[quote="pfff"]
Dat onverharde stuk is vast ook wel op te lossen geweest door een afslag eerder of later te nemen, er was niet eens een klim in de buurt dus we hadden er niets me gemist. Een stuk eerder werden we ook al over een stuk opgebroken fietspad geleid (was maar een meter of 10 maar ik heb wel glas zien glinsteren.).
Bedankt voor alle leuke reacties! We willen graag als vereniging op een 'low level' manier een mooie tocht organiseren. Dit jaar hebben we er met meer dan 30 man/vrouw keihard aan gewerkt en het is gelukt. Bijna 2800 deelnemers.
Wij baalden enorm dat de dijk openlag, te meer omdat het alternatief ook niet begaanbaar was. We hebben, na het zelf getest te hebben, toch maar besloten er overheen te gaan. Probleem is dat het daar dagelijks wijzigt en dit pas vanaf woensdag een probleem werd. Helaas zijn gemeenten niet zo geinteresseerd in wat wielerverenigingen willen. Daarnaast willen we voorkomen in allerlei procedures terecht te komen, je weet het maar nooit... Het wordt er vaak niet gemakkelijker op.
Maar het goede nieuws is dat we daar volgend jaar een mooi stukje asfalt hebben...
Aldus iemand van de organisatie. Misschien goed om even te lezen.
Veenendaal - Veenendaal
[quote="perik"]Ongeloofelijk dat dit zo'n zuur klaagtopic is geworden.[/quote]
Sorry, maar ik wil ook nog wel ff wat kwijt. Zoals al eerder gezegd dachten sommige deelnemers dat het koers was en de rest moest wijken. Ik heb mij mateloos geiriteerd aan een rijder die uit Putten kwam. We reden na een klein uur op een doorgaande weg waar men 4 man breed reed. Er wilde een bestelbus langs en het werd wat krapper, 1 rijder reageerde hier uitermate fel op en nadat we bij de rotonde linksaf sloegen, sloeg hij hard tegen de buitenspiegel van de bus die weer passeerde... Op de dijk, 5 minuten van het clubhuis, wilde een man een vrachtwagen aan de linkerzijde passeren terwijl er een weg van rechts kwam.... Gelukkig voor hem en zijn familie was de auto van rechts iets later. Nadat we rechtsaf waren geslagen gingen er weer een paar een auto inhalen aan de linkerkant terwijl er een blinde bocht naar links was. En ja hoor, daar kwamen een aantal auto's door. Ging gelukkig voor hen en hun familie ook goed.. Wat bezielt deze mensen?
Voor de rest van de dag een heerlijke dag gehad, lekker op tijd gestart (08.10 uur) en goede verzorging onderweg. Bedankt.
Sorry, maar ik wil ook nog wel ff wat kwijt. Zoals al eerder gezegd dachten sommige deelnemers dat het koers was en de rest moest wijken. Ik heb mij mateloos geiriteerd aan een rijder die uit Putten kwam. We reden na een klein uur op een doorgaande weg waar men 4 man breed reed. Er wilde een bestelbus langs en het werd wat krapper, 1 rijder reageerde hier uitermate fel op en nadat we bij de rotonde linksaf sloegen, sloeg hij hard tegen de buitenspiegel van de bus die weer passeerde... Op de dijk, 5 minuten van het clubhuis, wilde een man een vrachtwagen aan de linkerzijde passeren terwijl er een weg van rechts kwam.... Gelukkig voor hem en zijn familie was de auto van rechts iets later. Nadat we rechtsaf waren geslagen gingen er weer een paar een auto inhalen aan de linkerkant terwijl er een blinde bocht naar links was. En ja hoor, daar kwamen een aantal auto's door. Ging gelukkig voor hen en hun familie ook goed.. Wat bezielt deze mensen?
Voor de rest van de dag een heerlijke dag gehad, lekker op tijd gestart (08.10 uur) en goede verzorging onderweg. Bedankt.
Precies, door dat soort dwaze acties krijg je reacties zoals in een ander topic genoemd (rake klappen). Door dat soort dwazen worden wij allemaal op dezelfde hoop gegooid, namelijk dat alle racefietsers zulke idioten zijn. Terecht ook, als er tegen mijn buitenspiegel geslagen werd...