Fixies
[quote="Sjoerd5"]@Scepticus: hoe blijft je fiets zo mooi in het gras staan?
[/quote]
Gewoon kooi van het pedaal aan de grond en een beetje zoeken naar de juiste kuilen in het gras
Woei trouwens: gisteren kettinglijn ietsjes getweakt en hij loopt nu nog een stuk stiller!
[/quote]
Gewoon kooi van het pedaal aan de grond en een beetje zoeken naar de juiste kuilen in het gras
Woei trouwens: gisteren kettinglijn ietsjes getweakt en hij loopt nu nog een stuk stiller!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Deze pagina kan wel weer een zetje gebruiken. Ik zie steeds mee fixies in het straatbeeld, en er zijn vast wel meer forumleden die aan het knutselen zijn.
Mijn bak in huidige staat:
Ze is toe aan een nieuwe laklaag, maar het geld is op.
Nieuwe toevoegingen: gepolijste dp18 velgen (komen er niet echt uit in de regen) en double straps (met dank aan Andromeda)
Mijn bak in huidige staat:
Ze is toe aan een nieuwe laklaag, maar het geld is op.
Nieuwe toevoegingen: gepolijste dp18 velgen (komen er niet echt uit in de regen) en double straps (met dank aan Andromeda)
Puik! Heb er nog maar een weekend mee gereden, maar het voelt 10 keer zekerder. Het enige ding is dat de voorste band ingekort moet worden, want die wordt natuurlijk strakker aangetrokken en steekt 15 cm uit.
Ik overweeg nu bijna om de voorrem er af te halen, maar mijn verstand zegt me dat Amsterdam daar waarschijnlijk niet de beste plek voor is...
Ik overweeg nu bijna om de voorrem er af te halen, maar mijn verstand zegt me dat Amsterdam daar waarschijnlijk niet de beste plek voor is...
-
- Forum-lid HC
Ik ben idd ook aan het knutselen. Ik heb maandag een giant peleton gekocht, en meteen gedemonteerd. Daarna het frame gestraald en nu staat hij bij de poedercoater om hem (toevallig ook) roze te maken. Ik wilde hem eerst paars met groen doen maar dat had de coater niet staan, de voorvork word zwart.
Ik wil er denk ik een fixie van maken, maar kan ik dan gewoon mijn body vastlassen?
Ik wil er denk ik een fixie van maken, maar kan ik dan gewoon mijn body vastlassen?
-
- Forum-lid