Campagnolo 2009?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Na de introductie van de Ultra Torque crankstellen nog een extra reden om lekker met 2006 spul te blijven rijden.
Less is bore
Zou wel eens de nekslag voor Campa kunnen zijn, wat een vreselijk lelijke dingen en dat terwijl de shifters van de concurrentie wél mooier worden.
-
- Forum-lid
Ik ben wel benieuwd wat de Campa politie in 2009 weer gaat verzinnen. Eerst waren het de waslijnen, toen de koehorens en nu die allemaal verdwijnen, wat houden we dan nog over? Ah, ik weet het al: de vishengels!
De Shimano aanhangers hebben nu eindelijk ook iets om over te zeuren, namelijk deze vreselijk lelijke kromme geitenhorens met mickeymouse oren en walvismotief.
De Shimano aanhangers hebben nu eindelijk ook iets om over te zeuren, namelijk deze vreselijk lelijke kromme geitenhorens met mickeymouse oren en walvismotief.
havana schreef:Ik ben wel benieuwd wat de Campa politie in 2009 weer gaat verzinnen. Eerst waren het de waslijnen, toen de koehorens en nu die allemaal verdwijnen, wat houden we dan nog over? Ah, ik weet het al: de vishengels!
Lol!
Wat zijn de vishengels dan?
LVGH schreef:havana schreef:Ik ben wel benieuwd wat de Campa politie in 2009 weer gaat verzinnen. Eerst waren het de waslijnen, toen de koehorens en nu die allemaal verdwijnen, wat houden we dan nog over? Ah, ik weet het al: de vishengels!
Lol!
Wat zijn de vishengels dan?
De vishengels is puur een associatie, het houdt verder geen verband met de shifters of andere onderdelen.
Hmmm, Shimano en Sram vond ik al niets en ik zwoer bij Campagnolo. Maar nu weet ik het niet meer. Ik denk dat ik maar overstap op fixies.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ze maken ook golfclubs (niet de beste, geloof ik) en snowboardschoenen.
jaapie91 schreef:http://fiets.nl/news.asp?NewsId=1767&NewsCatId=5
hier staan ze ook, en wat zijn ze verschrikkelijk lelijk(vind ik).
Nou, Campa en Shimano allebei van die spuuglelijke shifters. Maar toentertijd klaagde iedereen ook steen en been over de Dura Ace 7800 shifters en nu hoor je daar ook niemand meer over. Wennen dus.
Op dit moment geef ik m'n voorkeur aan Sram (Red/Force). Strak, vernieuwend, zeer goed werkend en ....mooi!
Gelukkig is mijn Centaur 2008 groep nog niet aan vervanging toe.
Niets is wat het lijkt..