HAC5
Afgelopen zondag de Pascal Richard gereden in Zwitserland. Na het uitlezen in Ciclo Tour viel het me op dat:
starthoogte correct is weergegeven
1e col 1610m correct wordt weergegeven
2e col 1540m komt niet hoger dan 1441m
3e col 1440m komt niet hoger dan 1321m
finish hoogte is weer correct.
Weersomstandigheden waren 24-29 graden. Iemand enig idee hoe dit te verklaren is?
starthoogte correct is weergegeven
1e col 1610m correct wordt weergegeven
2e col 1540m komt niet hoger dan 1441m
3e col 1440m komt niet hoger dan 1321m
finish hoogte is weer correct.
Weersomstandigheden waren 24-29 graden. Iemand enig idee hoe dit te verklaren is?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Gister 1198hm volgens de Hac, 946 volgens Hactronic en 781 volgens Ciclo Tour.
Het verschil met de HAC5 is eerder beschreven maar ik vind het wel verbazingwekkend hoe groot het verschil tussen Hactronic en Ciclotour is. Was 102km door Zuid Limburg en dien 781 is echt te weinig in mijn optiek.
Het verschil met de HAC5 is eerder beschreven maar ik vind het wel verbazingwekkend hoe groot het verschil tussen Hactronic en Ciclotour is. Was 102km door Zuid Limburg en dien 781 is echt te weinig in mijn optiek.
[quote="pinarello"]Zie nu idd een rec bovenin dat knippert. Bergjes knipperen niet. Het valt me wel op dat het indrukken van die 2 linkerknoppen heel erg precies komt. Maar goed aldoende leert men en ik ben al een stuk verder. Bedankt voor de hulp zover. [/quote]
Hoe precies moeten die knoppen ingedrukt worden. Heb het misschien al 20-30 geprobeerd en ik krijg hem niet in rec-modus. Telkens ik ze indruk krijg ik wel het profiel waarin ik rij, maar hij reset oude data niet en ik kan geen nieuwe opname maken.
Hoe precies moeten die knoppen ingedrukt worden. Heb het misschien al 20-30 geprobeerd en ik krijg hem niet in rec-modus. Telkens ik ze indruk krijg ik wel het profiel waarin ik rij, maar hij reset oude data niet en ik kan geen nieuwe opname maken.
Wat bedoel je juist met dat je ook een paar keer moet proberen. Wat krijg je dan op je scherm. Ik heb nog wat zitten proberen, en het lukt me absoluut niet. Ik krijg steeds het profile-bike1-no interval schermpje, maar nergens staat er rec of zo'n bergje in het midden. Mooi klote systeem.
Wat ik zeg het komt zo precies dat het meestal niet in 1 keer lukt waardoor je dus meerder keren moet proberen. Als je ze niet exact gelijktijdig indrukt krijg je bike 1 te zien. Als je ze wel precies gelijktijdig indrukt hoor je een piepsignaal en zie je bovenin REC staan.
Ik heb de HAC5 nu ruim een week. Vind hem super als ik hem vergelijk met mijn oude Polar S150. Helemaal geen last meer van storingen e.d. Wat mij opvalt is dat de netto trainingstijden per programma verschillen. Als voorbeeld: De training is bruto 3:20 uur. Dan is de rittijd op de HAC 3:00 uur, Ciclotour geeft netto 3:04 uur aan, Hactronic 2:55 uur en Ciclotrainer 3:10 uur. Heeft iemand hier een verklaring voor?
-
- Forum-lid
Is er een manier dat mijn Hac 5 samen kan werken met de precision performance software van Polar?
http://www.woutervr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is er een tweede versie van de Hac5 (Hac5 digitaal 'nieuw' volgens cardioshop.be voor 339.00 en de Hac5 standaard bij Rose Versand voor 244.90 (promotie momenteel))? Of heb ik het verkeerd voor? Ik twijfel nog met de polar cs600....zucht...
Dank voor info,
mvg timper
Dank voor info,
mvg timper
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;