Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 31 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door compdiver op 31 Maart 2006
Hoeveel kost nu eigenlijk zo'n soloist team kader + vork van wolff?Ik vind het een erg strak frame en zou er wel wedstrijden mee willen rijden en mee willen trainen...
Adviesprijzen Benelux:
- Soloist Team (alu): 1.250 € (incl. zadelpen - vind ik persoonlijk heel aantrekkelijk!)- Soloist Carbon: 3050 € 3200 euro- R3: ... (k heb hier een prijs staan, maar denk dat ie niet klopt: ietsje minder dan de Soloist carbon) 2800 euro- Bayonne: 3950 € (nog niet beschikbaar!)
Tijdritframes:- P2 SL: 1250 €- P3 SL: 2214 €- P3 Carbon: 3110 €
ik dacht adviesprijs R3 2500 euro...
Volgens mijn recente prijslijsten althans !
cervelo R3
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 15 April 2006
Hoorde gisteren dat er een probleem met de Cervelo Wolf is dus misschien zul je hem eerst in moeten sturen.
zie ook
http://freeflite.com/page.cfm?PageID=161
Mocht je een goede hebben Nana stuur me dan even een mailtje (zie profiel) misschien weet ik er nog iemand voor.
Wat leuk dat je het gisteren hoorde! Vooral omdat de recall oud nieuws is zo'n 3 jaar oud!
Als autoriteit toch voortaan even je huiswerk doen!
Hoorde gisteren dat er een probleem met de Cervelo Wolf is dus misschien zul je hem eerst in moeten sturen.
zie ook
http://freeflite.com/page.cfm?PageID=161
Mocht je een goede hebben Nana stuur me dan even een mailtje (zie profiel) misschien weet ik er nog iemand voor.
Wat leuk dat je het gisteren hoorde! Vooral omdat de recall oud nieuws is zo'n 3 jaar oud!
Als autoriteit toch voortaan even je huiswerk doen!
pas op! paaltje!
ngeloooooflijk mooi, Nano. Een hele knappe en lang verwachte fiets! Proficiat.
Ik zag 'm daarnet op Weight Weenies en wou hem hier al bij "Droomfietsen" plaatsen, maar eigenlijk... aan jou de eer hem voor te stellen!
Ik zag 'm daarnet op Weight Weenies en wou hem hier al bij "Droomfietsen" plaatsen, maar eigenlijk... aan jou de eer hem voor te stellen!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 April 2006
ngeloooooflijk mooi, Nano. Een hele knappe en lang verwachte fiets! Proficiat.Ik zag 'm daarnet op Weight Weenies en wou hem hier al bij "Droomfietsen" plaatsen, maar eigenlijk... aan jou de eer hem voor te stellen!
Inderdaad heeft het lang geduurt, maar nu is alles vergeten.
ngeloooooflijk mooi, Nano. Een hele knappe en lang verwachte fiets! Proficiat.Ik zag 'm daarnet op Weight Weenies en wou hem hier al bij "Droomfietsen" plaatsen, maar eigenlijk... aan jou de eer hem voor te stellen!
Inderdaad heeft het lang geduurt, maar nu is alles vergeten.
Naast de bidonhouders is ie simpelweg perfect! Zou niet weten wat ik anders zou doen als ik het geld had. PRACHTIG!!
-
- Forum-lid
P-R-A-C-H-T-I-G Nano! Een van mijn favoriete weightweenie bikes van het moment.
Gewoon 200 af.
Gewoon 200 af.
-
- Forum-lid