opbouw Casati Marte 2006
Quote: Origineel geplaatst door -KDS- op 29 Maart 2007
@ icedevil
Zou jij me eens een mailtje kunnen sturen ivm met de stickers op je wielen.
Waar heb je ze besteld ?
Wat moet je ze geven van informatie ? (zodat de sticker mooi evenwijdig loopt met je wiel)
Wat bedraagt de prijs ongeveer incl. verzendingskosten ?
Mvg,
IceDevil, je kan mij een mailtje sturen over de stickers op volgend adres: desmetkenny@pandora.be
@ icedevil
Zou jij me eens een mailtje kunnen sturen ivm met de stickers op je wielen.
Waar heb je ze besteld ?
Wat moet je ze geven van informatie ? (zodat de sticker mooi evenwijdig loopt met je wiel)
Wat bedraagt de prijs ongeveer incl. verzendingskosten ?
Mvg,
IceDevil, je kan mij een mailtje sturen over de stickers op volgend adres: desmetkenny@pandora.be
Ik heb je topic met veel aandacht gevolgd. Het is een mooie fiets geworden. bij de eerste foto's van het frame dacht ik heel even dat er een tweede Bo-fiets aan zat te komen maar de hele opbouw is sober gebleven.
De kapjes vind ik ook 'over the top' maar wel uniek.
De kapjes vind ik ook 'over the top' maar wel uniek.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Volg nou al enige tijd de opbouw van je fiets, een maat van mij heeft exact dezelfde alleen met ...........Campagnolo record.
Dat is het enige wat ontbreekt.
Voor de rest een mooi fietsje.
Dat is het enige wat ontbreekt.
Voor de rest een mooi fietsje.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan je ook eens een foto nemen van de "drive side"
zaterdag eerst nog even de remkabel iets ingekort, loopt nu veel mooier. ook nog even de fiets gewogen: 7,8 Kg. en daarna voor het eerst dit jaar gefietst, 's middags lekker in het zonnetje de fiets ontmaagd maar tjonge jonge, heb 2,5 uur met een heel grote smile op de fiets gezeten dat gevoel zullen jullie ook wel kennen, het eerste ritje op je nieuwe ros... onbetaalbaar...
zoals beloofd ook nog wat foto's genomen in de buitenlucht... gelijk ook de andere kant gefotografeerd...
maar allereerst de handtekening van de meester zelf:
het totaalplaatje aan de 'drive side':
en samen op de foto met de nieuwe fiets van vaders:
zoals beloofd ook nog wat foto's genomen in de buitenlucht... gelijk ook de andere kant gefotografeerd...
maar allereerst de handtekening van de meester zelf:
het totaalplaatje aan de 'drive side':
en samen op de foto met de nieuwe fiets van vaders:
Echt een mooie fiets, zit wel een flink budget in volgens mij. Maar waarom dan nog wel een (oudere) shimano ultegra met octalink
Quoten: Origineel geplaatst door icedevil op 31 Maart 2007
daar zou ik graag eens een foto-tje van zien! zou je eens een foto kunnen posten?
b.v.d.
Ik zal eens vragen of hij een foto'tje heeft.
daar zou ik graag eens een foto-tje van zien! zou je eens een foto kunnen posten?
b.v.d.
Ik zal eens vragen of hij een foto'tje heeft.
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Nou Hollowtech II is ook zeker niet zaligmakend hoor