trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen
Dank u dank u!!! Ik ben ook erg blij net mijn nieuwe jog, tis echt een droombaan voor mij!!! Enne moeten jullie maar een keertje bij mij in de buurt komen fietsen!Tot mijn spijt moet ok ook voor komende zondag afzeggen, ik ga naar de A1 GP op Zandvoort......
-
- Forum-lid
lucky bastard die granprix is helemaal uitverkocht
heb je een overval gepleegd ofzo????
heb je een overval gepleegd ofzo????
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
ik wil ook mee, hoeveel is je schoonfatie waard? kep nog een paar joegoslavische vrienden haha
veel plezier joh
veel plezier joh
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
vandaag trouwens een gimiddelde van 27,9 over een rit van 34,6km (vlak klimmen is er voorlopig niet bij) dus het komt zolangzamerhand weer oke
en dat stoppen met roken doet echt wonderen joh.
yogo yogo
yogo yogo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Ben je weer hersteld? Goed om te horen dat je weer op de fiets zit! Wat dat stoppen met roken betreft, na wat jij hebt doorgemaakt kun je eigenlijk iet anders he! Volgende week zondag wil ik toch echt weer gaan proberen om erbij te zijn!
Groeten,
Wouter
Groeten,
Wouter
Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 28 September 2006
yogo yogo
Nou, dan is die klaplong toch ergens goed voor geweest.
Ik kan morgenochtend ook niet fietsen, maar volgende week wel weer. Eens zien of we jou nog kunnen bijhouden.
yogo yogo
Nou, dan is die klaplong toch ergens goed voor geweest.
Ik kan morgenochtend ook niet fietsen, maar volgende week wel weer. Eens zien of we jou nog kunnen bijhouden.
<a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... on</a> ! <a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... ida</a><br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
hey hey niet zo snel gastuh, ik vind het al erg genoeg dak m'n mezelf in 8 moet houden om niet te veel te fietsen, ben na een 1,5u echt helemaal gesloopt hoor, zo gesloopt dat ik vaak na de douche op de bank in slaap kukel volgende week wordt nog niks denk ik, ik heb nog steeds erg veel pijn vooral na het fietsen en of lange wandelingen, dus ik ga niet te voorbarig zijn ook op aanraden van mijn huisarts.
we zullen zien, zodra ik kan ga ik er voor en zal ik de eerste beste zondag van de partij zijn
yogo yogo
we zullen zien, zodra ik kan ga ik er voor en zal ik de eerste beste zondag van de partij zijn
yogo yogo
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
heb jij ook een atb erik????
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
das idd wel fuckt up!!!!!
het atb seisoen begint weer , ik ga het in ieder geval nog proberen een jaartje als het dan echt niet meer gaat knal ik hem eruit , maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dak meer als 1200eur moet in leveren op m'n atb
we zullen zien
ik zal toch wel blijven wiel rennen hoor op een mooie winterdag is dat ook goed te doen
het atb seisoen begint weer , ik ga het in ieder geval nog proberen een jaartje als het dan echt niet meer gaat knal ik hem eruit , maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen dak meer als 1200eur moet in leveren op m'n atb
we zullen zien
ik zal toch wel blijven wiel rennen hoor op een mooie winterdag is dat ook goed te doen
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)