ha Rezne,
Ik reed inderdaad op een Arione maar ben 1,5 maand terug overgestapt op een SLR. Ik heb de Arione hier in Deventer liggen, als je wilt mag je er best een weekje op proefrijden voordat je eventueel zelf zo'n ding besteld. Dan kun je zien of het je bevalt!
fietsers in Deventer
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb ook een 2005. Maar dan de bonte reclame versie van Saunier Duval (wel licht!) Ik wilde toen gaan voor een limited versie (met de zilveren letters, zonder al die reclame). Maar de levering zou dan een olifantendracht ruim overschrijden en ze konden me sneller voorzien van mijn huidige versie.
Ga je veel plezier aan beleven. Het is een strakke, maar toch best comfortabele fiets, geen nerveus rijgedrag. Ik heb het opgebouwd met een dura-ace groep. deda spectrum voorbouw en stuur..Zadelpen en zadel zijn van AX-lightness (ziet er niet zo uit, maar comfortabel).
Succes met de opbouw! Laat een foto zien als het zover is, kan ik je herkennen (ik zal dan een gil geven )
Ga je veel plezier aan beleven. Het is een strakke, maar toch best comfortabele fiets, geen nerveus rijgedrag. Ik heb het opgebouwd met een dura-ace groep. deda spectrum voorbouw en stuur..Zadelpen en zadel zijn van AX-lightness (ziet er niet zo uit, maar comfortabel).
Succes met de opbouw! Laat een foto zien als het zover is, kan ik je herkennen (ik zal dan een gil geven )
zozo dat klinkt goed. Ik krijg morgen de wielen binnen (Fulcrum Racing 1), vrijdag haal ik t frame op bij Goossens, zaterdag ga ik naar Bergen op Zoom voor Chorus groep, volgende week ergens komen Ritchey WCS en 4axis spullen binnen uit Zwolle. Dan breng ik m naar Sharkman en kan het fietsen écht beginnen
- Forum-lid
- Contact
heerlijk zadeltje hoor die Arione, iets aan de platte kant maar dat maakt hem misschien ook wel weer heerlijk. De enige reden dat ik ervan afgestapt ben ik dat ik iets 'snellers' wou en iets lichters, tevens de reden dat ik hem wel gewoon hou. Je weet maar nooit of die nog weer van pas komt!
Overigens nog even over ETP:
De ETP-Zutphen is opgericht op 11 februari 1957 te Empe. De Emper Toer Ploeg is aangesloten bij de KNWU en bestaat uit een wieler- en toervereniging.
Nu weet ik alleen nog niet waarom 'Emper.'
Overigens Alp, ik heb deze week geen tijd gehad. Hopelijk lukt het volgende week.
Groetjes
De ETP-Zutphen is opgericht op 11 februari 1957 te Empe. De Emper Toer Ploeg is aangesloten bij de KNWU en bestaat uit een wieler- en toervereniging.
Nu weet ik alleen nog niet waarom 'Emper.'
Overigens Alp, ik heb deze week geen tijd gehad. Hopelijk lukt het volgende week.
Groetjes
- Forum-lid
- Contact
en ik had die week geen tijd, werkweek in Londen met school.