Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

ervaringen met Plieger Sport (Meerkerk)

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 15 jul 2016 17:32

TKMP schreef:het zijn ook maar mensen, anders doe je t toch zelf! :)
zonder dollen ik heb ook zelf mijn fiets opgebouwd, het is niet moeilijk;
ik vind dat FMers, remhendels niet goed afstellen, buitenkabels erg lang laten etc, als ik het verkeerd doe heb ik mezelf ermee.
een ketting is toch zo gelegd?nee ik heb geen aandelen,
En als je het dan wel bij een FM laat doen, en daar goed voor betaalt, verwacht je ook vakmanschap.

Jan Gulden
Forum-lid

Gebruikersavatar Jan Gulden 15 jul 2016 20:15

TKMP schreef:het zijn ook maar mensen, anders doe je t toch zelf! :)
zonder dollen ik heb ook zelf mijn fiets opgebouwd, het is niet moeilijk;
ik vind dat FMers, remhendels niet goed afstellen, buitenkabels erg lang laten etc, als ik het verkeerd doe heb ik mezelf ermee.
een ketting is toch zo gelegd?nee ik heb geen aandelen,
FM-ers zijn id ook mensen, fouten maken is menselijk, doe ik ook. Maar wat is er op tegen om als je een fout maakt dit gewoon toe te geven en 'sorry' te zeggen? En bijvoorbeeld de kosten te vergoeden die je gemaakt hebt (al was het alleen maar van 5x heen en weer rijden wegens problemen).
Daarbij dat ik wel wat kleine dingen zelf kan doen, maar een kaal frame opbouwen dat lukt me niet, of heb er geen tijd voor. Daarom ga ik naar een betrouwbaar adres, waar ik bereid ben om voor te betalen. En als ik daar niet een of twee keer maar meerdere malen teleurgesteld wordt dan ben ik weg en kom er niet meer terug. RWP Bilthoven heeft mij nog nooit teleurgesteld. En ja, ook daar maken ze wel eens een foutje.
Bellen op een racefiets mag, moet zelfs.......

marsman
Forum-lid

marsman 15 jul 2016 22:40

Tja, Marco is een moeilijke jongen. Zelden iemand zo contactgestoord en som ronduit bot en lomp meegemaakt. Ook ik heb slechte ervaringen met de kwaliteit van de dienstverlening bij Plieger. Maar dan wel weer goede ervaring met afhandeling van problemen. Koffie staat altijd klaar, ouwe Gerrit zit vol prachtige verhalen en ze hebben alles maar wel tegen adviesprijzen. Bijzondere winkel....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 16 jul 2016 10:33

JasperGR schreef:Hoe kan nou een remblok eruit zijn gegaan??? Ik weet niet wat je met de fiets doet, achterstevoren fietsen?

Dit was ook mijn eerste gedachte!
Alleen al vanwege die opmerking heb ik mijn twijfels bij de rest van het verhaal.
Less is bore

termi748
Forum-lid

termi748 16 jul 2016 11:29

daniel1975 schreef:
JasperGR schreef:Hoe kan nou een remblok eruit zijn gegaan??? Ik weet niet wat je met de fiets doet, achterstevoren fietsen?

Alleen al vanwege die opmerking heb ik mijn twijfels bij de rest van het verhaal.
Of de remhoeven zijn ook verkeerd om gemonteerd geweest....

Erik
Forum-lid

Erik 16 jul 2016 11:44

Of de blokken zijn verkeerd gemonteerd geweest?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 17 jul 2016 08:38

termi748 schreef:
daniel1975 schreef:

Of de remhoeven zijn ook verkeerd om gemonteerd geweest....
Daar geloof ik niet in. Sowiso niet bij Plieger en daarnaast vliegen na 2x remmen de blokken er dan al uit.
Less is bore

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 17 jul 2016 08:56

Verder weet jezelf toch wel hoe vast je de snelspanners van je wielen vast moet zetten daar heb je geen FM voor nodig lijkt me?

En inderdaad te vast kan je lagers beschadigen.

En ja, misschien is Marco iemand met nukken en een gebruiksaanwijzing maar van onkunde bij het sleutelen aan een fiets heb ik hem nog nooit kunnen betrappen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 17 jul 2016 10:28

Gelukkig kun je wel een FM benoemen die het wel goed doet. Dit is toch een beetje zwartmakerij tegen plieger. Meteen ook een account aangemaakt om je frustratie te botvieren.
Maak joe woar

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 17 jul 2016 11:43

Fietsen?altijd schreef:Gelukkig kun je wel een FM benoemen die het wel goed doet. Dit is toch een beetje zwartmakerij tegen plieger. Meteen ook een account aangemaakt om je frustratie te botvieren.
Waarom zwartmakerij als je er zoveel voor moet doen om je dure fiets op een normale manier afgeleverd te krijgen? Voor mij is het niet meer als een opsomming van een hoop ellende.
En het is dus duidelijk dat TS al langer meeleest, dus helemaal niet "even" een account aangemaakt.

Jan Gulden
Forum-lid

Gebruikersavatar Jan Gulden 17 jul 2016 14:48

daniel1975 schreef:

Blokje zat er goed in, kwam door het trillen bij het afdalen los te zitten, bij het remmen schot hij er weer in. Oorzaak was het niet vastgedraaide boutje om het blokje te borgen. Is er idd niet uitgegaan maar zat gewoon los.
Bellen op een racefiets mag, moet zelfs.......

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 17 jul 2016 14:51

Ik vind het persoonlijk een beetje een beetje apart verhaal. Wel vervelend voor de persoon in kwestie.
Maak joe woar

Plaats reactie