Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Museeuw racefiets

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 26 mei 2007 05:58

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 26 Mei 2007

Dat noem jij kinder foutjes??? Dat noem ik geweldige blunders wat maar weer eens bewijst dat in een gedeelte van de fietsindustrie het begrip kwaliteitscontrole nog uitgevonden moet worden.  Laat die planten fiets 1e maar eens een jaartje of 2 koersen overleven.

Hoi,
Binnen een jaartje of twee zal dan nog blijken dat die fiets ook biologisch afbreekbaar is maar ook dat is helemaal niet zo erg want dat is toch maar een kinderfoutje, euh... kinderziekte beter gezegd.........
Hoeveel krediet geef je iemand die in wezen niks anders heeft gepresteerd in zijn loopbaan dan iedereen te hebben belogen en bedrogen?
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 26 mei 2007 15:59

Kan om dit volgende stukje wel lachen:
Al dit doet vermoeden dat er "echte " Museeuwfietsen, die gefabriceerd zijn in het fabriek van Billato zijn, waarvan we mogen stellen dat deze inderdaad van prima kwaliteit zijn, maar dat er hiernaast frames zijn die enkel de naam Museeuw dragen. Deze laatsten zouden van mindere om niet te zeggen slechte kwaliteit zijn. Waar komen die vandaan ? Vanuit het Chinese oosten zoals er geroddeld wordt ? Zowel Johan als de hoofdverdeler Venturelli ontkennen dit ten stelligste, maar wie weet echt van waar ze gefabriceerd zijn ? Fangio ?De beloofde garantie laat ook te wensen over. Kaders gaan verloren, worden onprofessioneel hersteld en soms zijn de kaders beschadigd.

Hmm... Slechte kwaliteit uit het Chinese Oosten? Dan vraag ik me af of de heer Museeuw wel helemaal op de hoogte is waar grotendeels van de hedendaagse raceframes vandaan komt, merendeel wat daar vandaan komt overtreft altijd nog zijn "revolutionaire" frame dat hij verkoopt.
Ook heel makkelijk als er sprake is van slechte kwaliteit om naar het Oosten te verwijzen.

En hoezo zou überhaupt iemand de naam Museeuw op een frame willen plakken!
Vlasvezel-carbonfiets, vrij nieuw nog zoiets dat vlasvezel gewoon te weinig ontwikkelings tijd ingestoken wat nu de gevolgen met zich mee brengt dat hij tig-garantie gevalletjes krijgt.

Museeuw stuur je frame is langs www.efbe.de en laat me weten hoe je frame daar uit de test komt!

casran
Forum-lid HC

casran 26 mei 2007 16:18

Quoten: Origineel geplaatst door T.ODB op 25 Mei 2007

er is geen 1 van die 2 voorige frames gebroken ! maar waren het KINDERFOUTJES waardoor ik nu aan men 3de frame toe ben ! bv: de liggende achtertrein die iets te vroeg iets te ver naar buiten kwam zodat je met je voet ertegen kwam en dat is nu helemaal opgelost !

Lol. Heb jij enig zelfrespect? Àls je verhaal klopt dat het kleine kinderfoutjes/ziektes zouden zijn (het voorbeeld dat je hier geeft over de liggende achtertrein vind ik een blunder!), hoe voel je je er dan bij dat je als renner/consument gebruikt bent en betaald hebt om die voor de fabrikant te achterhalen? En ondertussen heb jij geïnvesteerd in een frame van een fabrikant die jouw als testpiloot gebruikt? Daar al eens over nagedacht (jaja, met dislectie kan je wel degelijk nadenken, tenzij je daar weer een ander excuus voor hebt!)?In mijn visie moet elke kinderfout uit een frame verdwenen zijn eer een fabrikant ook maar 1 euro aan een consument durft vragen... maar misschien eis ik nu te veel professionalisme!
Komt nog bij dat die super (met 1 "p") ploeg van je met zijn uitstekende begeleiding heeft nagelaten jouw een minimum aan mediatraining (dat hoort toch bij een uitstekende jeugdopleiding, niet?) mee te geven: op een sullige manier kraak je hier een van de hoofdsponsors van nonkel Rik af... pijnlijk!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

