Voor al je afspraakjes

Fietsfanaten gezocht ZH

bach
Forum-lid

bach 13 okt 2007 15:55

Vandaag is het zeer goed bevallen, het weer zat erg mee en het was een mooie route. Volgende keer probeer ik er ook weer bij te zijn.

Groet,
Mark

PS: ik reed mee op die gele fausto coppi

thomas1974
Forum-lid

thomas1974 13 okt 2007 16:20

Leuk rondje, leuke groep. Ben er graag bij volgende keer.

Groeten, Thomas (? ;) )

pipootje
Forum-lid

pipootje 13 okt 2007 18:46

Wij zijn bij Hazerswoude linksaf gegaan omdat we nog een beetje te weinig getraind hadden. Ik voorzag dat we dan in de tweede helft misschien een blok aan het been zouden worden en dat is voor niemand leuk. In totaal hebben wij 75 km gefietst met ongeveer 27,5 (zijn per ongeluk nog door de stad Leiden gereden) gemiddeld over de gehele route. Ik vond het heel leuk om een keertje mee te kunnen met een groepje goede fietsers om zo enig idee te krijgen over waar ik sta. Ik ga deze winter spinning doen en blijf zo lang mogelijk doorgaan zodat ik volgend seizoen in de herkansing kan. Omdat wij uit Katwijk kwamen en de afstand een beetje verkeerd hadden ingeschat hadden we bij de start al een uur volle bak gereden en waren we desondanks te laat. Nog excuses daarvoor. Ik dacht trouwens dat ik een grote fiets had (blauwe Leader usa-65 cm hoog) maar die Coppi was ook niet picolo :-)
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

voordelol
Forum-lid

voordelol 13 okt 2007 20:44

Beste mensen...

blij om te horen dat jullie het leuk hebben gehad, ik vond het ook helemaal goed zo..
ik had ingeschat dat het rondje iets langer zou zijn, maar had bij thuiskomst toch nog 70 op de teller.. zal het lusje een volgende keer een tikkie langer maken..

[quote="pipootje"]Wij zijn bij Hazerswoude linksaf gegaan omdat we nog een beetje te weinig getraind hadden. Ik voorzag dat we dan in de tweede helft misschien een blok aan het been zouden worden en dat is voor niemand leuk. [/quote]

Even voor de mannen die iets meer moeite hadden om het tempo te volgen: niemand is een blok aan het been hoor, voel je de volgende keer niet bezwaard om gewoon mee te blijven rijden. we belanden vanzelf een keer op het terras, of wachten wel ergens op een hoekje!!!!

oh.. enne.. zeker volgende keer wéér in het rondje: het stukje Bergschenhoek-Pijnacker.. lachen man dat aanzetten na al die pokke-rotondes... :)

oh.. enne.. wie plant het volgende rondje????
ik heb er zin in!
Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24

laurenss
Forum-lid

laurenss 14 okt 2007 11:09

Ik heb me ook goed vermaakt!
Lekker gereden en leuk over fietsen gebabbeld :)

Als ik kan ben ik bij een volgende rondje!

flexje954
Forum-lid

flexje954 14 okt 2007 15:19

Jongens allemaal leuke reacties!! Ik vond het super....gezellige groep, lekker gefietst en niet onbelangrijk ook lekker gelachen...

Om het enthousiasme vast te houden;)

Volgende 'geplande' rondje, zaterdag of zondag 27, 28 oktober?

Wie heeft er suggesties? route, datum, tijd!!

Flexje

janatwork
Forum-lid

janatwork 14 okt 2007 17:08

Volgens mij kan ik allebij die dagen. Ik vertrek graag vroeg ondanks dat ik dat vroeg opstaan verschrikkelijk vind. Maar dan is het in ieder geval rustig op de weg.

laurenss
Forum-lid

laurenss 14 okt 2007 18:08

Mooi dat er alweer plannen zijn voor een nieuwe ronde!
Helaas kan ik dat weekend niet, ik zit dan op de uhumm ountainbike ;)

fernandez
Forum-lid

fernandez 14 okt 2007 20:28

Hallo,

Ik ben John en kom uit 's-Gravenzande (westland), mischien dat ik een volgende keer ook mee kan rijden. Als er plannen zijn laat mij het dan even weten over tijd en route

flexje954
Forum-lid

flexje954 15 okt 2007 15:19

[quote="fernandez"]Hallo,

Ik ben John en kom uit 's-Gravenzande (westland), mischien dat ik een volgende keer ook mee kan rijden. Als er plannen zijn laat mij het dan even weten over tijd en route [/quote]

Hey, gezellie...
Volgende rondje staat in de planning voor het weekend 27/28 oktober..Precieze datum en tijd nog niet bekend..

Als je hier tegen die tijd even kijkt en je opgeeft ben je van harte welkom..

Jammer Laurenss, volgende keer weer.. ;)
Flexje

hm2694
Forum-lid

hm2694 15 okt 2007 17:03

Hoi,

ik ga zorgen dat ik deze dagen vrij ben en mee kan rijden.
Zal wel een leuke rondje voorstellen van ongeveer 80 km

Groetjes Hans

richting de kust en dan langs de waterweg, klein heuveltje bij de stormvloedkering via maassluis, vlaardingen, schiedam richting delft of zo

Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

janatwork
Forum-lid

janatwork 15 okt 2007 22:32

lijkt me een uitstekend rondje.

Waar beginnen we? De sligro kwam mij goed uit

Plaats reactie