Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wk Cyclocross...

dummy
Forum-lid

dummy 28 jan 2008 23:06

In het gastenboek van Lars Boom...

Afbeelding

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 29 jan 2008 10:03

Tja, dat gezap van de NOS. IK heb naar de Belgen gekeken. Maar laten we eerlijk zijn: Wegzappen van een Grand Slam finale. Met alle respect voor het veldrijden hoor... Normaliter nemen ze er dan gewoon een ander net bij (Ned2 of 3).

soffatti
Forum-lid

soffatti 29 jan 2008 11:32

ponsteen schreef:Tja, dat gezap van de NOS. IK heb naar de Belgen gekeken. Maar laten we eerlijk zijn: Wegzappen van een Grand Slam finale. Met alle respect voor het veldrijden hoor... Normaliter nemen ze er dan gewoon een ander net bij (Ned2 of 3).

Zowiezo die chagrijnige Smeets.....
Hallo Mart, er is een nederlander wereldkampioen geworden. Daar mag wat emotioneler op worden gereageerd. Sorry dat het geen schaatsen is....:rolleye:

Ik heb op Sporza gekeken. Lekker alleen maar veldrijden zonder andere sporten er tussen door.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 29 jan 2008 16:47

Je kunt altijd naar de Belgen kijken, tenzij Boonen, Volderke of -God verhoede- VDB meerijdt. Dan is het simpelweg niet meer vol te houden. Tijdens het WK kwam nog net effe iemands wijngaard in het commentaar langs... Gelukkig hield ie zichzelf kort (waarschijnlijk blafte de eindregiseur in zijn oren dat ie bij de race moest blijven).

ghisallo
Forum-lid

ghisallo 29 jan 2008 19:53

cool dat The Boss een berichtje heeft achtergelaten!!

dummy
Forum-lid

dummy 30 jan 2008 12:43

Dat berichtje van Armstrong in Lars' gastenboek vond ik ook wel cool, ja.

Overigens gaat het natuurlijk nergens over, maar ik was toch wel nieuwsgierig hoe het nou precies zat: waren z'n startbanden te hard of te zacht? Dus maar een mailtje naar de webmaster van Lars' website gestuurd, met o.a. daarin: “...Ik dacht dat de snelle fietswissel een sublieme weldoordachte actie van Lars was. Dus met harde banden wegstuiven, alle start-narigheid voorblijven, en dan snel overstappen op de 'wedstijd'-fiets met een normale bandenspanning...”

Hetgeen helaas niet waar bleek, gezien het antwoord: “Vanavond gevraagd aan de mecanicien van Lars. Heb het exacte antwoord: zijn banden waren te zacht. Daarom is de bandenspanning verhoogd van 1.45 naar 1.65 bar om precies te zijn...”

Maar goed, als zijn banden toch ietsje te slap waren, was zijn start des te indrukwekkender. Is ook prima, hoor. :))

-robin-
Forum-lid

-robin- 30 jan 2008 12:52

Dan had vader Boom het in de uitzending toch bij het rechte eind :-)

Plaats reactie