener
Chouffe
Grimbergen triple
Gulpener Korenwolf
Dit heb ik eigenlijk altijd wel in mijn koelkast staan Voor de rest zijn er nog genoeg bieren die ik heerlijk vind, maar als ik een shortlist moet maken...