Opbouw Canyon Ultimate CF
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door j o r r i t op 21 Maart 2007
De oorspronkelijke leverweek was week 6I
Ik mag toch hopen dat dat geen standaard uitloop is.... Dan steken ze die Canyon maar ergens aan de achterkant in.
De oorspronkelijke leverweek was week 6I
Ik mag toch hopen dat dat geen standaard uitloop is.... Dan steken ze die Canyon maar ergens aan de achterkant in.
Less is bore
Ach ik ben er eigenlijk niet rouwig om. De maanden met het slechtste weer ben ik ondertussen doorgekomen met de reservefiets van de ploeg en nu het mooie weer er weer aankomt kan ik op mn eigen fietsje gaan karren. Best goed geregeld eigenlijk!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Nog even snel een update voordat het frame geleverd wordt (verwacht 'm ieder moment). Heb de zilveren chorus remmen van de hand gedaan en hiervoor in de plaats zwarte record titanium (2006) remmen aangeschaft. Heb even getwijfeld tussen deze en de Mavic SSC remmen, maar uiteindelijk gezwicht voor deze italiaanse schonen. Ik vind deze zwarte remmen namelijk beter bij het witte frame passen . Vandaag een momentsleutel en BB sleutel bij forumlid Edwin01 opgepikt (Bedankt!!) , nu hopen dat het frame snel geleverd wordt en opbouwen maar....
Mooie fiets! Kwam de montagepasta nog een beetje goed van pas ? Hoe lang zal het duren voordat Daniel gaat zeuren over die pedalen .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie fiets, vergelijkbaar met hoe die van mij eruit zal komen te zien.
Die pedalen zullen mij worst zijn. Het mijn witte lintjesfetishisme wat hier de kop op steekt
Die pedalen zullen mij worst zijn. Het mijn witte lintjesfetishisme wat hier de kop op steekt
Less is bore
@ Havana: De montagepasta kwam zeer goed van pas! Heb de cups namelijk 2 keer in het frame moeten zetten. Dacht na de eesrte keer monteren dat ik een scheurtje in het BB van het frame zag. Gelukkig was het slechts een barstje in de blanke lak en mochten de cups er weer in.
@ Daveke: Moet nog ergens een nauwkeurige weegschaal zien te regelen, zodra het gewicht bekent is zal het natuurlijk gepost worden.
@ Daniel: Had hier 2 lintjes Fizik lintjes liggen, namelijk een witte en een zilveren. Met een witte vond ik het persoonlijk iets te worden en vond het zilveren lintje mooi bij de belettering van het frame passen.
@ Daveke: Moet nog ergens een nauwkeurige weegschaal zien te regelen, zodra het gewicht bekent is zal het natuurlijk gepost worden.
@ Daniel: Had hier 2 lintjes Fizik lintjes liggen, namelijk een witte en een zilveren. Met een witte vond ik het persoonlijk iets te worden en vond het zilveren lintje mooi bij de belettering van het frame passen.
Heeee Jorrit!
Daar is ie dan eindelijk!! Mooie fiets hoor, sober, strak, deftig.... Ging het nog een beetje voorspoedig met het sleutelen? Ik wil hem uiteraard wel even optillen als je hem meeneemt naar de club. Het frame van vriend Niels zit er ook aan te komen hoorde ik, dus die zal ook wel benieuwd zijn!
Succes ermee!!
Daar is ie dan eindelijk!! Mooie fiets hoor, sober, strak, deftig.... Ging het nog een beetje voorspoedig met het sleutelen? Ik wil hem uiteraard wel even optillen als je hem meeneemt naar de club. Het frame van vriend Niels zit er ook aan te komen hoorde ik, dus die zal ook wel benieuwd zijn!
Succes ermee!!
Hoi Edwin,
In elkaar steken ging vrij gemakkelijk, schrok alleen even van een barstje in de blanke lak van het BB, dacht dat het een scheurtje was. Zal het gereedschap woensdag voor je mee terug nemen naar de club. Als Niels z'n frame al bijna binnen is mag 'ie van geluk spreken, ik heb er behoorlijk langer op moeten wachten. Ga jij die in elkaar zetten?
Gr Jorrit
In elkaar steken ging vrij gemakkelijk, schrok alleen even van een barstje in de blanke lak van het BB, dacht dat het een scheurtje was. Zal het gereedschap woensdag voor je mee terug nemen naar de club. Als Niels z'n frame al bijna binnen is mag 'ie van geluk spreken, ik heb er behoorlijk langer op moeten wachten. Ga jij die in elkaar zetten?
Gr Jorrit
-
- Forum-lid
Mooi!! Uitstekende keuze!