easton circuit
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 16 Juli 2006
stickers zijn pas leverbaar in 2007 !
En wat zie ik deze maand in Fiets Magazine staan?
Een artikel over deze decals! Zijn ze nu toch leverbaar of lopen die van Fiets Magazine achter?
stickers zijn pas leverbaar in 2007 !
En wat zie ik deze maand in Fiets Magazine staan?
Een artikel over deze decals! Zijn ze nu toch leverbaar of lopen die van Fiets Magazine achter?
Altius, Citius, Fortius!!
-
- Forum-lid
Ik heb de stickers bij de plaatselijke FM in bestelling staan en zij hadden nog niets gehoord of het nu wel/niet leverbaar was/is
Eigenlijk tegen beter weten gewoon laten bestellen en zien wat er gebeurt!
Eigenlijk tegen beter weten gewoon laten bestellen en zien wat er gebeurt!
Wanneer wordt het Zomer....
Wat betreft de stickers / decals, jep ze zijn sinds deze week levervaar via veltec benelux, zie mail die ik van hen ontving:
Er zijn binnenkort inderdaad stickers verkrijgbaar voor je Circuit-wielen.
De kleuren zijn de kleuren van het Veltec Custom center (zie; color=#606420 www.veltec.com)
Het artikelnummer is EAWHR0107 en de prijs € 19,95 (voor een set wielen)
heb even gekeken op hun site, heel duidelijk is het niet, klik op "home" en dan op veltec custom center... dan zijn alle kleuren leverbaar die ze ook leveren op de concorde frames.
mazzel
Evert
De kleuren zijn de kleuren van het Veltec Custom center (zie; color=#606420 www.veltec.com)
heb even gekeken op hun site, heel duidelijk is het niet, klik op "home" en dan op veltec custom center... dan zijn alle kleuren leverbaar die ze ook leveren op de concorde frames.
mazzel
Evert
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Mooi nog even geduld dan maar en dan zitten er zwarte stickers op.
Kan het trouwens niet echt duidelijk vinden op de site
Kan het trouwens niet echt duidelijk vinden op de site
Wanneer wordt het Zomer....
*BOINK*
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Evert op 09 Augustus 2006
Wat betreft de stickers / decals, jep ze zijn sinds deze week levervaar via veltec benelux, zie mail die ik van hen ontving:
mazzel
Evert
Heb het probleem dit weekend gemeld op de fietsbeurs in Brussel. Probleem werd direct onderkend, maar... het zou nu van de baan moeten zijn. Ben benieuwd, mijn naam werd genoteerd en via mijn FB zouden de stickers worden geleverd. Dus binnenkort tempest II wielen met zilveren decals!
mazzel
Evert
Heb het probleem dit weekend gemeld op de fietsbeurs in Brussel. Probleem werd direct onderkend, maar... het zou nu van de baan moeten zijn. Ben benieuwd, mijn naam werd genoteerd en via mijn FB zouden de stickers worden geleverd. Dus binnenkort tempest II wielen met zilveren decals!
http://koersklak.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Raar. Ben bij mijn fm geweest ivm. De aanschaf nieuwe bike. Heb dus ook nieuw setje wielen nodig en dus gezien de positieve ervaringen op dit forum info gevraagd bij de fm over de easton's circuits.
Trok die me daar een gezicht zeg toen hij de naam easton hoorde. Toonde me onmiddelijk zijn werkplaats met hopen kapotte eastons en raadde me met drang af deze wielen aan te schaffen.
Collega op het werk van hetzelfde laken een broek en nog bij een andere fm. ook. Toeval????? Slechte fm of wat?
Trok die me daar een gezicht zeg toen hij de naam easton hoorde. Toonde me onmiddelijk zijn werkplaats met hopen kapotte eastons en raadde me met drang af deze wielen aan te schaffen.
Collega op het werk van hetzelfde laken een broek en nog bij een andere fm. ook. Toeval????? Slechte fm of wat?
free your mind and the ass will follow
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Inderdaad, van wat ik heb gehoord is TS-Biker de enige..
Zelf ben ik ook zeer tevreden over mijn Easton-wielen, er zit nog steeds geen slag in (ondanks dat ik er niet al te soepel mee om ga) en verder ook nog geen andere problemen gehad.
Zelf ben ik ook zeer tevreden over mijn Easton-wielen, er zit nog steeds geen slag in (ondanks dat ik er niet al te soepel mee om ga) en verder ook nog geen andere problemen gehad.
-
- Forum-lid
kijk op markplaats kan je ze halen in een FIETSWINKEL voor 339 euro nieuw in de doos
-
- Forum-lid
Even een kleine kick van dit topic .
Hoe is het qua comfort gesteld met deze easton circuit wielen? Vergelijkbaar met de campa neutron wielen? Ik rijd nu op whr 550 wielen, prima dingen maar qua comfort bijzonder onprettig. Ik weeg overigens 65 kilo.
Hoe is het qua comfort gesteld met deze easton circuit wielen? Vergelijkbaar met de campa neutron wielen? Ik rijd nu op whr 550 wielen, prima dingen maar qua comfort bijzonder onprettig. Ik weeg overigens 65 kilo.