Forumkleding 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 12 Januari 2007
off-topic.
Trudy, ik ben net in zoetermeer gaan wonen. Ben jij lid van een vereniging in de buurt. of heb j goede tips?
Ik ben namelijk op zoek, maarja ken niemand hier.
Thnx alvast
Zoals je ziet heb ik mijn personeel voor antwoord op dit soort vragenIk ben lid van dezelfde vereniging als Wesley.
off-topic.
Trudy, ik ben net in zoetermeer gaan wonen. Ben jij lid van een vereniging in de buurt. of heb j goede tips?
Ik ben namelijk op zoek, maarja ken niemand hier.
Thnx alvast
Zoals je ziet heb ik mijn personeel voor antwoord op dit soort vragenIk ben lid van dezelfde vereniging als Wesley.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 11 Januari 2007
Ik vind de broek heel lekker zitten. Bike Addict bijv ook, hij zei dat dit de enige broek was waar dat hij na een paar uur ook nog lekker mee zat.
Idd, nog steeds wel mijn favoriete broek. Kreeg gister via-via nog een foto van de Marmotte 2006 toegestuurd. Krijg hier een bidon uitgereikt op de AdH- in FF outfit uiteraard
Ben zelf niet direct geinteresseerd in het 2007 pakje, tenzij het een heel mooi ander design wordt, maar dat is voor de herkenbaarheid niet zo'n goed idee natuurlijk.
Ik vind de broek heel lekker zitten. Bike Addict bijv ook, hij zei dat dit de enige broek was waar dat hij na een paar uur ook nog lekker mee zat.
Idd, nog steeds wel mijn favoriete broek. Kreeg gister via-via nog een foto van de Marmotte 2006 toegestuurd. Krijg hier een bidon uitgereikt op de AdH- in FF outfit uiteraard
Ben zelf niet direct geinteresseerd in het 2007 pakje, tenzij het een heel mooi ander design wordt, maar dat is voor de herkenbaarheid niet zo'n goed idee natuurlijk.
1. Rein van de Wou (zomersetje)2. Margit (wintersetje)3. Rolandt (wintersetje)4. Il Grasso (windbraeker)5. Wim@ ( Zomersetje+ windbreaker)6. Soffatti (Zomersetje en lange broek)7. Alp d'Huez53:15 (zomersetje)8. Mensma (wintersetje)9. Amclassic-fan (windbreaker)10. Wesley (windbreaker)11. Swind (windbreaker)12. Livio Livius (zomersetje)13. Znowwhite (Zomersetje+windbreaker)14. Speric (broekkort en-lang+ windbreaker)15. ilfalco2004 (windbreaker)16. Peter i200 (zomersetje)17. BigM (Shirt en windbreaker)18. Rene1 (Alleen zomershirt)19. Hagalicious (zomersetje)20. IBAN (zomershirt)21. Luna (zomershirt)22. Andre (zomersetje)23. Coño Morales (zomersetje)24. Bram Duin (zomersetje en windbreaker)25. TS-biker (windbreaker)26. Trudie (windbreaker)27.28.29.30.
Er staat bij mij zomersetje achter (heb ik zelf niet ingevult), liever een wintersetje!
Er staat bij mij zomersetje achter (heb ik zelf niet ingevult), liever een wintersetje!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 12 Januari 2007
Kijk hier maar eens. Ik ben lid van die club (ben ook Zoetermeerder) en heb niet echt iets te klagen. Hoe oud ben je en wat is je niveau, als ik vragen mag?
Nou ik ben na een aantal jaren ''altijd weg'' met defensie, weer begonnen met wielrennen. Alles nieuw gekocht etc, krijg ik last van uitvalsverschijnselen in me hand.
3e kerstdag geopereerd -----> 9 weken niet fietsen op ze minst, zwaar probleem dus.
Niveau zal weer 0 zijn daarna (help marmotte 07-07-07 wordt een probleem), echter ik heb wel veel atletische cq. duurpotentie.
Is het wel leuk die vereniging, nie allemaal van die echte toerders (met alle respect)? Zoek wel wat fanatiekelingen namelijk
Kijk hier maar eens. Ik ben lid van die club (ben ook Zoetermeerder) en heb niet echt iets te klagen. Hoe oud ben je en wat is je niveau, als ik vragen mag?
Nou ik ben na een aantal jaren ''altijd weg'' met defensie, weer begonnen met wielrennen. Alles nieuw gekocht etc, krijg ik last van uitvalsverschijnselen in me hand.
3e kerstdag geopereerd -----> 9 weken niet fietsen op ze minst, zwaar probleem dus.
Niveau zal weer 0 zijn daarna (help marmotte 07-07-07 wordt een probleem), echter ik heb wel veel atletische cq. duurpotentie.
Is het wel leuk die vereniging, nie allemaal van die echte toerders (met alle respect)? Zoek wel wat fanatiekelingen namelijk
Quote: Origineel geplaatst door Hagalicious op 13 Januari 2007
Er zitten behoorlijk wat toerders, maar op de er zijn ook heren die lekker fanatiek rijden (helaas soms ook wel wat egoïstisch). Je zou dan naar de A-/B-groep moeten kijken, die rijden met clubtochten en op de dinsdag- en donderdagavonden in de zomer.
Er zitten behoorlijk wat toerders, maar op de er zijn ook heren die lekker fanatiek rijden (helaas soms ook wel wat egoïstisch). Je zou dan naar de A-/B-groep moeten kijken, die rijden met clubtochten en op de dinsdag- en donderdagavonden in de zomer.