t.odb
Forum-lid

t.odb 26 mei 2007 21:28

Aan het nieuwe frame is ook geen enkel probleem meer ! Alle fouten die aan het frame waren zijn volledig opgelost !
grtz
http://www.thomasopdebeeck.be" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC

casran 26 mei 2007 21:41

Quoten: Origineel geplaatst door T.ODB op 26 Mei 2007

Aan het nieuwe frame is ook geen enkel probleem meer ! Alle fouten die aan het frame waren zijn volledig opgelost !

Laten we 't hopen voor jou, want de 2 vorige keren hadden ze je dat wellicht ook verteld (of eerlijkheidshalve "niet vrij van kinderziektes" ) of dacht je dat ook... want ik kan me niet inbeelden dat je 'r anders 1 kilometer mee zou rijden (in het tegenovergestelde geval is er met jou nog iets meer fout dan enkel dislectie!). Maar goed, rijd er eerst maar een jaartje op eer je mag besluiten "3de keer goede keer", en kom dan vertellen dat het het beste frame ter wereld is.
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

meeuh
Forum-lid

meeuh 27 mei 2007 11:12

Hmm, er werd altijd ten zeerst benadrukt dat avia geen problemen had met de frames. Aan nr hoveel zit je al? Het zal wel een teamorder geweest zijn zeker?

t.odb
Forum-lid

t.odb 27 mei 2007 15:39

Aan men 3de frame ! Maar dit frame is vernieuwd en verbeterd ! Ik wouw alleen aantonen dat er inderdaad wel een en ander mis was aan de oude frame's ! Maar de nieuwe en verbeterde frame's zijn van al die kwaaltjes verlost ! En met dit frame heeft naar mijn weten niemand problemen ! En vind iedereen die ik ken het een zeer goed frame ! (Met het oude frame heeft ook lang niet iedereen problemen gehad !)
grtz
http://www.thomasopdebeeck.be" onclick="window.open(this.href);return false;

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 mei 2007 20:06

Geeft nog maar eens aan dat Museeuw z'n klanten fijn gebruikt als proefkonijnen. Je 3e frame in een half jaar tijd, vind je dat niet wat gortig?
De Nederlandse taal is overigens een heel aantal leestekens rijk. Zo zijn er naast de uitroepteken (die je overigens erg goed lijkt te beheersen) ook nog de "komma", het "vraagteken" en de "punt".
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

sepp
Forum-lid

sepp 28 mei 2007 14:31

ridley heeft al meer problemen gehad dan museeuw...
en zeker met de excaluber... zat nmet dat frame ook aan 4op 1 sezoen
avia cyclingteam

casran
Forum-lid HC

casran 28 mei 2007 22:05

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 28 Mei 2007

Dat frame bestaat niet in het Ridley gamma!

sepp
Forum-lid

sepp 28 mei 2007 23:49

je weet goed genoeg wat ik bedoel...
de 1mens kan goed typen en spellen,
de ander was dan weer beter in fietsen...
avia cyclingteam

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 29 mei 2007 00:17

Quoten: Origineel geplaatst door sepp op 28 Mei 2007

En jij weet ook wat Casran bedoeld. Hoe vaak moeten we je nu nog vragen om eens zorg te besteden aan je posts? Leestekens zijn niet voor niets uitgevonden en het is wel zo handig om merknamen goed over te nemen.
Ik zou graag je post hier in correct Nederlands vertalen, maar de laatste zin over het 4 op 1 kan ik onmogelijk vertalen. 4 op 1 wat?
Less is bore

Plaats reactie