Theo V schreef:Kijk, als dit nu bij Vos was gebeurt zou iedereen je gelijk geven.:):d:D
Ik vind het verhaal van Bumblebee glashelder en gewoon een slechte beurt van Hopmans (misschien eenmalig)
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Daniel1975 schreef:Wellicht dat Bumblebee even kan vertellen hoe hij zich heeft gedragen in de winkel en of Patrick wel een reeele kans heeft gehad om een aanbod te doen?
(ik vang ook wel eens iets op onderweg........)
bumblebee schreef:
maar ja soit, heeft toch geen belang meer he? Forummoderator komt is even zeggen of ik me wel niet misdragen heb...schitterend gewoon (-: Hij was er dus bij.
Daniel1975 schreef:Wellicht dat Bumblebee even kan vertellen hoe hij zich heeft gedragen in de winkel en of Patrick wel een reeele kans heeft gehad om een aanbod te doen?
eelcoz schreef:bumblebee schreef:
maar ja soit, heeft toch geen belang meer he? Forummoderator komt is even zeggen of ik me wel niet misdragen heb...schitterend gewoon (-: Hij was er dus bij.
Het feit dat Daniel moderator is, heeft hier niets mee te maken. Hij reageert hier gewoon als forumlid (het valt me op dat meer mensen dit onderscheid niet kunnen maken)!