Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK salzburg

pantani
Forum-lid

pantani 24 sep 2006 13:08

Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 24 September 2006

Ik lees dat Valverde door de Spaanse Federatie vrij gepleid is in de zaak Fuentes. Er moeten nu toch al namen bekend zijn bij de Spaanse Federatie? Stel nu dat Valverde weer 2de wordt, geklopt door 1van die mannen die te maken hadden met Fuentes. Zal de Spaanse Federatie dan geen moord en brand schreeuwen?Ik wil niet dat m'n reactie ervoor zorgt dat dit topic veranderd in zo'n doping-topic!

Hij had er wel mee te maken!Maar GELD he!VALV=volgens mij Valverde?En......Als 2'de naam staat er "toevallig"de naam van zijn hond????
il magnifico

meeuh
Forum-lid

meeuh 24 sep 2006 13:23

Of hij er nu iets mee te maken heeft houden we ff terzijde... Reageer alleen maar op wat ik echt bedoel.Ik herhaal het nogmaals: ik wil niet dat dit hier ook zo'n doping-topic wordt!

casran
Forum-lid HC

casran 24 sep 2006 13:29

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 23 September 2006

Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 23 September 2006

Suray(BE), rijdt hij op lightweights?

Ik dacht dat eerst ook, maar toen ik naar de naven keek leken ze precies zilver ?

Ben, ik kan je met zekerheid zeggen dat het LWs waren. Suray rijdt normaal met een BMC met Cosmic Carbones, een nogal zwaar ding. Voor het WK (en sinds de Topcompetitiewedstrijd in Hotton) heeft hij een lichtere Scott CR1 met Lightweights in bruikleen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

evers
Forum-lid

evers 24 sep 2006 18:52

SCHITTEREND!!!!! weer de regenboogtrui voor quickstep
en o wat gun ik zabel die zilveren plak!

Nederlanders hebben het ook erg goed gedaan vandaag!
Train ze!

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 24 sep 2006 18:53

WIE had dat gedacht, Bettini Wereldkampioen? Wie vindt het jammer dat Zabel hem niet heeft!!!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

spietpiet
Forum-lid

spietpiet 24 sep 2006 19:57

Quote: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 24 September 2006
WIE had dat gedacht, Bettini Wereldkampioen? Wie vindt het jammer dat Zabel hem niet heeft!!!!

Ik zag liever Zabel winnen dan Bettini

pantani
Forum-lid

pantani 24 sep 2006 20:08

Quoten: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 24 September 2006

Was 1van de zekerste opties!!!
Moet wel zeggen dat ik de Italianen nog nooit ZO knap heb zien rijden en samenwerken:SCHITTEREND!!!
il magnifico

dries
Forum-lid

dries 24 sep 2006 20:22

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 24 September 2006

Was 1van de zekerste opties!!!
Moet wel zeggen dat ik de Italianen nog nooit ZO knap heb zien rijden en samenwerken:SCHITTEREND!!!

jep echt een mooie wereldkampioen,beste man in de koers, er waren nog 2 'gaatjes' op z'n palmares 1- de wereldkampioenen trui en 2 de ronde van vlaanderen.

casran
Forum-lid HC

casran 24 sep 2006 22:28

Als je gezien hebt welke explosiviteit Bettini in de Vuelta had, en daar een massaspurt won tegen om. Hushovd en McEwen, dan weet je 't wel. Bettini, McEwen, Boonen, Valverde, Zabel, Gilbert... waren zowat mijn favorieten vandaag.
Gezien het wedstrijdverloop is Bettini dan ook de oververdiende wereldkampioen. Al had ik ietsje liever Zabel zien winnen, omdat ik zo'n grote fan van hem ben! Jammer dus van die laatste 50m voor Erik.Boonen vond ik al vrij vroeg in de wedstrijd zwaktes vertonen... mooie race, maar ik hoop dat ze binnenkort nog eens met een écht zwaar parcours voor de dag komen voor een WK.
Bettini reed overigens al op het nieuwe Campagnolo Record 2007 Ultra-Torque crankset (was mooi te zien op de beelden net na de meet); meteen de eerste overwinning voor die groep. Zijn dat ook al de nieuwe Sidi Ergo 2's?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

geertjansen
Forum-lid

geertjansen 24 sep 2006 22:51

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 September 2006... mooie race, maar ik hoop dat ze binnenkort nog eens met een écht zwaar parcours voor de dag komen voor een WK....
volgend jaar in stuttgart:

stijging tot aan de finish, hopelijk te zwaar voor de sprinters, en dat we dan weer veel aanvallen krijgen.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 24 sep 2006 22:52

Pfft was zelf aan het rijden dus heb de wedstrijd helaas niet helemaal kunnen zien. Maar man wat ben ik blij dat Boonen niet gewonnen heeft. Nu wordt de Sporza Teletekst pagina 400 hopelijk verlost van het Boonen-virus.

Plaats reactie