Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

TREK ultegra 10-speed oclv carbon te koop

erice3
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 01 mar 2006 19:28

erice3 19 sep 2006 16:24

Quoten: Origineel geplaatst door Dangr op 19 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 19 September 2006


Dangr, misschien kan je dan nu de vragen die er zijn gesteld eventjes netjes en eerlijk beantwoorden?
1) Wat is de reden dat de originele voorvork niet meegeleverd wordt of kan worden?
2) Waarom is ervoor gekozen om een goedkopere, en kwalitatief mindere voorvork te steken in dit topframe? Hiermee niet implicerend dat de huidige voorvork een slecht product is!
De reden van deze vragen is duidelijk, er worden veel gecrashte fietsen op deze manier aangeboden. Indien de fiets betrokken is geweest in een crash waarbij de originele voorvork is gebroken kan die betekenen dat ook het carbonframe misschien niet zichtbare (ernstige) schade heeft! Belangrijke info dus voor een potentiele koper!
3) De originele bontrager onderdelen zijn vervangen door goedkopere onderdelen? Wat is hiervan de reden?
4) Wat is herkomst van de fiets? en met welke informatie heeft de vorige verkoper (ik meen gewoon een FM) deze fiets verkocht aan Bassie?
Dit is geloof ik wel zo'n beetje wat de echte kenners hier willen weten!
Voor de draak ermee!

Ik kan op al deze vragen 1 antwoord geven: ik heb geen enkel idee!!


lol....wat een anti-climax!
Wilde ik eerst nog in jullie onschuld geloven, nu is mij ook wel duidelijk dat er een heel eng naar stinkend luchtje aan deze fiets zit!
Ik denk dat jullie maar op zoek moeten gaan naar andere wegen om deze fiets te gaan verkopen, want via dit forum zal je echt geen koper meer gaan vinden die dit bedrag ervoor gaat betalen! Good luck.....of nog beter en ironischer voor de a.s. koper! break a leg.....
You can never be too Specialized

dangr
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 sep 2006 14:44

dangr 19 sep 2006 16:33

Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 19 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Dangr op 19 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 19 September 2006


Dangr, misschien kan je dan nu de vragen die er zijn gesteld eventjes netjes en eerlijk beantwoorden?
1) Wat is de reden dat de originele voorvork niet meegeleverd wordt of kan worden?
2) Waarom is ervoor gekozen om een goedkopere, en kwalitatief mindere voorvork te steken in dit topframe? Hiermee niet implicerend dat de huidige voorvork een slecht product is!
De reden van deze vragen is duidelijk, er worden veel gecrashte fietsen op deze manier aangeboden. Indien de fiets betrokken is geweest in een crash waarbij de originele voorvork is gebroken kan die betekenen dat ook het carbonframe misschien niet zichtbare (ernstige) schade heeft! Belangrijke info dus voor een potentiele koper!
3) De originele bontrager onderdelen zijn vervangen door goedkopere onderdelen? Wat is hiervan de reden?
4) Wat is herkomst van de fiets? en met welke informatie heeft de vorige verkoper (ik meen gewoon een FM) deze fiets verkocht aan Bassie?
Dit is geloof ik wel zo'n beetje wat de echte kenners hier willen weten!
Voor de draak ermee!

Ik kan op al deze vragen 1 antwoord geven: ik heb geen enkel idee!!


lol....wat een anti-climax!
Wilde ik eerst nog in jullie onschuld geloven, nu is mij ook wel duidelijk dat er een heel eng naar stinkend luchtje aan deze fiets zit!
Ik denk dat jullie maar op zoek moeten gaan naar andere wegen om deze fiets te gaan verkopen, want via dit forum zal je echt geen koper meer gaan vinden die dit bedrag ervoor gaat betalen! Good luck.....of nog beter en ironischer voor de a.s. koper! break a leg.....

Hahahahaha.. ik heb wel geweldig om jullie gelachen hier!!! Wat een ziek gedoe hier bij elkaar!! Beetje hele dag op fietsforum te zitten reageren op andermans spullen, hoe vul je een dag joh/? Zo sneu!! Zelf hebben jullie helemaal geen fietsen, nee jullie zijn alleen machtig jaloers op deze fiets!!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 sep 2006 16:44

Quoten: Origineel geplaatst door Dangr op 19 September 2006

Hahahahaha.. ik heb wel geweldig om jullie gelachen hier!!! Wat een ziek gedoe hier bij elkaar!! Beetje hele dag op fietsforum te zitten reageren op andermans spullen, hoe vul je een dag joh/? Zo sneu!! Zelf hebben jullie helemaal geen fietsen, nee jullie zijn alleen machtig jaloers op deze fiets!!


Voel je je zo gauw in een hoekje gedrumd? Ocharme...
Het doet me een beetje denken aan een dure blauwe BMW waarop een witte goedkope motorkap zit. Als een kandidaat-koper dan vraagt: "waarom heb je die vervangen? Eens gebotst misschien? Waarom een goedkoper onderdeel?", en de verkoper weet daar geen antwoord op, noch de geschiedenis van de wagen, dan boezemt dat nogal argwaan in!
Begin misschien eens best met naam en toenaam van die goede fietsenmaker zeggen waar je deze fiets gekocht heb!
En waarom is die advertentie van Marktplaats verwijderd en lieg je over die verwijdering?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

rombaft
Forum-lid
Berichten: 328
Lid geworden op: 14 jun 2006 21:10

rombaft 19 sep 2006 17:09

Quoten: Origineel geplaatst door Dangr op 19 September 2006



 

Hahahahaha.. ik heb wel geweldig om jullie gelachen hier!!! Wat een ziek gedoe hier bij elkaar!! Beetje hele dag op fietsforum te zitten reageren op andermans spullen, hoe vul je een dag joh/? Zo sneu!! Zelf hebben jullie helemaal geen fietsen, nee jullie zijn alleen machtig jaloers op deze fiets!!


