Transfers en roddels 2009
Wat zijn de financiele eisen van Bettini en wat krijgt Schumacher uitbetaald?bikeboss schreef:Had ik het niet gedacht? De financiële eisen van Bettini blijken van een totaal andere grootte-orde dan wat Shumacher krijgt uitbetaald. Men kan nooit (ver)oordelen als men slechts één klok heeft horen luiden.
"Sometimes when you win, you really lose. And sometimes when you lose, you really win. And sometimes when you win or lose, you actually tie and sometimes when you tie, you actually win or lose."
Zakelijk gezien heeft lefevre natuurlijk gelijk. Schumacher zal logischerwijs wel iets goedkoper zijn dan Bettini en hij is bovendien 7 jaar jonger! En laten we eerlijk zijn; wat heeft Bettini dit jaar nou feitelijk gepresteerd?
Lefevre heeft het misschien niet helemaal netjes gespeeld, maar kom op zeg, dit is het wielerwereldje!
Lefevre heeft het misschien niet helemaal netjes gespeeld, maar kom op zeg, dit is het wielerwereldje!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
paulusR3 schreef:Zakelijk gezien heeft lefevre natuurlijk gelijk. Schumacher zal logischerwijs wel iets goedkoper zijn dan Bettini en hij is bovendien 7 jaar jonger! En laten we eerlijk zijn; wat heeft Bettini dit jaar nou feitelijk gepresteerd?
Ja, dat vind ik dus ook. Als een dure renner als bettini is, niet goed presteert is het moeilijk hem te behouden als je ook een veel beter presterende Schumacher kunt kopen, die ook nog een veel jonger en goedkoper is.
simic schreef: Ja, dat vind ik dus ook. Als een dure renner als bettini is, niet goed presteert is het moeilijk hem te behouden als je ook een veel beter presterende Schumacher kunt kopen, die ook nog een veel jonger en goedkoper is.
Ja, ik zelf zou nu ook voor een Schumacher kiezen. Wat Bettini wel zei, en wat ik wel snap, is dat het vervelend is dat dit zo laat in het seizoen gebeurd. Er is nu natuurlijk een aantal teams die hun dure kanonnen al hebben vastgelegd. Niet elk team heeft geld genoeg om aan de vraag prijs van Bettini te gaan voldoen.
Als ik zn huidige team mag geloven is het ook een beetje zn eigen schuld. Speelde hoog spel door weinig toe te geven in de onderhandelingen. Gegokt en verloren misschien...
Ja, dat zou je wel kunnen zeggen ja. Feit blijft natuurlijk dat je in Bettini een kanshebber hebt om een voorjaarsklassieker te winnen. En wie kan nou zeggen in het hedendaagse wielrennen dat ie 2 x wereldkampioen is geworden. Bettini heeft en houd z'n klasse. Neemt natuurlijk niet weg dat hij dit jaar een beetje tegenvalt.
Silence zeker van Thomas Dekker
van onze speciale verslaggevers
VARESE - Silence-Lotto heeft een tweejarig contract klaar liggen voor Thomas Dekker. De 23-jarige Noord-Hollander kan morgen op het WK in Varese zijn handtekening onder dit contract zetten, waardoor hij in een ploeg komt met de nummers twee en drie van de afgelopen Tour de France, Cadel Evans en Bernhard Kohl. De kans dat Dekker naar de Belgische formatie gaat is zeer groot.
Bron de telegraaf
van onze speciale verslaggevers
VARESE - Silence-Lotto heeft een tweejarig contract klaar liggen voor Thomas Dekker. De 23-jarige Noord-Hollander kan morgen op het WK in Varese zijn handtekening onder dit contract zetten, waardoor hij in een ploeg komt met de nummers twee en drie van de afgelopen Tour de France, Cadel Evans en Bernhard Kohl. De kans dat Dekker naar de Belgische formatie gaat is zeer groot.
Bron de telegraaf
- Supergrover
- Forum-lid HC
Je was me net te snel af BigM...
er stond nog een stukje bij, voor de liefhebbers:
Dekker kwam de afgelopen jaren voor de Rabobank-formatie uit, maar een optelsom van onenigheden leidde afgelopen zomer tot een niet meer te lijmen breuk. Diverse ploegen informeerden daarna naar Dekker. Hij zocht echter een team waar hij zelf op een beschermde rol in de kleine rondes en in de Amstel Gold Race en Waalse klassiekers kon rekenen, terwijl hij zichzelf daarnaast kon ontwikkelen in de schaduw van een kopman in de Tour. Bij Silence zal hij in zijn klassiekers worden uitgespeeld naast Philippe Gilbert, terwijl hij in de Tour achter Evans en Kohl start.
