Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Nieuwe Pinarello Prince

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 dec 2007 23:00

sjoemie schreef:Speciaal voor de liefhebbers onder ons van Shimano op een Pinarello. Zo zal ik mijn toekomstige Pinarello Prince dus ook opbouwen qua onderdelengroep dan.

[img=http://img338.imageshack.us/img338/5171 ... anosj9.jpg]

Waarom in hemelsnaam die groep erop?? je geeft zoveel geld uit aan een (IMHO) veel te dure fiets en dan vern&^$%#k je de boel met die groep....
Less is bore

tiest
Forum-lid HC

tiest 12 dec 2007 23:08

En komen er dan ook die xentissen in? Dat staat namelijk echt voor geen meter (kan het zo proberen)

macgiven
Forum-lid

macgiven 13 dec 2007 10:35

sjoemie schreef: Ja daar ben ik ook nog over aan het twijfelen en anders maar ff doorsparen voor de Lightweight clinchers. Misschien kun je het eens laten zien met een showroommodel bij Rings of ff photoshoppen :D ? Ik zou zelf voor de Orangefluo uitvoering gaan.

Zo, ben niet snel gecharmeerd van Pina, maar deze heeft klasse!
Lekker futuristisch én chique.
Dié hadden ze afgelopen week wel op de Miljonairsfair kunnen zetten, naast die rode auto's.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 13 dec 2007 15:17

Kleur orangefluo komt niet echt over op foto's. In werkelijkheid knalt de kleur er gewoon vanaf, terwijl het hier gewoon oranje lijkt!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 13 dec 2007 18:15

sjoemie schreef:
colnagofreak schreef:Kleur orangefluo komt niet echt over op foto's. In werkelijkheid knalt de kleur er gewoon vanaf, terwijl het hier gewoon oranje lijkt!

Dus ik kan beter het oranje laten vervangen door rood. Ik wil namelijk dezelfde kleurencombi als de McLaren F1 auto en volgens mij is de kleur van de Vodafone reclame rood.

Ja, want dit is echt geen rood!
Het is echt een fluoriserend oranje haast lichtgevend ;), deze kleur moet je in het echt zien, want het komt op geen enkele foto goed over.

dream-plus
Forum-lid

dream-plus 13 dec 2007 19:25

sjoemie schreef:
colnagofreak schreef:Kleur orangefluo komt niet echt over op foto's. In werkelijkheid knalt de kleur er gewoon vanaf, terwijl het hier gewoon oranje lijkt!

Dus ik kan beter het oranje laten vervangen door rood. Ik wil namelijk dezelfde kleurencombi als de McLaren F1 auto en volgens mij is de kleur van de Vodafone reclame rood.

Laatst bij de Pliegershow stond volgens mij een Prince in titaniumkleur met rood. Hier zaten ook de nieuwe shamal ultra wielen in. Dit was een verschrikkelijk mooie combi. Misschien kun je cardsport even mailen of ze deze kleurstelling kunnen leveren.

veel succes.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 13 dec 2007 20:48

dream-plus schreef:
sjoemie schreef:

Laatst bij de Pliegershow stond volgens mij een Prince in titaniumkleur met rood. Hier zaten ook de nieuwe shamal ultra wielen in. Dit was een verschrikkelijk mooie combi. Misschien kun je cardsport even mailen of ze deze kleurstelling kunnen leveren.

veel succes.

Het frame dat bij Plieger stond, was de orange/fluo!
En dit was dus geen rood, maar de kleur op de foto hier eerder te zien in dit topic.
Kijk anders eens op de Prince site, hier krijg je wel een aardig beeld van de kleuren.
http://www.pinarello.com/prince/home.html

bm-biker
Forum-lid

bm-biker 19 dec 2007 21:12

Hallo,

Ik ben aan het twijfelen of ik een nieuwe prince zou bestellen. Ik heb momenteel een Paris carbon maar de Prince vind ik toch wat nieuwer. Weet er iemand het gewichtsverchil tussen de paris en prince?
Volgens de site zou dit ongeveer 100gr bedragen.

Ik ben ook nog aan het twijfelen welke maat ik zou nemen. Volgens de invoerder is de Prince in 50cm maar 52,5 center top. De paris in 50 is 54cm center top en was in der tijd voor mij te groot. Ikzelf zit 70cm hoog en heb nu een paris in 45 die op 49 center top slooping uitkomt. Wat zouden jullie aanbevelen? ik kan nu kiezen uit de 46,5 slooping (49c-t) of de 50 gewone geometrie aangezien die maar 52,5 center top is.

thx

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 19 dec 2007 21:40

‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie