Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Is bikepartsrus.nl een spooksite?

masterkona
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 aug 2006 23:18

masterkona 17 aug 2006 00:07

Sorry martijn,
Maar na 1 berichtje van jou kan ik je jammer genoeg nog niet vrijpleiten. Ik heb al teveel smoezenmails gehad.
De tijd zal het leren.

xlr8r
Forum-lid
Berichten: 754
Lid geworden op: 26 jul 2005 01:26

xlr8r 17 aug 2006 14:38

Wat een gedoe dit allemaal. Iedereen ff individueel een mailte sturen naar tros rader. Ook daar in het forum je bevindingen posten. En natuurlijk aangifte doen. op www.internetoplichting.nl wordt een soort dossier opgebouwd.
Veel succes iedereen!!!!!
 
(ps. wel een beetje voorzichting zijn met het plaatsen van namen, telefoonummers foto's en harde beschuldigingen; kun je namelijk zelf problemen door krijgen. Vooral als er evt. onschuldige bij betrokken zijn)
pas op! paaltje!

maartenmunneke
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 30 mei 2006 23:23

maartenmunneke 17 aug 2006 14:55

Quoten: Origineel geplaatst door masterkona op 16 Augustus 2006


Sorry martijn,
Maar na 1 berichtje van jou kan ik je jammer genoeg nog niet vrijpleiten. Ik heb al teveel smoezenmails gehad.
De tijd zal het leren.


Juridisch gezien zullen de gedupeerden bij Julian moeten zijn.
Maar wel vreemd dat ene Martijn aan Fiets beweerde dat hij samen met 2 andere jongens een fietswinkel wilde beginnen. Heeft hij inderdaad Fiets te woord gestaan? Of was dat een hele andere Marijn? Of was dat Iemand die zich om wat voor reden dan ook Marijn noemde?
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit

fietsjunks
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jul 2005 22:15
Contact

fietsjunks 17 aug 2006 18:37

Hier nog een draadje...
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=4510
trieste boel!

guys
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2006 21:51

guys 20 aug 2006 20:32

Ik heb vandaag een e-mail ontvangen van Bike Parts 'R Us met de vraag of ik een iban nummer kon opgeven zodat ze het geld konden terugstorten dat ik betaald had voor mijn nooit ontvangen pedalen.
Komt alles dan toch nog goed?
Word vervolgd...
 

uskglass
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:25

uskglass 20 aug 2006 21:07

ik kreeg vandaag het volgende bericht:

Bike Parts 'r Us order update.
------------------------------------------------------
Ordernummer: 616
Orderdatum: maandag 07 augustus, 2006

Het commentaar voor uw order is:
Bedrag teruggeboekt op rekening 3XXX.2X.XXX

Uw order is aangepast naar de volgende status:
Aankoopbedrag teruggeboekt

Reageer s.v.p. op deze email als u nog vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Bike Parts 'r Us

en inderdaad: het is teruggeboekt... ik hoop dat dit voor een ieder geldt!
"Hey man, did you see that? That ain\'t oil that\'s blood!"

uskglass
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 jul 2006 12:25

uskglass 20 aug 2006 21:55

ik heb overigens ook gemaild naar:

post@juultje.demon.nl
"Hey man, did you see that? That ain\'t oil that\'s blood!"

cyclopedia
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:57

cyclopedia 22 aug 2006 15:45

Quoten: Origineel geplaatst door Guy S op 20 Augustus 2006


Ik heb vandaag een e-mail ontvangen van Bike Parts 'R Us met de vraag of ik een iban nummer kon opgeven zodat ze het geld konden terugstorten dat ik betaald had voor mijn nooit ontvangen pedalen.
Komt alles dan toch nog goed?
Word vervolgd...
 



 
Vertelden ze ook iets over de situatie, of was het alleen een mailtje met 'je krijgt je geld terug'.
Iemand hier al meer informatie gekregen rondom de situatie van bikepartsrus? Wij hebben nog geen reactie ontvangen op onze vraag of ze wat meer duidelijkheid willen geven over de situatie. We hebben iig de producten van bikepartsrus tijdelijk op non-actief gezet. Er zijn ook al enkele reacties op http://www.cyclopedia.nl/fietswinkel_re ... BhcnRzcnVz
Ik denk wel dat er nu een flinke smet zit op bikepartsrus, hopelijk is deze smet terecht. Anders gaat de winkel zware tijden tegemoet.
 Het is wellicht oppassen in de toekomst dat deze ondernemer niet onder een nieuwe naam een winkel gaat openen.
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 22 aug 2006 16:24

Quoten: Origineel geplaatst door cyclopedia op 22 Augustus 2006

denk wel dat er nu een flinke smet zit op bikepartsrus, hopelijk is deze smet terecht. Anders gaat de winkel zware tijden tegemoet.

Als het geen oplichter zou zijn en alles "netjes"afhandeld dan is zijn handelen op zijn minst onbeschoft geweest (Niet naleven van levertijden, niet nakomen van afspraken, niet reageren op contact zoekenden) Dus de smet die het bedrijf hierdoor zou krijgen is meer dan terecht.

sprintertje
Forum-lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 okt 2005 17:18

sprintertje 22 aug 2006 16:48

Hoe prijzenswaardig het ook is dat Martijn hier op het forum reageert, een beetje veel vragen blijven over zonder antwoorden.
Het is bijvoorbeeld vreemd dat Martijn hier zijn betrokkenheid bij Bike parts 'r us ontkent of op zijn minst bagatelliseert. Als Fiets via info@bikepartsrus.nl een vraag stelt over de site, is hij degene die antwoord geeft, niet die Julian. In het antwoord legt hij overigens de schuld bij de webbeheerder, die hij dus zelf is.
Ik ben benieuwd.

cyclopedia
Forum-lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 aug 2006 18:57

cyclopedia 22 aug 2006 17:01

Quoten: Origineel geplaatst door sprintertje op 22 Augustus 2006


Hoe prijzenswaardig het ook is dat Martijn hier op het forum reageert, een beetje veel vragen blijven over zonder antwoorden.
Het is bijvoorbeeld vreemd dat Martijn hier zijn betrokkenheid bij Bike parts 'r us ontkent of op zijn minst bagatelliseert. Als Fiets via info@bikepartsrus.nl een vraag stelt over de site, is hij degene die antwoord geeft, niet die Julian. In het antwoord legt hij overigens de schuld bij de webbeheerder, die hij dus zelf is.
Ik ben benieuwd.

Persoonlijk denk ik dat Martijn een beetje geschrokken is, zeker mede omdat er oa op dit forum gelinkt wordt naar het bedrijf van Martijn zelf, hij probeert dit uiteraard te voorkomen want een bedrijf dat genoemd wordt met oplichting is een smet waar je niet vanaf komt, zeker niet op het internet waar de geschiedenis je altijd zal achtervolgen. 
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>

cesar_
Forum-lid
Berichten: 281
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:28

cesar_ 22 aug 2006 19:31

Heb mijn geld terug, ook via mail naar juultje...

Cesar

Plaats reactie