Maarten Ducrot
edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 03 nov 2011 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, gister zagen de heren Cavendish over het hoofd.
Herbert: "Ik zie Cavendish nergens meer"
Er is welgeteld één ding dat je goed moet doen in een vlakke etappe en dat is de sprint lezen. Kennelijk is dit al teveel gevraagd. Tot overmaat van ramp zagen ze Chavanel ook nog aan voor Gilbert.
Herbert: "Ik zie Cavendish nergens meer"
Er is welgeteld één ding dat je goed moet doen in een vlakke etappe en dat is de sprint lezen. Kennelijk is dit al teveel gevraagd. Tot overmaat van ramp zagen ze Chavanel ook nog aan voor Gilbert.
Nog eentje dan. Peloton rijdt over een klim van 1e categorie.
Herbert op zeer verbaasde toon:
"Jongens, Tankink moet lossen. Bram Tankink, moet lossen"
Herbert op zeer verbaasde toon:
"Jongens, Tankink moet lossen. Bram Tankink, moet lossen"
Ondanks dat 'ie er wel eens naast zit, vind ik hem toch een genot om naar te luisteren. Ook over het hele dopingverhaal hoor ik hem toch weer zinnige dingen zeggen, en zijn opmerking over Herbert die uit zijn nek lult over het bedrag dat Cipo zou krijgen voor een koersje vond ik mooi: "ik zou bijna weer gaan trainen." Waarschijnlijk zit hij er weer naast en krijgt Cipo echt 80000 euro, maar dat doet er niet toe.
Ik zou voor de sprint toch maar even naar de Belg wil luisteren, anders mis je de helft.
Herbert: "Ik snap niet waarom FdJ nou op kop gaat rijden".
Hahahahah
Hahahahah
Ok ik zal de sprint eens bij de belgen volgen, moet wel het geluid harder want ze fluisteren daar zo...
En Herbert weet alleen maar waar alle kerken staan, hoe oud ze zijn, wie de pastoor is en hoe zijn vrouw er uitziet en van welke wijn en kaas ze houdt....
Toch mooi van Terpstra
En Herbert weet alleen maar waar alle kerken staan, hoe oud ze zijn, wie de pastoor is en hoe zijn vrouw er uitziet en van welke wijn en kaas ze houdt....
Toch mooi van Terpstra
"Try not. Do or do not......there is no try"