welke schoenen rijden jullie?
Van links naar rechts:
Voor de Tacx (andere pedalen dan mijn racefiets), het huismerk van Decathlon.
Voor de mountainbike, Sidi Bullet 2.
Voor de racefiets, Sidi Zeta.
De laatste een beetje modieus in het wit, en niet uitzonderlijk praktisch, maar wel mooi vind ik.De Sidi pasvorm is voor mij met mijn smalle voeten en lage wreef perfect. Wel heb ik er spijt van dat ik voor de racefiets niet een luxer model van Sidi heb gekozen met een mooier sluit/stel systeem. Dus de Zeta's zullen waarschijnlijk binnenkort vervangen worden.
Voor de Tacx (andere pedalen dan mijn racefiets), het huismerk van Decathlon.
Voor de mountainbike, Sidi Bullet 2.
Voor de racefiets, Sidi Zeta.
De laatste een beetje modieus in het wit, en niet uitzonderlijk praktisch, maar wel mooi vind ik.De Sidi pasvorm is voor mij met mijn smalle voeten en lage wreef perfect. Wel heb ik er spijt van dat ik voor de racefiets niet een luxer model van Sidi heb gekozen met een mooier sluit/stel systeem. Dus de Zeta's zullen waarschijnlijk binnenkort vervangen worden.
Harde wind is meestal tegen.
@ Ron Engels, Tacx en racefiets heb ik gezien. Je mountainbike heb ik ergens gemist. Staat deze al op het forum?
(Ik realiseer me nu dat ik ook weer het e.e.a. moet updaten na het vervangen van verschillende onderdelen en (complete) fietsen.)
(Ik realiseer me nu dat ik ook weer het e.e.a. moet updaten na het vervangen van verschillende onderdelen en (complete) fietsen.)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 31 Januari 2006
@ Ron Engels, Tacx en racefiets heb ik gezien. Je mountainbike heb ik ergens gemist. Staat deze al op het forum?
Nee, die heb je niet gemist. Ik plaats wel even een fotootje op het daavoor bestemde forum.
Nee, die heb je niet gemist. Ik plaats wel even een fotootje op het daavoor bestemde forum.
Harde wind is meestal tegen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
deze heb ik me aangeschaft
picture
picture
-
- Forum-lid
hey roeieber, mooie schoenen. Kan je me een idee geven van de prijs aub, en vooral: hoe zitten ze tov je shimano schoenen?
Zelf heb ik ook shimano schoenen en vind deze heel goed wat betreft pasvorm, maar nogal beperkt wat betreft modellen.
Zelf heb ik ook shimano schoenen en vind deze heel goed wat betreft pasvorm, maar nogal beperkt wat betreft modellen.