Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

xerografia wielen

xerografia
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2007 17:22

xerografia 01 okt 2010 12:05

Het klopt dat Xerografia per 31-12-2010 zal ophouden met bestaan. Dit om persoonlijke redenen. Echter loopt de garantie gewoon door en zullen wij onze klanten naar behoren helpen daar waar nodig zoals ze gewend zijn van ons. Ook de mensen die wij in het verleden hebben geholpen die geen artikelen bij ons hebben gekocht blijven uiteraard welkom. De link die naar Kuiper gaat is niet met toezegging van ons, wij willen ons op geen manier vergelijken met deze site of handelswijze. Xerografia zal onder geen andere naam of andere zaak of website doorgaan, omdat wij niet kunnen garanderen dat derden dezelfde garantie en service bieden die wij altijd hebben gedaan. Ik dank al onze klanten voor het vertrouwen die zij in ons hebben gehad, en uiteraard zijn wij telefonisch gewoon bereikbaar onder het door jullie bekende (zie factuur) telefoonnummer. Voor LCSMT zou ik willen zeggen bel mij gewoon, ik denk dat uw ontvangen mail niet via mij is verzonden, helaas zijn er altijd mensen die proberen andere zwart te maken, dit was 1 van de persoonlijke redenen om te stoppen. Ingrid Roos

carbonfreaks
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 mei 2006 16:34

carbonfreaks 19 jan 2011 11:04

Niet helemaal duidelijk wat het geluid is maar check voor de zekerheid even of je ventiel niet tegen de velg aan tikt. Om te testen (of meteen het probleem op te lossen) kan je bijvoorbeeld een stukje tape om je ventiel doen.

thomwittendorp
Forum-lid
Berichten: 1160
Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28

thomwittendorp 29 jan 2011 18:39

zit er niet iets los in je velg, weet ik veel wat, stukje metaal of zo, dat rammelt tijdens het bewegen van het wiel
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

carbonfreaks
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 mei 2006 16:34

carbonfreaks 30 jan 2011 14:30

Meest voor de hand liggende oorzaken zijn
- Ventiel tikt velg aan
- Speling op de naaf
- Velg tikt remblokje aan
In dit geval is het geluid wel heel duidelijk hoorbaar en zelfs te reproduceren door op de velg te drukken. Als dit bij zowel het voor- als achterwiel het geval is zouden het toch velgen kunnen zijn met een fabricage fout oid. Ik heb dit iig nog niet eerder meegemaakt. Ik weet niet of jouw wielen dezelfde zijn als de Karbona Time Speeds; Bij deze kan de velg namelijk niet ingeknepen worden.
Merk je naast het geluid ook een raar rijgedrag? slap wiel zeg maar...

Plaats reactie