Nu mischien wij een beetje ziek zijn, maar wij als ziekelijke mensen vinden dat we het recht hebben om enkele vragen te stellen over een derdehands product waar 1500 euro moet voor neergeteld worden .
Zeker als er ongewone dingen gemoeid zijn met dit 1500 euro dure product willen de mensen toch een antwoord op die ongewone zaken , en als je als antwoord krijgt dat je maar een moeial bent, of dat je geen antwoord hebt, tja.... dan blijven wij ziekelijken er liever met ons fikken af.
En nee hoor, wij hebben zelf geen fiets en zijn stikjaloers op die fiets van jouw, net even naar de bank gebeld of ik geen lening kon krijgen voor je fiets, voorlopig zal ik er alleen maar kunnen van dromen van die fiets

ted038
Forum-lid
Berichten: 1497
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 19 sep 2006 18:30

Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 19 September 2006



[knip]
 break a leg.....

nee, break a voorvork  

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 19 sep 2006 18:56

haha!

ruik ik hier rotte vis? Oh nee.. het is dit zaakje van die fiets wat zo stinkt!
Science of Performance!

20veetee
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 28 jun 2005 02:11

20veetee 19 sep 2006 21:17

Ik post ook zeer regelmatig op een auto forum, waar ook regelmatig iets te koop aangeboden wordt. Nadeel is dan dat doordat er veel kennis op een goed forum aanwezig is je ook een kritische blik krijgt op elk aangeboden object, als je daar niet op zit te wachten moet je niet op een forum iets te koop aanbieden. Je zal als je iets te koop aanbiedt volledig en eerlijk moeten zijn, want als er iets niet in de haak lijkt zul je het horen.

Als je daar niet tegen kan moet je fijn op marktplaats etc aanbieden en je aldaar maar door de grote hoeveelheid gelukszoekers heen moeten slaan.

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 20 sep 2006 15:47

wat een smakkelijk verhaal. Heb genoten in mijn pauze. Maar goed ook ik zal zeker na de reactie's van de verkoper am me nooit niet die fiets kopen niet omdat er misschien iets met die fiets mis is maar puur al vanwege de verkoper.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

shimano-marc
Forum-lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:15

shimano-marc 20 sep 2006 22:59

Man Man Man, ik lig in een deuk
Enfin, dat de koper 1500 euro vraagt is z'n volste recht, dat er iemand dit gaat geven >>> eerlijk? ik denk het wel, zie Pantani, het is en blijft een vrije markt jongens.
Persoonlijke noot aan de verkopen en zijn broer, ja hoor, CASRAN en consoorten hebben geen fiets en zijn ziekelijk  jaloers, meer nog, CASRAN weegt 193 kilogram en heeft al moeite met de zak chips van tafel op te lichten laat staan dat deze man al een fiets zou hebben?
Persoonlijke noot nummer 2; PRO Pilot (nu Pro PLT) is echt niet slechter/minderwaardig dan Bontrager hoor, echt niet
Het stond bvb ook in de tour 2006 op Thor's fiets
 
Doorbijten, de voldoening is eens zo groot achteraf.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 20 sep 2006 23:13

Quote: Origineel geplaatst door Dangr op 19 September 2006
Racefietsen jullie zelf eigenlijk ook wel?? Of geven jullie alleen maar commentaar? Hebben jullie misschien afbeeldingen van jullie eigen fietsen/?


Ik heb ook een niet-originele vork in mijn fiets zitten... en im geef eerlijk toe dat die daar zit omdat de originele vork is gesneuveld bij een brute valpartij. De eventuele verkoopwaarde van mn fiets is daardoor flink gedaald, maar dat maakt niet uit want ik rijd mn fiets gewoon lekker zelf (op mijn eigen risico) op, zonder dat ik een ander met eventuele risico's opzadel zonder hem daarover eerlijk voor te lichten
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 20 sep 2006 23:29

Waar is Bassie19 gebleven, prisonbreak?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 21 sep 2006 10:27

Quoten: Origineel geplaatst door Shimano-Marc op 20 September 2006


Man Man Man, ik lig in een deuk
Enfin, dat de koper 1500 euro vraagt is z'n volste recht, dat er iemand dit gaat geven >>> eerlijk? ik denk het wel, zie Pantani, het is en blijft een vrije markt jongens.
Persoonlijke noot aan de verkopen en zijn broer, ja hoor, CASRAN en consoorten hebben geen fiets en zijn ziekelijk  jaloers, meer nog, CASRAN weegt 193 kilogram en heeft al moeite met de zak chips van tafel op te lichten laat staan dat deze man al een fiets zou hebben?
Persoonlijke noot nummer 2; PRO Pilot (nu Pro PLT) is echt niet slechter/minderwaardig dan Bontrager hoor, echt niet
Het stond bvb ook in de tour 2006 op Thor's fiets
 

hey, wel eerlijk blijven he, ik weeg 198kg.

Plaats reactie