Alles over vakanties op én met de fiets

Shimano Fiets Challenge 2007?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 27 apr 2007 14:46

Klopt, maar ik had liever een wat langere aanloop gehad om warm te draaien. Verder inderdaad een logische keuze, direct de boel op een lang lint trekken. Overleven is het motto als je met de eerste mee wil (en dat wil ik).
Less is bore

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 27 apr 2007 17:20

Dat wil ik ook ja, heb je toevallig je forum tenue aan die dag?

bandit
Forum-lid

bandit 27 apr 2007 17:23

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 April 2007

Klopt, maar ik had liever een wat langere aanloop gehad om warm te draaien. Verder inderdaad een logische keuze, direct de boel op een lang lint trekken. Overleven is het motto als je met de eerste mee wil (en dat wil ik).

Dat wil ik ook wel, maar ik zie mezelf nog niet in het wiel van Oege Hiddema, Bert Dekker of iemand van het Skil-Shimano team hangen. Ook niet als het niet direct een klim was geweest.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

pantani
Forum-lid

pantani 28 apr 2007 22:00

Zo een challenge is dit te vergelijken met een koers?Want er starten zelfs profs lees ik?
En hoe zit het met eventuele overnachting in de buurt?En die chip nzo,krijg je die Zaterdag al om eventueel al te bevistigen......
Is er ook een prijs voor top-10 enzo?En startplaatsen?
il magnifico

hidman
Forum-lid

hidman 28 apr 2007 22:17

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 28 April 2007

Zo een challenge is dit te vergelijken met een koers?

Nee. Het belangrijkste verschil is dat tijdens cyclo's de wegen in principe niet zijn afgesloten voor het overige verkeer.
http://home.hccnet.nl/oege.hiddema" onclick="window.open(this.href);return false;

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 28 apr 2007 22:33

Quote: Origineel geplaatst door Hidman op 28 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 28 April 2007Zo een challenge is dit te vergelijken met een koers?Nee. Het belangrijkste verschil is dat tijdens cyclo's de wegen in principe niet zijn afgesloten voor het overige verkeer.

Maar dat is dan ook het enige Oege. Verder maken de meesten er toch echt koers van. (of dat verstandig is, is vraag 2...).
Less is bore

composite
Forum-lid

composite 30 apr 2007 23:37

Ik zie steeds op de Challenge site dat het zo'n zware cyclo is....maar ik zie ook dat de 150 km cyclo 1640 hoogtemeters heeft. Dat is toch niet zoveel denk ik dan..!!
Ik bedoel Klimmen-Banneux-Klimmen heeft op 130 km 2000 hm's ...ik heb hem van 't weekend (wederom) gefietst, en dat viel best mee.
Uiteraard weet ik ook wel dat je een cyclo volle bak rijdt en een tocht als       K-B-K redelijk rustig/voorzichtig (met het altijd vriendelijke gilde der Vlaamse Automobilisten ). En natuurlijk hakken die 25 beklimmingen van de SFC er ook wel in, maar na de verschillende klimmen bekeken te hebben zie ik daar geen moordenaars van klimmetjes in zitten.
Kortom de vraag: verdient ie het predikaat zwaarste cyclo (Hollands toughest race)??
Gang is alles!!

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 01 mei 2007 13:24

als het goed is worden vandaag de nummers bekend gemaakt. Ik vind het trouwens wel verrot dat je pas zondagochtend je nummer/chip ed op kan halen. Waarom niet gewoon op zaterdag of liever nog, opsturen? Nu moet ik verrot vroeg m'n bed uit, m'n fietst ergens onbeheerd stallen en loop ik al te chagrijnen voordat het begint! Voor 25 euro inschrijkosten lijkt me iets meer service wel op z'n plaats, kun je trouwens ook weer goud/zilver/brons rijden en zo ja binnen welke tijd?

dingo
Forum-lid

dingo 01 mei 2007 17:28

Quoten: Origineel geplaatst door Composite op 30 April 2007

Ik zie steeds op de Challenge site dat het zo'n zware cyclo is....maar ik zie ook dat de 150 km cyclo 1640 hoogtemeters heeft. Dat is toch niet zoveel denk ik dan..!!
Ik bedoel Klimmen-Banneux-Klimmen heeft op 130 km 2000 hm's ...ik heb hem van 't weekend (wederom) gefietst, en dat viel best mee.
Uiteraard weet ik ook wel dat je een cyclo volle bak rijdt en een tocht als       K-B-K redelijk rustig/voorzichtig (met het altijd vriendelijke gilde der Vlaamse Automobilisten ). En natuurlijk hakken die 25 beklimmingen van de SFC er ook wel in, maar na de verschillende klimmen bekeken te hebben zie ik daar geen moordenaars van klimmetjes in zitten.
Kortom de vraag: verdient ie het predikaat zwaarste cyclo (Hollands toughest race)??

Renners maken de koers.......
Afgelopen KBK volle bak gereden. Dat gaan we zondag nog eens dunnetjes over doen.
Dus om antwoord op je vraag te geven: Jazeker, als jij dat wilt wel.......

koersklak
Forum-lid

koersklak 02 mei 2007 10:37

Quote: Origineel geplaatst door Composite op 30 April 2007
Ik zie steeds op de Challenge site dat het zo'n zware cyclo is....maar ik zie ook dat de 150 km cyclo 1640 hoogtemeters heeft. Dat is toch niet zoveel denk ik dan..!!Ik bedoel Klimmen-Banneux-Klimmen heeft op 130 km 2000 hm's ...ik heb hem van 't weekend (wederom) gefietst, en dat viel best mee. Uiteraard weet ik ook wel dat je een cyclo volle bak rijdt en een tocht als       K-B-K redelijk rustig/voorzichtig (met het altijd vriendelijke gilde der Vlaamse Automobilisten ). En natuurlijk hakken die 25 beklimmingen van de SFC er ook wel in, maar na de verschillende klimmen bekeken te hebben zie ik daar geen moordenaars van klimmetjes in zitten. Kortom de vraag: verdient ie het predikaat zwaarste cyclo (Hollands toughest race)??

In het land der blinden is éénoog koning.

Trouwens richting Banneux zullen het vooral Waalse chauffeurs zijn hoor.
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie