Alles over vakanties op én met de fiets

La Marmotte 2007

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 16 dec 2006 11:45

7.34 is een hele nette tijd, maar een uitnodiging zul je er idd niet mee krijgen. Wel petje af!
Less is bore

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 16 dec 2006 18:46

Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 16 December 2006
7.34 is een hele nette tijd, maar een uitnodiging zul je er idd niet mee krijgen. Wel petje af!

Een persoonlijke uitnodiging krijg je niet nee, maar met die tijd moet je volgens mij wel een plaatsje in het eerste startvak kunnen regelen hoor. Gewoon als je je inschrijft een mailtje meesturen met je diploma en met een beetje geluk krijg je dan een "dossard prioritaire". Anders kan je de dagen vantevoren op de AdH dat nog proberen te regelen. Moet je bij Rémy (kerel van Sports Com) voor zijn.

extreme-c
Forum-lid

extreme-c 16 dec 2006 20:02

je moet gewoon je uitslagen inleveren tijdens het inschrijven, doe ik ook altijd en heb altijd een nummer tussen 2 en 15
colnago alles gewonnen op de c40 nu alles op de extreme-c komop

extreme-c
Forum-lid

extreme-c 16 dec 2006 20:05

ebn bij het inschrijven gewoon naar bernadette vragen, die regeld wel wat.
die kickt op renners die een paar keer bij de eerste 5 hebben gereden. vind ze interesand denk ik . bij lukte het tenminste altijd.
toen ik voor het eerst de 3 balons reed kreeg ik zelfs een vroeg nummer omdat ik jaren ervoor al kort zat in vaujany en la marmotte
en dat van uitslagen tot 2002

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 18 dec 2006 10:55

Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 15 December 2006

Om echt uitgenodigd te worden zal je denk ik een uur sneller moeten rijden (en ik ben bang dat je dan alsnog jezelf uit moet nodigen)

Een UUR sneller! Hallo, dan rij je meteen top 25! Waar komen dan al die andere renners in startvak 1 vandaan? Begrijp ik goed dat je jezelf bij het inschrijven moet proberen dat startvak "in te lobbyen" bike_addict?
@extreme_c (Bert? Feike? Oege?). Ooit hoop ik nog eens onder de 6 uur te rijden, maar een uitslag bij de eerste 5 zal er voor mij echt nooit inzetten hoor!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

hagalicious
Forum-lid

hagalicious 18 dec 2006 14:37

YEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,
net bericht gekregen van cycletours. De voorlopige boeking is omgezet in een definitieve.
Marmotte 2007 here we come!

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 18 dec 2006 17:12

Quote: Origineel geplaatst door 53x11 op 18 December 2006
Begrijp ik goed dat je jezelf bij het inschrijven moet proberen dat startvak "in te lobbyen" bike_addict?

Ja zoiets. Ik had mijn diploma mee van de 3ballons 2006 (2e in mijn cat.) en daarmee had ik na wat heen-en-weer verwijs uiteindelijk heel snel een startnummer in het eerste vak, geregeld bij die Rémy dus. Ik heb me dan ook pas ter plekke ingeschreven, ze hebben altijd nog een heleboel nummers voor het eerste startvak over. Met alles onder de 7u30 heb je al wel kans op een beter nummer denk ik.

Ennuh... onder de 6uur? Er zijn nog maar twee Marmottes geweest waar zelfs alleen de winnaar onder de 6uur is gedoken geloof ik...

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 18 dec 2006 18:45

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 18 December 2006

Ja zoiets. Ik had mijn diploma mee van de 3ballons 2006 (2e in mijn cat.) en daarmee had ik na wat heen-en-weer verwijs uiteindelijk heel snel een startnummer in het eerste vak, geregeld bij die Rémy dus. Ik heb me dan ook pas ter plekke ingeschreven, ze hebben altijd nog een heleboel nummers voor het eerste startvak over. Met alles onder de 7u30 heb je al wel kans op een beter nummer denk ik.Ennuh... onder de 6uur? Er zijn nog maar twee Marmottes geweest waar zelfs alleen de winnaar onder de 6uur is gedoken geloof ik...

