BeOne
Ik heb interesse in een BeOne Rosso, maar twijfel of ik een 53 of 56 cm. zou moeten hebben. Ik rij nu op een 56 cm. klassiek frame en begrijp dat de Rosso een slooping frame heeft en mogelijk zou de 53 cm. een betere optie zijn. Ben zelf 178 cm. groot en heb een binnenbeenlengte van 84 cm. Ik weet een 53 cm. Rosso te staan, maar dat is 150 km. rijden, vandaar dat ik de vraag eerst hier maar even stel. Wat denken jullie?
is moeilijk te zeggen zo. Wat is de bovenbuislengte van je huidige fiets? leg die eens naast de tabellen van de BeOne Rosso zou ik eens zeggen.
Ik zelf ben 1.84 en heb de 56..
Deze week komt daarvan de eerste update op deze site te staan: Krijg mijn 3t ARX stuur en carbon stuur binnen!
Ik zelf ben 1.84 en heb de 56..
Deze week komt daarvan de eerste update op deze site te staan: Krijg mijn 3t ARX stuur en carbon stuur binnen!
Train ze!
Pas op!
Net alle fabriekanten gebruiken de zelfde aanduiding voor de maat van een frame, zeker cervelo niet.
Ga dus altijd uit van de gegevens van de geometrie en overleg en pas bij je leveransier van het merk welk je op het oog hebt.
Gr. Loek.
Net alle fabriekanten gebruiken de zelfde aanduiding voor de maat van een frame, zeker cervelo niet.
Ga dus altijd uit van de gegevens van de geometrie en overleg en pas bij je leveransier van het merk welk je op het oog hebt.
Gr. Loek.
BeOne of us.
Hoi Mikey,
Ik heb zelf een BeOne Rosso. Ik ben 1.80 m en heb bbl van 85 cm.
Ik heb framemaat 53 cm en ben hier uiterst tevreden over.
Ook de verhoudingen tussen frame, zadelpen en stuur komen mooi uit bij deze maat. Zie foto's op vorige pagina.
Gr Thieu
Ik heb zelf een BeOne Rosso. Ik ben 1.80 m en heb bbl van 85 cm.
Ik heb framemaat 53 cm en ben hier uiterst tevreden over.
Ook de verhoudingen tussen frame, zadelpen en stuur komen mooi uit bij deze maat. Zie foto's op vorige pagina.
Gr Thieu
Iedereen bedankt voor het reageren op de framemaat! Het lijkt erop dat de 53cm. voor mij wel eens de goede maat zou kunnen zijn en ga de reis maar maken om het te proberen. Mocht ik daardoor de trotse eigenaar worden van een Rosso dan zal ik hier zeker een foto posten!
Groeten, Mikey
Groeten, Mikey
Intussen is het frame hetzelfde gebleven voor 2009, maar er zijn wel 3 kleuren, namelijk zwart,rood, en wit. fiets kan compleet gelevers worden of als frameset. frame ziet er prachtig uit. weet iemand wat over de stijfheid van dit frame ?
vandaag mijn 3T ARX stuurpen en rotundo carbon team stuur binnen gekregen en gemonteerd. Nu alleen de wielen en de groep nog en mijn rosso kan de weg op.
Morgen de eerste foto's van mijn project in opbouw
Morgen de eerste foto's van mijn project in opbouw
Train ze!
-
- Forum-lid
Proficiat Evers,het wordt iets moois.
Ik kijk al uit naar de volgende foto's.
Succes.
Ik kijk al uit naar de volgende foto's.
Succes.