Parlee
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
C a s r a n schreef:Livio Livius schreef:Fietsen kunnen ze niet, op een enkeling na, maar bouwen! Heel erg mooi
En daarmee bedoel je?
Prof peleton is dun gezaaid met Amerikanen terwijl er toch genoeg potentieel voorhanden is en er goede wedstrijden in Amerika worden gereden. Beter het woordje "nog" kunnen toevoegen.
What makes the boat go faster?
Daar wordt mee gefietst, Maurice... anders zou ik ze wel verkopen.
@ colnagofreak: bij interesse kan ik je wel een prijslijst mailen; je doet maar even een aanvraag in mijn inbox.
@ Livio Livius: aha, "ze" sloeg op "Amerikanen". Mja, er zijn ook puur Amerikaanse profploegen die het Amerikaanse circuit afschuimen (al is dat niveau niet dat van het Europese). Maar ik zou toch niet durven zeggen dat het profpeloton dun bezaaid is met Amerikanen, al is dat weer een totaal ander onderwerp.
@ colnagofreak: bij interesse kan ik je wel een prijslijst mailen; je doet maar even een aanvraag in mijn inbox.
@ Livio Livius: aha, "ze" sloeg op "Amerikanen". Mja, er zijn ook puur Amerikaanse profploegen die het Amerikaanse circuit afschuimen (al is dat niveau niet dat van het Europese). Maar ik zou toch niet durven zeggen dat het profpeloton dun bezaaid is met Amerikanen, al is dat weer een totaal ander onderwerp.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
C a s r a n schreef: @ Livio Livius: aha, "ze" sloeg op "Amerikanen". Mja, er zijn ook puur Amerikaanse profploegen die het Amerikaanse circuit afschuimen (al is dat niveau niet dat van het Europese). Maar ik zou toch niet durven zeggen dat het profpeloton dun bezaaid is met Amerikanen, al is dat weer een totaal ander onderwerp.
Toch is het Amkerikaans circuit niet te onderschatten. Blijft wel de vraag waarom (relatief) zo weinige rijders de overstap maken en succes vol zijn in Europa.
Maar terug ontopic maar deze prachtige frames!
What makes the boat go faster?
maurice schreef:Het kon zijn dat je misschien een Sienna te koop zou gaan zetten...
Ach dat komt vanzelf, (dat terzijde)
Wat een prachtparlee weer hierboven. Zelf had ik de vork ook zwart gelaten dit ziet er zo bubblegum uit.
@colnagofreak, http://www.parleecycles.com/
Hmm... die Siena. Die arme jongen is eventjes werkloos, omdat ik z'n SRM-crankje eraf gehaald heb om op zijn grote Litespeedbroer Blade te plaatsen; daarna mag ie (wellicht) weer aan de slag. Al is de mogelijkheid dat ie van eigenaar verandert niet onbestaande... en dan niet omdat hij niet voldoet (wel integendeel), maar eerder om het aantal fietsen binnen de perken te houden.
@ TiesT: ik volg je in je opmerking. De kleurenaansluiting van die voorvork vind ik niet de meeste geslaagde. Dit is de 6.6kg afgewerkte/gemonteerde fiets:
Dit beter?
@ TiesT: ik volg je in je opmerking. De kleurenaansluiting van die voorvork vind ik niet de meeste geslaagde. Dit is de 6.6kg afgewerkte/gemonteerde fiets:
Dit beter?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Iemand (Pieter?) enig idee over het gewicht van zo'n Z4? En hoe zijn de rijkwaliteiten?? Qua stijfheid/comfort etc?
Uiteraard extreem mooie fietsen en zeker een Z2 of Z3 met SL tubing lijkt me helemaal het einde!
Op weightweenies een stuk gelezen over een bezoekje aan de fabriek en een test van een speciale (met veel one off onderdelen van oa. Zipp) Z1....wow!!
Echt vakmanschap, dus toch maar heftig gaan sparen voor zo´n handmade beauty!
Uiteraard extreem mooie fietsen en zeker een Z2 of Z3 met SL tubing lijkt me helemaal het einde!
Op weightweenies een stuk gelezen over een bezoekje aan de fabriek en een test van een speciale (met veel one off onderdelen van oa. Zipp) Z1....wow!!
Echt vakmanschap, dus toch maar heftig gaan sparen voor zo´n handmade beauty!
Gang is alles!!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Composite schreef:Iemand (Pieter?) enig idee over het gewicht van zo'n Z4? En hoe zijn de rijkwaliteiten?? Qua stijfheid/comfort etc?
Uiteraard extreem mooie fietsen en zeker een Z2 of Z3 met SL tubing lijkt me helemaal het einde!
Op weightweenies een stuk gelezen over een bezoekje aan de fabriek en een test van een speciale (met veel one off onderdelen van oa. Zipp) Z1....wow!!
Echt vakmanschap, dus toch maar heftig gaan sparen voor zo´n handmade beauty!
frame (XL is 990 gram)
de vork is 358 gram.
Lees dit artkel eens:
http://www.parleecycles.com/downloads/R ... EPRINT.pdf
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5616
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
En veel duurder!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!