Cannondale Six opbouw !!KLAAR!! pag.1 (56K warning)
- Supergrover
- Forum-lid HC
worden die witte Hudz ook niet snel vies??
-
- Forum-lid
Het zijn geen Hudz, wel OEM SRAM. Maar ook die zullen snel vies worden. Ik heb nu wit liggen, deze gaat er voorlopig op. Zwart is besteld, dus wisselen is zo gedaan. Stuurlint zijn de kosten ook niet.
Zaterdag voor het eerst fietsen en voor die tijd even stuurlint tapen.
Zaterdag voor het eerst fietsen en voor die tijd even stuurlint tapen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
-
- Forum-lid
Ze worden idd wel snel vies, maar een doekje met Cif helpt prima zo is mijn ervaring. Dreft werkt dan weer goed bij de rode.
Maar wel een prachtige fiets aan het worden!
Maar wel een prachtige fiets aan het worden!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Puik!
Echt schitterend geworden zeg!!
En hoe vind je de Kuipers rijden? Heb ze zelf namelijk ook en ik moest er toch wel even aan wennen, want ze zijn uiteraard best gevoelig voor wind. Ik weeg dan ook maar 65 kg, dus heb er al snel last van. Bij jou zal dit denk ik wel meevallen gezien je lengte. Verder rijden ze wel fantastisch.
Eén opmerking; die felrode kabeleinddopjes op de binnenkabels vind ik er echt niet uitzien. Zou gewoon normale metaalkleurige monteren.
En hoe vind je de Kuipers rijden? Heb ze zelf namelijk ook en ik moest er toch wel even aan wennen, want ze zijn uiteraard best gevoelig voor wind. Ik weeg dan ook maar 65 kg, dus heb er al snel last van. Bij jou zal dit denk ik wel meevallen gezien je lengte. Verder rijden ze wel fantastisch.
Eén opmerking; die felrode kabeleinddopjes op de binnenkabels vind ik er echt niet uitzien. Zou gewoon normale metaalkleurige monteren.
-
- Forum-lid HC
Erg fraai!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Super fietsje!
-
- Forum-lid
Bedankt, allen. De rode kabel eindkapjes zijn geen geperste alu kapjes, maar een beschermhoesje. Onder deze kapjes zitten gewoon de normale aluminium eindkapjes.
Ik had deze tijdens de montage erop gedaan, maar vergeten tijden de foto's weg te halen.
Het is dus niks anders dan een stuk rood rubber wat over de geperste eindkapjes heengaan.
Kuipers rijden erg goed, in vergelijking tot de Mavic Aksiums zijn ze erg stijf, iets wat mij erg bevalt.
De Red groep is ook een hele upgrade tegenover de Shimano 105 serie wat ik hiervoor had.
[img=http://www.bikerumor.com/wp-content/upl ... cables.jpg]
Ik had deze tijdens de montage erop gedaan, maar vergeten tijden de foto's weg te halen.
Het is dus niks anders dan een stuk rood rubber wat over de geperste eindkapjes heengaan.
Kuipers rijden erg goed, in vergelijking tot de Mavic Aksiums zijn ze erg stijf, iets wat mij erg bevalt.
De Red groep is ook een hele upgrade tegenover de Shimano 105 serie wat ik hiervoor had.
[img=http://www.bikerumor.com/wp-content/upl ... cables.jpg]