Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Je grootste irritatie??

lior63
Forum-lid

lior63 03 feb 2008 14:28

Ik vind een genormeerd terminologie wel een goed idee.
Voor de weg heb je dat ook al weet niet iedereen het verschil tussen ' auto voor' en ' auto tegen'
' auto voor' betekent dat er een auto op een rottige plek staat geparkeerd.
' auto tegen' betekent dat er een auto als tegenligger aankomt.

LINKS/RECHTS VOORBIJ lijkt mij een goed om te introduceren.
Dan moeten we nog wat bedenken voor als iemand voorbij wil, maar at geen goed idee is.
Wat roep je dan?

maatchen
Forum-lid

maatchen 03 feb 2008 15:15

'KL**TZ*K' ?

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 03 feb 2008 17:22

[quote="intersantos"][quote="Maatchen"]Is 'LINKS', 'MIDDEN' of 'RECHTS' trouwens voldoende waarschuwing?[/quote]

''LINKS VOORBIJ'' of "RECHTS VOORBIJ'' is duidelijker.[/quote]

[quote="Rita Verdonk"] Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee ;)[quote="Rita Verdonk"]

Voor de Belgen onder ons ;) Rita Verdonk WAS onze minister van Vreemdelingen Zaken voordat BakEllende 3??? weer is eens viel
Afbeelding

lior63
Forum-lid

lior63 03 feb 2008 19:34

[quote="maus_1990"][quote="intersantos"][quote="Maatchen"]Is 'LINKS', 'MIDDEN' of 'RECHTS' trouwens voldoende waarschuwing?[/quote]

''LINKS VOORBIJ'' of "RECHTS VOORBIJ'' is duidelijker.[/quote]

[quote="Rita Verdonk"] Ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee ;)[quote="Rita Verdonk"]

Ja, maar als ik rechts voorbij wil roep ik niet "WILDERS"of als ik links voorbij wil "MARIJNISSEN"
En KL**TZ*K roepn is ook niet altijd een goed idee, dat heeft mij bijna een vechtpartij in het bos opgeleverd.

roger
Forum-lid

roger 03 feb 2008 19:49

Vaak gaan diegenen de kant op wat jij roept dus roep je rechts schieten hun met de fiets naar rechts en andersom.
Dit is vaak onwetendheid van vele toerrijders die wat nooit in grote groepen rijden.

Ik blijf altijd allert als ik van die krabbers zie rijden, zie je vaak al aan de kleding en materiaal.
I live to ride,I ride Passoni

gbrand
Forum-lid

gbrand 03 feb 2008 20:14

Misschien is het een idee als de 'snelle mannen' een beetje vroeg vertrekken. Dan hoeven ze minder krabbers in te halen (Al heb ik wel eens het idee dat de 'snelle mannen' er op kicken om het hele veld door te moeten worstelen zodat ze onderweg en achteraf lekker op die krabbers kunnen schelden??????)
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.

lior63
Forum-lid

lior63 04 feb 2008 11:11

Volgens mij zijn die snell razers gewoon lui en staan ze te laat op. Om de tijd in te halen moeten ze dus wel hard gaan.
Als de snelle jongens tussen 8.30 en 9.00 vertrekken, en de langzamere na 9.00 heeft dat wel gevolgen voor de sluitingstijd van de tocht en dus voor de organisatie.
Maar het is wel een goed idee.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 feb 2008 11:16

Bij de meeste tochten mag je van 9 tot 10 starten. Om half 9 willen echter de 1e meestal al weg, vanaf 9 uur heb je een enorme drukte en daarna wordt het weer een stuk rustiger. Ik heb zelf niet zo de behoefte als ik 1e 25-40 km op de fiets naar een tocht toe moet om dan al voor 9 uur te vertrekken, want dat zou betekenen dat we in het pik donker al weg moeten rijden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rezne
Forum-lid

rezne 04 feb 2008 16:23

Ik erger me aan dit weer. En aan dat van morgen, overmorgen en de dag daarna.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

whocares
Forum-lid

whocares 04 feb 2008 16:49

Hoezo , aan het weer van vandaag , het is in het grootste deel van het land toch droog geweest , behalve in de Zuidoost- of Oosthoek .

Morgen zal het de hele dag regenen , woensdag droogt het langzaam op , daarna kan het een tijdje droog blijven.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

rezne
Forum-lid

rezne 04 feb 2008 17:23

[quote="who cares"]Hoezo , aan het weer van vandaag , het is in het grootste deel van het land toch droog geweest , behalve in de Zuidoost- of Oosthoek.

Morgen zal het de hele dag regenen , woensdag droogt het langzaam op , daarna kan het een tijdje droog blijven.[/quote]

Laat ik daar nu net wonen ;). Ik heb over het algemeen echt geen problemen met regen. Soms stap ik op de fiets terwijl het al regent, en het zeker nog lang zal duren voor het droog wordt. Maar als het vele dagen achter elkaar regent, en ik elke keer zeiknat, koud en vies thuiskom heb ik 't wel even gehad. Afgelopen tijd heb ik (jullie ongetwijfeld ook) echt mn portie regen wel gehad dus ik heb er gewoon even de pest in. Komt wel weer goed :).
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

marz
Forum-lid

marz 04 feb 2008 17:36

Ik ben het met je eens Rezne, ik baal er enorm van, alleen maar regen en wind.
ALs je lang fietst wordt je er koud en vies van, een keer is niet erg, maar nu al een gehele tijd achter elkaar......van mij mag het hoog zomer worden
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when

Plaats reactie