Amstel Gold Tourversie 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 04 Januari 2006
Geen probleem hoor!! Het viel me ineens op.Manon is je vriendin neem ik aan (aangezien jij haar op de lijst hebt gezet)?
Klopt ! in "raad de plaat " had ik die fiets neegezet in een opgave..
hebben we zin ?
Geen probleem hoor!! Het viel me ineens op.Manon is je vriendin neem ik aan (aangezien jij haar op de lijst hebt gezet)?
Klopt ! in "raad de plaat " had ik die fiets neegezet in een opgave..
hebben we zin ?
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door jimbo op 05 Januari 2006
Ik wel. Ik ben er ook wel wat bang voor zo de eerste keer. Maar ik heb vast een plek gereserveerd voor dat weekend bij camping schoonbron.
Ik ben benieuwd.
hey jimbo dan ga ik jou op de camping al zien want ik sta ook op camping schoonbron. Kan ik gelijk controleren of je wel van dat roken af bent
Ik wel. Ik ben er ook wel wat bang voor zo de eerste keer. Maar ik heb vast een plek gereserveerd voor dat weekend bij camping schoonbron.
Ik ben benieuwd.
hey jimbo dan ga ik jou op de camping al zien want ik sta ook op camping schoonbron. Kan ik gelijk controleren of je wel van dat roken af bent
Heb ook wel een klein beetje schrik...zo voor de eerste keer. We gaan met een team en hebben gekozen voor de 150km. Het is dan nog al vroeg in het seizoen en dan is 150 wel genoeg dacht ik zo. L-B-L wil ik wel de 235km fietsen....maar dat komt dan wel weer.
Tot de 15de april.............hopen in het shirt van het forum
PS. Dat lange shirt heb ik ook over het hoofd gezien bij de bestelling. Is er nog een definitieve bestellijst ergens te zien????
Tot de 15de april.............hopen in het shirt van het forum
PS. Dat lange shirt heb ik ook over het hoofd gezien bij de bestelling. Is er nog een definitieve bestellijst ergens te zien????
M@zzel
Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Januari 2006
Ik ben benieuwd.
Ok, das een goed plan. Hoe meer stokken achter de deur , hoe beter.
Ik ben benieuwd.
CC, agr 100; limo 100
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 06 Januari 2006
Ik wel. Ik ben er ook wel wat bang voor zo de eerste keer. Maar ik heb vast een plek gereserveerd voor dat weekend bij camping schoonbron. Ik ben benieuwd.
En als je toch rookt een stok in je wiel.......?
Ik wel. Ik ben er ook wel wat bang voor zo de eerste keer. Maar ik heb vast een plek gereserveerd voor dat weekend bij camping schoonbron. Ik ben benieuwd.
En als je toch rookt een stok in je wiel.......?
M@zzel
-
- Forum-lid
We zijn nu daadwerkelijk ingeschreven voor de AGR. De Teamnaam is Stalen Rossers; stamde uit de tijd dat het merendeel nog op een oud barrel fietste [dat was dus nog vorig jaar ].Heb ook een weddenschap tussen mij en een maat over wie het snelste klimt; ofwel wie de meeste heuvels als eerste boven komt wint. Iemand nog tips om in het onder N.A.P. liggende west-Nederland toch wat klimcapaciteiten op te doen?
Ziet u allen daar! [forumshirtjes uitreiking vrijdagavond in een café in Valkenburg? ]
Ziet u allen daar! [forumshirtjes uitreiking vrijdagavond in een café in Valkenburg? ]
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 21 Januari 2006
Gezellig, wij zijn er dan al, dus laat maar wat weten, gaan we gezellig wat drinken en onze forumpakjes passen!
Gezellig, wij zijn er dan al, dus laat maar wat weten, gaan we gezellig wat drinken en onze forumpakjes passen!
-
- Forum-lid
Ik ben ook ingeschreven onder de teamnaam 'De Mossels'
Ik herken jullie aan jullie shirt, en mij herken je aan een flits (of die flits van achter of van voren komt mogen jullie invullen )
Ik herken jullie aan jullie shirt, en mij herken je aan een flits (of die flits van achter of van voren komt mogen jullie invullen )
be Special, ride a Special