Thompson topic
Echt geslaagd Jakkel!
Belgian Bike Power
Belgian Bike Power
Zo'n 15 à 20 jaar terug zag je ze enorm veel op de Belgische wegen ook al door de vele reclame campagnes en de mooie kleuren
samen met de mooie frames en de goedkopere prijzen vergeleken met de concurentie. De capella en de antares waren toen uitgesproken in de meerderheid. Ook veel vrouwen reden met die fietsjes wat ze nog aantrekkelijker maakte (de fiets hé).In die periode dacht ik ook altijd mijn volgend fiets wordt een thompson.
samen met de mooie frames en de goedkopere prijzen vergeleken met de concurentie. De capella en de antares waren toen uitgesproken in de meerderheid. Ook veel vrouwen reden met die fietsjes wat ze nog aantrekkelijker maakte (de fiets hé).In die periode dacht ik ook altijd mijn volgend fiets wordt een thompson.
-
- Forum-lid HC
Juist die faceplate doet een beetje afbreuk aan het moderne en snelle van deze fiets.
Had ook in zwart wit uitgevoerd mogen worden, was in mijn optiek mooier geweest dan dit ridderschildje uit de middeleeuwen.....
Maar goed, zoveel mensen, zoveel smaken.
Veel plezier met je Thompson, Jakkel!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie fiets! Ziet er strak uit.
Alleen jammer van die ouderwetse faceplate.
Less is bore
Goed opgemerkt, ik heb me wat laten inspireren door de Systemsix, qua kleursetting en enkel het merkopschrift op de bovenbuis. Dat is ook het interessante aan Thompson, je krijgt wat je vraagt qua spuitwerk. Bij Cannondale moet je nemen wat ze aanbieden, als ze al iets kunnen aanbieden binnen een redelijke termijn. En dan zwijg ik nog over de absurde prijzen...
Die faceplate gebruikt(e) Thompson om hun 100-jarige bestaan te vieren (1921-2021). Is de faceplate waarmee vroeger Thompsons uitgerust werden. Heb ik expliciet gevraagd om deze te te gebruiken want vreesde wat door het einde van 't jaar dat het het gewone logo ging zijn.daniel1975 schreef: ↑31 dec 2021 07:52 Mooie fiets! Ziet er strak uit.
Een ultra hedendaagse strakke fiets met high- end afmontage en een 'vintage' faceplate, persoonlijk vind ik dat een zalige combinatie, net omdat het wat vloekt.
Als je het dan ook nog gewoon een balhoofdplaatje noemt, wordt het helemaal vintage.
Wat mij betreft is een echt balhoofdaatje altijd een pré.
Verder is het niet mijn smaak van type fiets maar voor de uitvoering krijg je een dikke 9.
Wat mij betreft is een echt balhoofdaatje altijd een pré.
Verder is het niet mijn smaak van type fiets maar voor de uitvoering krijg je een dikke 9.
Campagnolo Ultra Dork