Rose (voorheen Red Bull)
Ok, dus wat zou jij mij adviseren?
(de fiets is overigens voor mijn neef)
Heb overigens Rose ook even een mail gestuurd voor wat advies.
(de fiets is overigens voor mijn neef)
Heb overigens Rose ook even een mail gestuurd voor wat advies.
Nou dat advies laat ik aan roseversand over, die zijn er bekwamer in dan ik. Wat ik alleen wil aangeven is als je de fiets als "toerder" gebruikt, en je neemt de kleinere maat ( 55 tov 57) dat je dan of diep zit, of veel spacers moet gebruiken. Het is ook maar net wat je neeft comfortabeler vind.
Gisteren een ritje gemaakt nr Bocholt en met een titanium kleurige pro-SL, afgemonteerd met campa chorus thuis gekomen. Ik moet hier eerst thuis nog wat verder klussen en sta te popelen om subiet een proefritje te maken. De fiets is geen exacte pro SL5000 zoals je in de katalogus terugvindt maar verschilt in afmontage hier een daar een klein beetje: Zo is de zadel geen fizik arione maar fizik aliante, en zijn de zadelpen en carbon vork verschillend v/d standaard afmontage. Voor de prijs van 1399 eurokes hoor je me echter niet klagen. En dit voor een fiets waarvan enkel de carbon ergopower shifters licht beschadigd zijn.
Ik heb op het moment de AL-werks MTB weer eens grondig onder handen genomen. De XT onderdelen gaan allemaal vervangen worden door de M960 XTR variant met de nieuwe XTR M970 pedalen. ndertussen steekt er allemaal WCS carbon spul op (vork, zadelpen, stuurpen en stuur) heb ik Conti Leaders gestoken met Maxxis Flyweight BiBa's en de getunede SLR gemonteerd.
Voor de racefiets ben ik aan het kijken voor een Dura Ace groep om mijn Ultegra te vervangen. Maar dat is zaak voor na het XTR-gebeuren.
Voor de racefiets ben ik aan het kijken voor een Dura Ace groep om mijn Ultegra te vervangen. Maar dat is zaak voor na het XTR-gebeuren.
Science of Performance!
HIER IS DIE DAN MIJ NIEUWE AANWINST BEN SUPER BLIJ..
zo een paar foto`s van mijn nieuwe trots de Red Bull X-Lite 8800 ct met wat persoonlijke aanpassingen zoals de Nokons, ritchey wcs stuurpen, carbon ritchey wcs zadelpen, Easton EC90 stuur en de time rxs carbon pedalen. We hebben hem ook gelijk gewogen in de winkel7,6 kg, dus lekker licht al voor een 60cm al zeg ik het zelf.
zo een paar foto`s van mijn nieuwe trots de Red Bull X-Lite 8800 ct met wat persoonlijke aanpassingen zoals de Nokons, ritchey wcs stuurpen, carbon ritchey wcs zadelpen, Easton EC90 stuur en de time rxs carbon pedalen. We hebben hem ook gelijk gewogen in de winkel7,6 kg, dus lekker licht al voor een 60cm al zeg ik het zelf.
Stond je zaterdag soms voor ons in de rij bij de kassa? Waren wat nederlanders die een best bedrag moesten afrekenen en ook zo'n fiets hadden, en iets van drie keer moesten proberen te pinnen
Maarre puike fiets!!
En hier weer een Red Bull voor op de site:
Een Red Bull WPS (van m'n vriendin), afgemonteerd met een Ultegra triple groep die ik nog had. (de rest komt zo'n beetje van de WSV)
Alleen wel jammer dat de originele vork er niet bij zit, heb nu een oude gemonteerd die eerst in mijn RB zat.
Maarre puike fiets!!
En hier weer een Red Bull voor op de site:
Een Red Bull WPS (van m'n vriendin), afgemonteerd met een Ultegra triple groep die ik nog had. (de rest komt zo'n beetje van de WSV)
Alleen wel jammer dat de originele vork er niet bij zit, heb nu een oude gemonteerd die eerst in mijn RB zat.
Ben zaterdag ook bij de magazijnuitverkoop geweest. We kwamen met twee alu Team Sparkasse frames thuis. Voor 150 euro hoef je niet te tobben... Moet zeggen dat ze er in het echt een stuk beter uitzien dan in het boekje!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Ik heb hem inderdaad zaterdag gehaald. Had hem contant betaald want tijdens het bestellen van de fiets werd mij verteld dat een nederlander vaak maar €500 kon pinnen..
En of je achter mij stond, als het lang duurde zou het best wel eens kunnen..haha
Hoop mooie koopjes wel met de uitverkoop alleen ERG druk..
En of je achter mij stond, als het lang duurde zou het best wel eens kunnen..haha
Hoop mooie koopjes wel met de uitverkoop alleen ERG druk..
Quote: Quoten: Origineel geplaatst door martje op 28 Januari 2007
HIER IS DIE DAN MIJ NIEUWE AANWINST BEN SUPER BLIJ..[...]
60cm frame. wat zijn jouw maten dan? Ik vraag me af: hoe is de bovenbuislengte voor een lange rijder?? Mij lijkt deze zo kort.... ben benieuwd of dat zo is?!
/mod-edit: s.v.p. niet al die plaatjes mee-quoten de volgende keer s.v.p. b_A
HIER IS DIE DAN MIJ NIEUWE AANWINST BEN SUPER BLIJ..[...]
60cm frame. wat zijn jouw maten dan? Ik vraag me af: hoe is de bovenbuislengte voor een lange rijder?? Mij lijkt deze zo kort.... ben benieuwd of dat zo is?!
/mod-edit: s.v.p. niet al die plaatjes mee-quoten de volgende keer s.v.p. b_A
hey mensen
na lang wachten en drukke tijd zondag en gisteren mijn fiets eindelijk uit kunnen proberen, en hij reed super lekker strak en toch wel comfortabel was wel even wennen omdat ik hiervoor op een gazelle squadra compact reed en dat is wel weer raar als je ineens op een normaal frame weer rijd. Het enige wat ik zeker moet vervangen is het 34 binnenblad want daar heb ik op het vlakke niks aan de 50 laat ik wel zitten want dat rijd prima..
Over mij zit houding weet ik het nog niet helemaal want het zadels moest iets zakken en stuur misschien iets langere pen maar moet ik ff testen voelen.
Weet iemand toevallig een site waar je kan controleren hoe je fiets moet afgesteld worden om ff te checken of ik er goed op zit zo?
Mij ervaringen met sram tot nu toe zijn zeer positief schakelt strak en het schakelen is met 10 min aangeleerd.. verdere ervaringen zal ik hier later plaatsen.
gr
na lang wachten en drukke tijd zondag en gisteren mijn fiets eindelijk uit kunnen proberen, en hij reed super lekker strak en toch wel comfortabel was wel even wennen omdat ik hiervoor op een gazelle squadra compact reed en dat is wel weer raar als je ineens op een normaal frame weer rijd. Het enige wat ik zeker moet vervangen is het 34 binnenblad want daar heb ik op het vlakke niks aan de 50 laat ik wel zitten want dat rijd prima..
Over mij zit houding weet ik het nog niet helemaal want het zadels moest iets zakken en stuur misschien iets langere pen maar moet ik ff testen voelen.
Weet iemand toevallig een site waar je kan controleren hoe je fiets moet afgesteld worden om ff te checken of ik er goed op zit zo?
Mij ervaringen met sram tot nu toe zijn zeer positief schakelt strak en het schakelen is met 10 min aangeleerd.. verdere ervaringen zal ik hier later plaatsen.
gr