Amstelgoldrace 2008 (toerversie)
-
- Forum-lid
Heb je zelf ook nog plannen voor de Amstel of zit dat er niet vanwege de zaterdag?
-
- Forum-lid
Een groot gedeelte van je doelgroep zal ook wel daar zitten. Dus dat moet best lukken.
Overigens is de inschrijvingslimiet dit jaar 12.000 ipv 14.000. Ik ben benieuwd of dat in de praktijk veel verschik maakt.
Overigens is de inschrijvingslimiet dit jaar 12.000 ipv 14.000. Ik ben benieuwd of dat in de praktijk veel verschik maakt.
-
- Forum-lid
Dit jaar voor 't eerst de 250km. Heb al een aantal keer de 150 gereden. Vindt het een onwijs mooie tocht....de sfeer is echt prima! En voor iemand uit Drenthe is de omgeving iedere keer weer genieten.
En alle negatieve verhalen doen mij niet zoveel, het is geen wedstrijd en met een beetje respect voor elkaar kan iedereen zonder problemen doorfietsen.
Ben erg benieuwd hoe de 1e 100km gaan zijn, heb deze nog nooit gereden... en de plannen van de organisatie omtrend de finish klinken goed.
HEB ER NU AL WEER REUZE ZIN IN, TOT 19 April IEDEREEN!!!!!!!!!
En alle negatieve verhalen doen mij niet zoveel, het is geen wedstrijd en met een beetje respect voor elkaar kan iedereen zonder problemen doorfietsen.
Ben erg benieuwd hoe de 1e 100km gaan zijn, heb deze nog nooit gereden... en de plannen van de organisatie omtrend de finish klinken goed.
HEB ER NU AL WEER REUZE ZIN IN, TOT 19 April IEDEREEN!!!!!!!!!
ik heb me ook ingeschreven en rij de 150 met z'n 5ven gaan we erheen