simen schreef: Zeker als je de winst moet halen met aantallen is technische voorsprong in de produktie belangrijk om het te winnen van de opkomende economieen.
Gazelle wordt natuurlijk al 'daar' gemaakt.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
simen schreef: Zeker als je de winst moet halen met aantallen is technische voorsprong in de produktie belangrijk om het te winnen van de opkomende economieen.
Buch schreef:Ach ik had toch al niets met die italliaanse emotie.
Ben blij dat we weer eens iets van gazelle horen.
En wat het wordt in taiwan gemaakt. Als het maar goed is. Het meeste komt toch uit Azie en Tchechie.
Ik denk dat het uiteindelijk zal leiden tot betere modellen van gazelle.
Een beetje tegenhang tegenover de cube's, focussen, canyons,red bulls van onze oosterburen vindt ik niet verkeert.
Nu maar wachten op de eerste AA carbon special ( met verchroomde rechter liggende achtervork)
Gbrand schreef:Buch schreef:Ach ik had toch al niets met die italliaanse emotie.
Ben blij dat we weer eens iets van gazelle horen.
De carbon Champion Mondial bestaat al heel lang - compleet met Simplex derailleur en gespleten staande buis. Hoe oud kan dit zijn?
simen schreef:De carbonframes van een ander kopen is wel de slechtste optie die ze kunnen kiezen.
Dat heeft geen enkel ander voordeel dan publiciteit.
Het voegt niets toe aan hun belangrijkste bron van inkomsten .
De markt van sportieve en stadsfietsen.
Dan doe je als merk,wat veel andere merken ook doen .Scepticus schreef:simen schreef:De carbonframes van een ander kopen is wel de slechtste optie die ze kunnen kiezen.
Dat heeft geen enkel ander voordeel dan publiciteit.
Het voegt niets toe aan hun belangrijkste bron van inkomsten .
De markt van sportieve en stadsfietsen.
Eh, publiciteit bekent dat Jan met de Pet eerder een Gazelle zal kopen. En of het topmodel nou uit Dieren of uit Taiwan komt, daar zal hij niet eens weet van hebben, en al wist ie t wel: het maakt m niet uit want hij koopt toch een goedkoper model.
simen schreef:Dan doe je als merk,wat veel andere merken ook doen .
Namelijk succes naapen
In dat geval zal de commerciele afdeling de dienst uit gaan maken en wordt de ontwikkeling steeds meer in de marge gedrukt.
Dan volgen de saneringen en bezuinigingen elkaar in steeds hoger tempo op.
Met eenheidsworst als het resultaat van dat soort bedrijfspolitiek.