1. Rein van de Wou (zomersetje)2. Margit (wintersetje)3. Rolandt (wintersetje)4. Il Grasso (windbraeker)5. Wim@ ( Zomersetje+ windbreaker)6. Soffatti (Zomersetje en lange broek)7. Alp d'Huez53:15 (zomersetje)8. Mensma (wintersetje)9. Amclassic-fan (windbreaker)10. Wesley (windbreaker)11. Swind (windbreaker)12. Livio Livius (zomersetje)13. Znowwhite (Zomersetje+windbreaker)14. Speric (broekkort en-lang+ windbreaker)15. ilfalco2004 (windbreaker)16. Peter i200 (zomersetje)17. BigM (Shirt en windbreaker)18. Rene1 (Alleen zomershirt)19. Hagalicious (zomersetje)20. IBAN (zomershirt)21. Luna (zomershirt)22. Andre (zomersetje)23. Coño Morales (zomersetje)24. Bram Duin (zomersetje en windbreaker)25. TS-biker (windbreaker)26. Trudie (windbreaker)
Bij deze de prijzen van de kledij voor bovenstaande personen :
trui korte mouwen 48,50 euro (dus 107,50 euro incl korte broek = zomerpakket)broek kort 59 eurobroek lang 66 eurothermovest 108 euro (dus 174 incl lange broek = winterpakket)windbreaker 59 euro (zonder mouwen met netz achteraan)
Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledijIn de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
Bij deze de prijzen van de kledij voor bovenstaande personen :
trui korte mouwen 48,50 euro (dus 107,50 euro incl korte broek = zomerpakket)broek kort 59 eurobroek lang 66 eurothermovest 108 euro (dus 174 incl lange broek = winterpakket)windbreaker 59 euro (zonder mouwen met netz achteraan)
Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledijIn de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 13 Januari 2007
@ TS-Biker, is dat alles wat mogelijk is of zou een shirt met lange mouwen ook mogelijk zijn (zoals SpEric vorige keer al had besteld)?
trui lange mouwen = 63,50 euro
@ TS-Biker, is dat alles wat mogelijk is of zou een shirt met lange mouwen ook mogelijk zijn (zoals SpEric vorige keer al had besteld)?
trui lange mouwen = 63,50 euro
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 13 Januari 2007
1. Rein van de Wou (zomersetje)
2. Margit (wintersetje)
3. Rolandt (wintersetje)
4. Il Grasso (windbraeker)
5. Wim@ ( Zomersetje+ windbreaker)
6. Soffatti (Zomersetje en lange broek)
7. Alp d'Huez53:15 (zomersetje)
8. Mensma (wintersetje)
9. Amclassic-fan (windbreaker)
10. Wesley (windbreaker)
11. Swind (windbreaker)
12. Livio Livius (zomersetje + windbreaker)
13. Znowwhite (Zomersetje+windbreaker)
14. Speric (broekkort en-lang+ windbreaker)
15. ilfalco2004 (windbreaker)
16. Peter i200 (zomersetje)
17. BigM (Shirt)
18. Rene1 (Alleen zomershirt)
19. Hagalicious (zomersetje)
20. IBAN (zomershirt)
21. Luna (zomershirt)
22. Andre (zomersetje)
23. Coño Morales (zomersetje)
24. Bram Duin (zomersetje en windbreaker)
25. TS-biker (windbreaker)
26. Trudie (windbreaker)
Bij deze de prijzen van de kledij voor bovenstaande personen :trui korte mouwen 48,50 euro (dus 107,50 euro incl korte broek = zomerpakket)
broek kort 59 euro
broek lang 66 euro
thermovest 108 euro (dus 174 incl lange broek = winterpakket)
windbreaker 59 euro (zonder mouwen met netz achteraan) Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledij
In de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)
Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
1. Rein van de Wou (zomersetje)
2. Margit (wintersetje)
3. Rolandt (wintersetje)
4. Il Grasso (windbraeker)
5. Wim@ ( Zomersetje+ windbreaker)
6. Soffatti (Zomersetje en lange broek)
7. Alp d'Huez53:15 (zomersetje)
8. Mensma (wintersetje)
9. Amclassic-fan (windbreaker)
10. Wesley (windbreaker)
11. Swind (windbreaker)
12. Livio Livius (zomersetje + windbreaker)
13. Znowwhite (Zomersetje+windbreaker)
14. Speric (broekkort en-lang+ windbreaker)
15. ilfalco2004 (windbreaker)
16. Peter i200 (zomersetje)
17. BigM (Shirt)
18. Rene1 (Alleen zomershirt)
19. Hagalicious (zomersetje)
20. IBAN (zomershirt)
21. Luna (zomershirt)
22. Andre (zomersetje)
23. Coño Morales (zomersetje)
24. Bram Duin (zomersetje en windbreaker)
25. TS-biker (windbreaker)
26. Trudie (windbreaker)
Bij deze de prijzen van de kledij voor bovenstaande personen :trui korte mouwen 48,50 euro (dus 107,50 euro incl korte broek = zomerpakket)
broek kort 59 euro
broek lang 66 euro
thermovest 108 euro (dus 174 incl lange broek = winterpakket)
windbreaker 59 euro (zonder mouwen met netz achteraan) Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledij
In de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)
Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
What makes the boat go faster?