Flarer Itali�
-
- Forum-lid
Ben in Juni toch in Merano voor fietsvakantie en zal er zeker weer even binnen wippen! En wie weet wat me aan de vingers blijft plakken.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellogek op 18 Januari 2007
vrijdag betaald, dinsdag frame ontvangen. Volgens mij had hij hem al opgestuurd, maar daar ben ik niet zeker van. In ieder geval ging dit dus razendsnel.
Post vanuit Italië duurt gemiddeld ongeveer 3-4 dagen, gaat met het vliegtuig. dus redelijk normale duur
vrijdag betaald, dinsdag frame ontvangen. Volgens mij had hij hem al opgestuurd, maar daar ben ik niet zeker van. In ieder geval ging dit dus razendsnel.
Post vanuit Italië duurt gemiddeld ongeveer 3-4 dagen, gaat met het vliegtuig. dus redelijk normale duur
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Ik zal de foto maar even achterwege laten! Vandaag mn frame ontvangen! Zag er allemaal goed uit, tot ik de bovenbuis zag! Er zit aan de linkerkant (voor de ribbels) op de zitbuis een heel dof vlak van 10 bij 2 á 3 cm. Ik kan het gewoon niet geloven! Wat adviseren jullie mij te doen? Ik zat er aan te denken om naar mijn dichtsbijzijnde pinarello dealer te gaan (Pedaleur, waar ik geregeld kom) om te vragen wat zij vinden dat ik moet doen. Ik zal natuurlijk wel zeggen dat ik van hen geen verdere service verwacht aangezien ik de fiets daar niet heb gekocht. Graag jullie (relevante) mening.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
Als de blanke laklaag niet aan is gebracht kun je het wel schudden, frame zal terug moeten. Als deze wel aanwezig is hij is enkel dof uitgeslagen kun je deze uitpoetsen (geen probleem). Overlakken zou ik zeker niet overwegen aangezien je garantie dan heen is.
De Pedaleur is hier geen partij dus zou ik ze er ook niet in betrekken.
De Pedaleur is hier geen partij dus zou ik ze er ook niet in betrekken.
@sharkman dus kan de pedaleur maar beter achterwege laten? Hoe is de relatie met pinarello en cardsports? kan ik via Flarer niet regelen dat ik mn frame kan ruilen bij cardsports? Ik heb namelijk met een glanspoets geprobeerd de laklaag glanzend te krijgen maar geen resultaat, kwam weer hetzelfde terug. Zelf lakken zal ik ook zeker niet aan beginnen. Denk dat ik Flarer maar ga mailen en maar ga eisen dat ik met de wintersport een nieuw frame kom halen! Ben niet van plan nog eens 3mnd te gaan wachten.
Graag je reactie.
Graag je reactie.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
-
- Forum-lid
Wat een problemen met die Pina's zeg! The failure of success lijkt me zo. Ik zou een nieuwe eisen! Is toch te gek voor woorden. Mocht er ondanks nog iemand een Pina Paris in IB kleuren willen op ebay.it staat er een voor 1750 euro maat 55.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die