verdient dit forum geen eigen kleding
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 15 Oktober 2005
Interesse in Forumkleding- Il Grasso (afh. van kwaliteit)- giant Eric (100)- Rolandt (100)- Zombie (100)- Amclassic-fan (afh. van kwaliteit) - jimbo (100)-Cas* (liefts niet meer dan +/- 75,-(als het er een beetje ok uitziet ))
marcel(afhankelijk van of ik geld heb en het ontwerp er leuk uitziet)- Marky (max. 75 en hangt van ontwerp af)
Interesse in Forumkleding- Il Grasso (afh. van kwaliteit)- giant Eric (100)- Rolandt (100)- Zombie (100)- Amclassic-fan (afh. van kwaliteit) - jimbo (100)-Cas* (liefts niet meer dan +/- 75,-(als het er een beetje ok uitziet ))
marcel(afhankelijk van of ik geld heb en het ontwerp er leuk uitziet)- Marky (max. 75 en hangt van ontwerp af)
koelie joelie!
-
- Forum-lid
Interesse in Forumkleding
- Il Grasso (afh. van kwaliteit)
- giant Eric (100)
- Rolandt (100)
- Zombie (100)
- Amclassic-fan (afh. van kwaliteit)
- jimbo (100)
-Cas* (liefts niet meer dan +/- 75,-(als het er een beetje ok uitziet )
-marcel(afhankelijk van of ik geld heb en het ontwerp er leuk uitziet)
-Marky (max. 75 en hangt van ontwerp af)
-bike_add1ct (100, afh. van kwal.)
Ten eerste zou het inderdaad leuk zijn om te weten of Fiets een aandeel zou willen hebben hierin. Kan me voorstellen dat ze niet direct reageren omdat ze dit wel ff in de groep moeten gooien. Qua design moet het denk ik vrij rustig zijn, omdat in dit geval juist de tekst goed zichtbaar moet zijn. Verder vind ik "lid" of "forumlid" wat saai eigenlijk. "Ik SPAM op Fiets.nl" of "SPAMMER", bijvoorbeeld, lijken me wat grappiger. Of gewoon zo'n blikje erbij
- Il Grasso (afh. van kwaliteit)
- giant Eric (100)
- Rolandt (100)
- Zombie (100)
- Amclassic-fan (afh. van kwaliteit)
- jimbo (100)
-Cas* (liefts niet meer dan +/- 75,-(als het er een beetje ok uitziet )
-marcel(afhankelijk van of ik geld heb en het ontwerp er leuk uitziet)
-Marky (max. 75 en hangt van ontwerp af)
-bike_add1ct (100, afh. van kwal.)
Ten eerste zou het inderdaad leuk zijn om te weten of Fiets een aandeel zou willen hebben hierin. Kan me voorstellen dat ze niet direct reageren omdat ze dit wel ff in de groep moeten gooien. Qua design moet het denk ik vrij rustig zijn, omdat in dit geval juist de tekst goed zichtbaar moet zijn. Verder vind ik "lid" of "forumlid" wat saai eigenlijk. "Ik SPAM op Fiets.nl" of "SPAMMER", bijvoorbeeld, lijken me wat grappiger. Of gewoon zo'n blikje erbij
http://img445.imageshack.us/img445/9433/forum2jw.png
Van vinden jullie hiervan?
Van vinden jullie hiervan?
kiekeboe
Interesse in Forumkleding- Il Grasso (afh. van kwaliteit)- giant Eric (100)- Rolandt (100)- Zombie (100)- Amclassic-fan (afh. van kwaliteit) - jimbo (100)-Cas* (liefts niet meer dan +/- 75,-(als het er een beetje ok uitziet )-marcel(afhankelijk van of ik geld heb en het ontwerp er leuk uitziet)-Marky (max. 75 en hangt van ontwerp af)-bike_add1ct (100, afh. van kwal.)-T2300 (100)
Interesse in Forumkleding- Il Grasso (afh. van kwaliteit)- giant Eric (100)- Rolandt (100)- Zombie (100)- Amclassic-fan (afh. van kwaliteit) - jimbo (100)- Cas* (+/- 75,- afh. van ontwerp)- marcel (afh. of ik geld heb en het ontwerp)- Marky (max. 75 en hangt van ontwerp af)- bike_add1ct (100, afh. van kwal.)- T2300 (100)
- Coulthard
- Coulthard
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC