Landis positief getest
Justin Gatlin, Olympisch kampioen op de 100 meter sprint, houder van het meest tot de verbeelding sprekende wereldrecord, is betrapt op het gebruik van.... Tateretaaaa..... Testosteron. Ik wil maar zeggen, laten we niet vergeten hoe wijdverspreid doping wel niet is.
Het zijn in mijn optiek gewoon zielige sporters die alleen goed kunnen presteren met "middeltjes" ipv ook op dát gebied sportief te blijven. Het wordt tijd dat sponsoren zich massaal terugtrekken totdat blijkt dat sporters aantonen dat ze ook PUUR kunnen en willen strijden om de hoogste prijzen. De manier waarop nu gestreden wordt om de div. truien is gewoon pure belazerderij . Het is respektloos t.o.v de sponsoren, hun broodheren en t.o.v de enthousiaste liefhebbers die meeleven met die grote ronden en klassiekers. Iedere renner of welke sporter dient dan ook LEVENSLANG geschorst te worden bij doping gebruik. Dit zijn geen sporters meer maar sportfraudeurs.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
-
- Forum-lid
Hoorde net op de duitse tv dat men de tour naar 2 weken wil inkorten en ook de etappe's (tenminste dat wil lefevre en co). Het is in iedergeval een aanzet.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 29 Juli 2006
@lazo, testosteron werkt lang na in je lichaam. Voordat de "sporen" uit je lichaam zijn ben je een paar maanden verder.
Als Landis op donderdag positief test, waarom hoor je dan niets van de test van zaterdag, toen veroverde hij immers de gele trui, en moet hij ook een plasje ingeleverd hebben.
@lazo, testosteron werkt lang na in je lichaam. Voordat de "sporen" uit je lichaam zijn ben je een paar maanden verder.
Als Landis op donderdag positief test, waarom hoor je dan niets van de test van zaterdag, toen veroverde hij immers de gele trui, en moet hij ook een plasje ingeleverd hebben.
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Juli 2006
Hoorde net op de duitse tv dat men de tour naar 2 weken wil inkorten en ook de etappe's (tenminste dat wil lefevre en co). Het is in iedergeval een aanzet.
En in de atletiek de 100m inkorten tot 80m misschien ? dan zou justin Gatlin wschlk ook niet op testosteron betrapt zijn.
En in de atletiek de 100m inkorten tot 80m misschien ? dan zou justin Gatlin wschlk ook niet op testosteron betrapt zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
100 uitbannen is op dit moment onmogelijk. Het ontwikkelen van een test kan pas gedaan worden als er bekent is dat een bepaald nieuw middel gebruikt kan worden.
Wat moet je dan? Elke renner elke dag controleren. En controleren wat iemand op die dag gedaan heeft gecombineerd met hoogte, temperatuur luchtvochtigheid enz. De resultaten vergelijken om te zien wat de invloed is van alle factoren op de resultaten.
Een neutrale ploeg van de organisatie meelaten rijden als referentie om te zien hoe het lichaam in etappes reageert op de omstandigheden tijdens die etappe. En die vergelijken met de resultaten van de renners.
Wat moet je dan? Elke renner elke dag controleren. En controleren wat iemand op die dag gedaan heeft gecombineerd met hoogte, temperatuur luchtvochtigheid enz. De resultaten vergelijken om te zien wat de invloed is van alle factoren op de resultaten.
Een neutrale ploeg van de organisatie meelaten rijden als referentie om te zien hoe het lichaam in etappes reageert op de omstandigheden tijdens die etappe. En die vergelijken met de resultaten van de renners.
Zeg SLAPERS(dromers?)is het nu nog niet duidelijk genoeg?
De TOUR gewoon maar uitrijden,zelfs als allerlaatste,met zo een gemiddelde is onmenselijk!
Je moet IETS nemen,dit is trouwens veel gezonder voor recuperatie...
Heb ik niet gezegd dat het aan het licht zou komen?Had het wel tijdens de TOUR verwacht,maar ja....gelijk heb ik WEERAL?
En er zullen er nog sneuvelen dit jaar....
Is het niet raar dat de voetballers,F1,vrijuit gaan?Nu de rest van FUENTES ook!Tour is voorbij...(LIEDJE;MNEY,MNEY,MNEY,....)
De TOUR gewoon maar uitrijden,zelfs als allerlaatste,met zo een gemiddelde is onmenselijk!
Je moet IETS nemen,dit is trouwens veel gezonder voor recuperatie...
Heb ik niet gezegd dat het aan het licht zou komen?Had het wel tijdens de TOUR verwacht,maar ja....gelijk heb ik WEERAL?
En er zullen er nog sneuvelen dit jaar....
Is het niet raar dat de voetballers,F1,vrijuit gaan?Nu de rest van FUENTES ook!Tour is voorbij...(LIEDJE;MNEY,MNEY,MNEY,....)
il magnifico
Volgens mij moet je je capslock toets eens na laten kijken.. hij neigt af en toe te blijven hangen.
ntopic: Tjaa, als Landis gebruikt heeft vind ik het wel jammer, ik vind Pereiro nou niet echt de waardige gele-trui-drager van de tour van dit jaar..
ntopic: Tjaa, als Landis gebruikt heeft vind ik het wel jammer, ik vind Pereiro nou niet echt de waardige gele-trui-drager van de tour van dit jaar..
Science of Performance!