Die haaienvinnen van hem remmen al genoeg af waarschijnlijk...
Eh sorry, back on-topic maar weer.
Lightweights
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 26 Oktober 2006
Lachen!! . Keertje in de regen door Zuid limburg rijden?, neem ik mijn lightweights mee kijken wie aan het eind nog steeds bruikbare remblokken over heeft.....
Deal !! kan ik altijd wat van leren toch...? neem ik voor de zekerheid een extra setje mee.... Aangezien ik niet weet of ik snel leer....
Lachen!! . Keertje in de regen door Zuid limburg rijden?, neem ik mijn lightweights mee kijken wie aan het eind nog steeds bruikbare remblokken over heeft.....
Deal !! kan ik altijd wat van leren toch...? neem ik voor de zekerheid een extra setje mee.... Aangezien ik niet weet of ik snel leer....
-
- Forum-lid
Vandaag reed Simunek jr. ook op Lightweights, Ventoux nog wel. Wat me opviel bij de Ventoux dat je eigenlijk de naam 'Lightweight' eigenlijk bijna niet ziet.
Grtz,Evert
Grtz,Evert
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 28 Oktober 2006
Vandaag reed Simunek jr. ook op Lightweights, Ventoux nog wel. Wat me opviel bij de Ventoux dat je eigenlijk de naam 'Lightweight' eigenlijk bijna niet ziet.
Ze kunnen er moeilijk "Lightweight" groter op zetten dan de velg hoog is hé!
Ze kunnen er moeilijk "Lightweight" groter op zetten dan de velg hoog is hé!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Welke dan? Ik kan me enkel nog Simunek herinneren, heb wel ook maar de helft van de cross gezien op tv.
Grtz,Evert
Grtz,Evert
Nulla tenaci invia est via!