Tijdritfietsen
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 25 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 25 Januari 2007
dan zou ik denk gewoon grijze of nokons nemen van buitenkabel
Denk dat ik dan ga voor de standaard donker grijze/zilvere Shimano's.Hoef ik alleen nog maar de remkabels te kopen.
Weet iemand zo of je binnenkabels mbv een water vaste stift makkelijk zwart kunt maken?
dit gaat wel maar ik zou eerder dan een spuitbus gaan halen
Quoten: Origineel geplaatst door raydox op 25 Januari 2007
dan zou ik denk gewoon grijze of nokons nemen van buitenkabel
Denk dat ik dan ga voor de standaard donker grijze/zilvere Shimano's.Hoef ik alleen nog maar de remkabels te kopen.
Weet iemand zo of je binnenkabels mbv een water vaste stift makkelijk zwart kunt maken?
dit gaat wel maar ik zou eerder dan een spuitbus gaan halen
Quote: Origineel geplaatst door davey op 25 Januari 2007
ik persoonlijk niet, omdat de verf toch anders is dan bijv een merkstift.
als dat in je binnenkabel komt dat gespoten deel lijkt me niet echt makkelijk glijden
je haalt wel de buiten kabels erest uit je frame hé of je spuit ze voor je ze monteert
hahah toch niet spuiten als de gains al gemonteerd zijn lol.
ik persoonlijk niet, omdat de verf toch anders is dan bijv een merkstift.
als dat in je binnenkabel komt dat gespoten deel lijkt me niet echt makkelijk glijden
je haalt wel de buiten kabels erest uit je frame hé of je spuit ze voor je ze monteert
hahah toch niet spuiten als de gains al gemonteerd zijn lol.
'k Vind het een absurd idee om een binnenkabel te gaan kleuren. Een beetje inox kabel ziet er van ver titaniumkleurig of haast zwart uit... en als je dan per se zwarte wil, neem dan ófwel een kabel met een zwarte outer liner ófwel zwarte PowerCordz.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Januari 2007
'k Vind het een absurd idee om een binnenkabel te gaan kleuren. Een beetje inox kabel ziet er van ver titaniumkleurig of haast zwart uit... en als je dan per se zwarte wil, neem dan ófwel een kabel met een zwarte outer liner ófwel zwarte PowerCordz.
dat is ook een mogelijkheid
dat is ook een mogelijkheid
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 19 Januari 2007
Goed om te zien dat de zaken naar aller waarschijnlijkheid goed gaan
of ben je mekanieker geworden van CSC
laat ze eens beide zien kunnen we vergelijken welke kleur gelikter is. (welke maat is dat eigenlijk?)
hier al een fotootje van de andere, het stuur staat er maar op voor de foto, dat wordt nog vervangen.
Goed om te zien dat de zaken naar aller waarschijnlijkheid goed gaan
of ben je mekanieker geworden van CSC
laat ze eens beide zien kunnen we vergelijken welke kleur gelikter is. (welke maat is dat eigenlijk?)
hier al een fotootje van de andere, het stuur staat er maar op voor de foto, dat wordt nog vervangen.
-
- Forum-lid
Pff, mooie fiets!
Dat zal wel een duur fietsje worden, daar kon die fiets van CSC niet aan tippen. Mooi beroep als je elke dag van die mooie fietsen op mag bouwen! Complimenten!
luuk
Dat zal wel een duur fietsje worden, daar kon die fiets van CSC niet aan tippen. Mooi beroep als je elke dag van die mooie fietsen op mag bouwen! Complimenten!
luuk
Mooi, zadel staat nog niet UCI legaal zo te zien (teminste lijk zo min. 5cm vanaf BB af) geeft. wel de mogelijkheid om makkelijk legaal te zitten.
Ik vind zelf de witte mooier, alleen Cervelo werkt met aardig hoek (ver naar achter)
Ik vind zelf de witte mooier, alleen Cervelo werkt met aardig hoek (ver naar achter)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 29 Januari 2007
Mooi, zadel staat nog niet UCI legaal zo te zien (teminste lijk zo min. 5cm vanaf BB af) geeft. wel de mogelijkheid om makkelijk legaal te zitten.
staat idd nog belange nog niet goed afgesteld, is enkel maar snel ineengeflanst voor de foto. Het frame alleen zegt niet zoveel hé ...
staat idd nog belange nog niet goed afgesteld, is enkel maar snel ineengeflanst voor de foto. Het frame alleen zegt niet zoveel hé ...
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 29 Januari 2007
Mooi, zadel staat nog niet UCI legaal zo te zien
Het zadel zal, gezien de huidige staat van de opbouw, er ook alleen voor de show erop zitten.
Het witte frame is toch wel mooier dan deze, straalt gewoon iets meer uit.
@ TS-Biker, zijn dat jouw Obermayers?
Mooi, zadel staat nog niet UCI legaal zo te zien
Het zadel zal, gezien de huidige staat van de opbouw, er ook alleen voor de show erop zitten.
Het witte frame is toch wel mooier dan deze, straalt gewoon iets meer uit.
@ TS-Biker, zijn dat jouw Obermayers?