Valpartijen
-
- Forum-lid
dank u
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid
dat zal dan zeker gebeuren, maar het is nog niet zeker dat het die word hé, maar zoals het er nu voor staat, maakt hij wel zeer veel kans. Het is een van de enige frames die in mijn maat beschikbaar is.
Zonder vallen gaat 't niet maar 2005 was pechjaar. 1 Aug. gestopt met werken, 24 aug. even trainen. Op onoverzichtelijk T-kruispunt wil ik naar links, rij kruispunt op en zie links melkboer in vrachtwagentje aankomen. Hij geeft mij geen voorrang, ziet me dan toch, schrikt en gaat ook links rijden. Enige mogelijkheid voor mij : hard rechtdoor een diepe gracht in, over de kop en knal met m'n sleutelbeen tegen een fruitboompje aan.
Slechte groei sleutelbeen, eindelijk 5 december operatie. Zal alles tezamen zo een 6 maanden buiten strijd zijn. FM heeft (onder stickertje van zijn zaak) barstje ontdekt in m'n Kuota Ksano. Vandaag nieuw Kredo frame besteld. Gister eerste keer na operatie op de Tackx gereden op m'n ouwe Pinarello.
En Ridley rijder : die Kuota is een aanrader, m'n Ksano was een bijzonder aangenaam en comfortabel fietsje.
Slechte groei sleutelbeen, eindelijk 5 december operatie. Zal alles tezamen zo een 6 maanden buiten strijd zijn. FM heeft (onder stickertje van zijn zaak) barstje ontdekt in m'n Kuota Ksano. Vandaag nieuw Kredo frame besteld. Gister eerste keer na operatie op de Tackx gereden op m'n ouwe Pinarello.
En Ridley rijder : die Kuota is een aanrader, m'n Ksano was een bijzonder aangenaam en comfortabel fietsje.
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag mijn fiets binnengebracht voor herstellingen. Na 4,5 maanden is het eindelijk zover. Ik zal dit weekend eindelijk weer op de koersfiets kunnen zitten!! Ik heb ook wat dingen laten veranderen en zal dan wel een fototje plaatsen. Manmanman k'ben echt kontent!
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 31 Januari 2006
2 weekjes terug een ongeval met mijn Giant MTB. Gestrest naar mijn Pa die ernstig ziek al 10 weken in ziekenhuis ligt, op een splitsing een auto te laat gezien, en bam! raak. Eerste keer mijn eigen schuld, klote! Wielen dubbel, triple kapot. Gelukkig is het frame niet krom. enfin, word een duur grapje.
...Das mooi kl*te panschpieng, noemen ze nou een "ongeluk bij een ongeluk" of zo iets. Hopelijk vallen de kosten toch nog mee en beterschap met je Pa.....!
Als je krab bij kas zit kun je misschien via dit forum nog wel wat goedkoper aan de spullen komen die je nodig hebt...!
Succes...!
2 weekjes terug een ongeval met mijn Giant MTB. Gestrest naar mijn Pa die ernstig ziek al 10 weken in ziekenhuis ligt, op een splitsing een auto te laat gezien, en bam! raak. Eerste keer mijn eigen schuld, klote! Wielen dubbel, triple kapot. Gelukkig is het frame niet krom. enfin, word een duur grapje.
...Das mooi kl*te panschpieng, noemen ze nou een "ongeluk bij een ongeluk" of zo iets. Hopelijk vallen de kosten toch nog mee en beterschap met je Pa.....!
Als je krab bij kas zit kun je misschien via dit forum nog wel wat goedkoper aan de spullen komen die je nodig hebt...!
Succes...!
"Afstappen is geen optie"
Op 4 februari heb ik de eerste schuiver gemaakt van dit jaar, gewoon domme pech. Tijdens trainingsweekend reden we met z'n allen door het binnenveld en daar lag nogal wat modder. Combi van volgelopen profiel, iets te harde banden, iets te hard door de bocht en klabam... daar ging ik. Ploeggenote erover heen. De schade bleef beperkt: slechts een gebroken tand, kin/wang flink kapot, dikke en blauwe kuit, dikke en blauwe heup, blauwe knie en blauwe enkel. Fiets viel helemaal mee: stuurlintje geschaafd en kapje van shifter verloren. Als 't hier bij blijft dit jaar, ben ik tevreden.
aauw... beterschap christy...
Ook ik moest er gisteren bijna aan geloven... ik kon al slippend nog net een botsing met een reiger voorkomen.
Het beest was vol gefocust op een klein knaagdier dat de weg over schoot, iets minder op mij... Ik kon nog wel op net tijd remmen, en zodat de reiger me nog net kon ontwijken...
Maargoed... ik kan wel zeggen dat ik het leven het gered van zon klein beestje
Ook ik moest er gisteren bijna aan geloven... ik kon al slippend nog net een botsing met een reiger voorkomen.
Het beest was vol gefocust op een klein knaagdier dat de weg over schoot, iets minder op mij... Ik kon nog wel op net tijd remmen, en zodat de reiger me nog net kon ontwijken...
Maargoed... ik kan wel zeggen dat ik het leven het gered van zon klein beestje
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Quote: Origineel geplaatst door Hans op 16 Februari 2006
aauw... beterschap christy...Ook ik moest er gisteren bijna aan geloven... ik kon al slippend nog net een botsing met een reiger voorkomen. Het beest was vol gefocust op een klein knaagdier dat de weg over schoot, iets minder op mij... Ik kon nog wel op net tijd remmen, en zodat de reiger me nog net kon ontwijken...Maargoed... ik kan wel zeggen dat ik het leven het gered van zon klein beestje
Of had jij geluk , dat hij zijn snavel niet in jouw lichaam boorde.
@ Christy , beterschap met de verwondingen.
aauw... beterschap christy...Ook ik moest er gisteren bijna aan geloven... ik kon al slippend nog net een botsing met een reiger voorkomen. Het beest was vol gefocust op een klein knaagdier dat de weg over schoot, iets minder op mij... Ik kon nog wel op net tijd remmen, en zodat de reiger me nog net kon ontwijken...Maargoed... ik kan wel zeggen dat ik het leven het gered van zon klein beestje
Of had jij geluk , dat hij zijn snavel niet in jouw lichaam boorde.
@ Christy , beterschap met de verwondingen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.