Ook met Johan Bruyneel van Astana sprak Dekker de afgelopen weken, maar de nieuwe ploeg van Lance Armstrong kon hem op dit moment nog geen zekerheid bieden. Zolang Alberto Contador bij Astana blijft, is er voor Dekker geen plek. Met Silence-Lotto heeft Dekker in ieder geval een ploeg gevonden waar hij het grote programma kan rijden.
Bron: de Telegraaf
Maar.... er is nog hoop voor Thomas, zie een ander bericht in dezelfde krant:
De Spanjaard Alberto Contador heeft van Astana de garantie gekregen dat hij de kopman blijft van de wielerploeg ondanks de komst van wielerlegende Lance Amstrong. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Contador, winnaar van de Ronde van Frankrijk in 2007 en de Ronde van Spanje van dit jaar, benadrukt ook dat hij vertrekt als de ploeg niet voor hem rijdt.
"Ik zal moeten zien hoe alles gaat verlopen. Als ik ontevreden ben en niet de zekerheid heb dat de ploeg voor mij rijdt, stap ik op. Van ploeg veranderen is een mogelijkheid," aldus Contador.
er stond nog een stukje bij, voor de liefhebbers:
Dekker kwam de afgelopen jaren voor de Rabobank-formatie uit, maar een optelsom van onenigheden leidde afgelopen zomer tot een niet meer te lijmen breuk. Diverse ploegen informeerden daarna naar Dekker. Hij zocht echter een team waar hij zelf op een beschermde rol in de kleine rondes en in de Amstel Gold Race en Waalse klassiekers kon rekenen, terwijl hij zichzelf daarnaast kon ontwikkelen in de schaduw van een kopman in de Tour. Bij Silence zal hij in zijn klassiekers worden uitgespeeld naast Philippe Gilbert, terwijl hij in de Tour achter Evans en Kohl start.
Ook met Johan Bruyneel van Astana sprak Dekker de afgelopen weken, maar de nieuwe ploeg van Lance Armstrong kon hem op dit moment nog geen zekerheid bieden. Zolang Alberto Contador bij Astana blijft, is er voor Dekker geen plek. Met Silence-Lotto heeft Dekker in ieder geval een ploeg gevonden waar hij het grote programma kan rijden.
Bron: de Telegraaf
Maar.... er is nog hoop voor Thomas, zie een ander bericht in dezelfde krant:
De Spanjaard Alberto Contador heeft van Astana de garantie gekregen dat hij de kopman blijft van de wielerploeg ondanks de komst van wielerlegende Lance Amstrong. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Contador, winnaar van de Ronde van Frankrijk in 2007 en de Ronde van Spanje van dit jaar, benadrukt ook dat hij vertrekt als de ploeg niet voor hem rijdt.
"Ik zal moeten zien hoe alles gaat verlopen. Als ik ontevreden ben en niet de zekerheid heb dat de ploeg voor mij rijdt, stap ik op. Van ploeg veranderen is een mogelijkheid," aldus Contador.
- Supergrover
- Forum-lid HC
...zei de pot tegen de ketel.
hahahaha
hahahaha
Caisse d'epargne moet Contador inlijven.. Heeft Contador meteen een goede ploeg en met Valverde kopmanschap delen, zoals met Leipheimer. En dan Armstrong gek maken met aanvallen! Ik zie niet direct een andere ploeg waar Contador succes kan hebben, hij heeft wel een team nodig.
Daarnaast zie ik het wel zitten qua sponsoring etc. Spaanse ploeg, Giro is al sponsor van beiden en Contador past wel op een Pinarello. Kunnen ze die ook meteen een mooi kleurtje geven a la Valverde -> Prince of Spain!
Daarnaast zie ik het wel zitten qua sponsoring etc. Spaanse ploeg, Giro is al sponsor van beiden en Contador past wel op een Pinarello. Kunnen ze die ook meteen een mooi kleurtje geven a la Valverde -> Prince of Spain!