Ik bedoel natuurlijk onder de 7 uur.... Dat zal moeite genoeg kosten denk ik zo!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

extreme-c
Forum-lid

extreme-c 18 dec 2006 21:23

extreme-c is niet oege, bert of feike .maar eddy.
ik heb sinds 2001 niet meer echt fanatiek gereden om echt bij de eerste te kunnen eindigen, in 1999 was ik 2e maar was toen net 22 jaar. erg jong om een bert van toen 27 te verslaan, ook had ik een verkeerd verzetje gestoken. 41-21 was mijn kleinste, had de 41 van boogerd gekregen en was er niet voor bekwaam toen hahahaa.wel won ik dat jaar La vauyany en de laatste La galibier op de 41-21.moet er nu niet meer aan denken .
maar ja nu ben ik 30 en super fanatiek bezig dus wie weet.........  ik zou zeggen tot aan de start mannen, kijken of we die klote italianen nu de baas kunnen als holland team hihihihih. (denk dat het moeilijk wordt met een raimundas rumsas in 2007 maar ja als we maar veilig aankomen, heb al veel ongelukken gezien laatste jaren).
voor iedereen succes en erg veel plezier want daar gaat het om, er zijn meer belangrijke dingen in het leven toch.

pinarello
Forum-lid

pinarello 19 dec 2006 18:24

Quote: Origineel geplaatst door extreme-c op 18 December 2006
extreme-c is niet oege, bert of feike .maar eddy.ik heb sinds 2001 niet meer echt fanatiek gereden om echt bij de eerste te kunnen eindigen, in 1999 was ik 2e maar was toen net 22 jaar. erg jong om een bert van toen 27 te verslaan, ook had ik een verkeerd verzetje gestoken. 41-21 was mijn kleinste, had de 41 van boogerd gekregen en was er niet voor bekwaam toen hahahaa.wel won ik dat jaar La vauyany en de laatste La galibier op de 41-21.moet er nu niet meer aan denken .maar ja nu ben ik 30 en super fanatiek bezig dus wie weet......... ik zou zeggen tot aan de start mannen, kijken of we die klote italianen nu de baas kunnen als holland team hihihihih. (denk dat het moeilijk wordt met een raimundas rumsas in 2007 maar ja als we maar veilig aankomen, heb al veel ongelukken gezien laatste jaren).voor iedereen succes en erg veel plezier want daar gaat het om, er zijn meer belangrijke dingen in het leven toch.

Vermoed dat Rumsas niet welkom is in Frankrijk.

extreme-c
Forum-lid

extreme-c 19 dec 2006 18:54

Quoten: Origineel geplaatst door pinarello op 19 December 2006

Quote: Origineel geplaatst door extreme-c op 18 December 2006

extreme-c is niet oege, bert of feike .maar eddy.
ik heb sinds 2001 niet meer echt fanatiek gereden om echt bij de eerste te kunnen eindigen, in 1999 was ik 2e maar was toen net 22 jaar. erg jong om een bert van toen 27 te verslaan, ook had ik een verkeerd verzetje gestoken. 41-21 was mijn kleinste, had de 41 van boogerd gekregen en was er niet voor bekwaam toen hahahaa.wel won ik dat jaar La vauyany en de laatste La galibier op de 41-21.moet er nu niet meer aan denken .
maar ja nu ben ik 30 en super fanatiek bezig dus wie weet......... ik zou zeggen tot aan de start mannen, kijken of we die klote italianen nu de baas kunnen als holland team hihihihih. (denk dat het moeilijk wordt met een raimundas rumsas in 2007 maar ja als we maar veilig aankomen, heb al veel ongelukken gezien laatste jaren).
voor iedereen succes en erg veel plezier want daar gaat het om, er zijn meer belangrijke dingen in het leven toch.

Vermoed dat Rumsas niet welkom is in Frankrijk.

Maar ja als hij niet komt komen zijn ploegmaatjes van dat italiaanse cycoteam wel weer. is wel goed voor het niveau vind ik.

Plaats reactie