Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

terug van kale reis hopmans!

kees0251
Forum-lid

kees0251 21 dec 2010 17:30

Theo V schreef:Kijk, als dit nu bij Vos was gebeurt zou iedereen je gelijk geven.;):):d:D

Ik vind het verhaal van Bumblebee glashelder en gewoon een slechte beurt van Hopmans (misschien eenmalig)
Cheap light strong, choose two

cervelocastelli
Forum-lid

cervelocastelli 21 dec 2010 17:54

Kan me de frustratie van bumblebee helemaal voorstellen.
Was op zoek naar Sidi schoenen. Heb gebeld met Hopmans of ze een bepaalde schoen op voorraad hadden in een bepaalde maat en daar werd bevestigend op gereageerd. Gevraagd of ze de schoen opzij konden zetten zodat ik hem in de loop van de dag zou kunnen komen ophalen, ook dat kon, zelfs mijn naam genoteerd, ook maar meteen de naam van de medewerker van Hopmans genoteerd. Kom bij Hopmans en krijg te horen dat die schoen in die maat niet voorradig is. Gevraagd aan die oude man aan de kassa of de betreffende medewerker even naar voor geroepen kon worden, maar dat vond die oude man niet nodig, moest maar terugkomen als de schoen weer voorradig was. Voor Jan L 2 uurtjes in de auto gezeten. Heb toen de schoenen gekocht bij Sport44 in Breda.
Daar heeft de eigenaar me wel netjes geholpen!

ciclista
Forum-lid

ciclista 21 dec 2010 18:05

Achteraf gepraat waar je nu iets meer aan hebt: Je had het voorstel kunnen accepteren om op te halen met de gok dat iemand van het forum dit voor je had willen doen en even opsturen, ik kom bv elke dag langs BoZ.. Nadeel was natuurlijk wel weer geweest dat ik dan zelf ook weer van alles gekocht had, een bezoekje aan Hopmans is vaak toch een rondje door de snoepwinkel.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 21 dec 2010 20:13

Wellicht dat Bumblebee even kan vertellen hoe hij zich heeft gedragen in de winkel en of Patrick wel een reeele kans heeft gehad om een aanbod te doen?

(ik vang ook wel eens iets op onderweg........)
Less is bore

diogenes
Forum-lid

diogenes 21 dec 2010 21:19

Ik heb tot nu toe een paar transacties met Hopmans gedaan en ben door Patrick zeer correct geholpen, hetgeen natuurlijk niet uitsluit dat er binnen zo'n bedrijf ooit iets mis kan gaan.
Velgenfluisteraar

Florezido

bumblebee
Forum-lid

bumblebee 21 dec 2010 22:59

Daniel1975 schreef:Wellicht dat Bumblebee even kan vertellen hoe hij zich heeft gedragen in de winkel en of Patrick wel een reeele kans heeft gehad om een aanbod te doen?

Hoe ik me heb gedragen? Heb daar heel de boel kort en klein geslagen (-: , jawadde... hoe heb ik me gedragen? heb mijn gedacht gezegd dat het hun fout was dat ik voor niets gekomen ben, en dat gaven ze toe...dat ik stilletjes bleef wachten en vooruit staren aan de balie tot er een oplossing was, vind ik niet echt misdragen? of wel? en ja Patrick heb ikzelf niet echt gesproken, omdat die jonge gasten altijd naar achter gingen om met hem te overleggen... Patrick heeft heel even komen neuzen tussen de dozen van SRAM, maar weet ik dan op dat ogenblik dat hij de baas is? en ken die man niet van op voorhande he...en hij had me zelf dan ook is te woord kunnen staan he. niet??

maar ja soit, heeft toch geen belang meer he? Forummoderator komt is even zeggen of ik me wel niet misdragen heb...schitterend gewoon (-: Hij was er dus bij.

Het is dus mijn fout dat ik naar Hopmans gereden ben.

Het is mijn fout dat ik op voorhand 2x gebeld heb.

Het is mijn fout om te geloven wat ze zeggen aan de telefoon dat ze het hebben liggen.

Het is mijn fout , sorry dat ik ontevreden ben over de gang van zaken koning Hopmans,
groetjes, de klant x

eelcoz

eelcoz 21 dec 2010 23:09

bumblebee schreef:
maar ja soit, heeft toch geen belang meer he? Forummoderator komt is even zeggen of ik me wel niet misdragen heb...schitterend gewoon (-: Hij was er dus bij.

Het feit dat Daniel moderator is, heeft hier niets mee te maken. Hij reageert hier gewoon als forumlid (het valt me op dat meer mensen dit onderscheid niet kunnen maken)!

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 21 dec 2010 23:20

Daniel1975 schreef:Wellicht dat Bumblebee even kan vertellen hoe hij zich heeft gedragen in de winkel en of Patrick wel een reeele kans heeft gehad om een aanbod te doen?

Daniel,

Hiermee lijk je te insinueren dat je ook in dit specifieke geval iets op hebt gevangen.

Indien dat niet het geval is dan formuleer en post je toch wel wat onduidelijk. Wat bedoel je dan met 'ik vang ook wel eens iets op onderweg........'?

@bumblebee. Nah, nu niet meteen op je achterste poten gaan staan bij enige vorm van vragen/kritiek als reactie op jouw post.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 21 dec 2010 23:22

Bumblebee:

Ik word altijd prima geholpen door zowel Patrick, Frans als de jongens achter de balie.
Het is lullig voor je dat dit je overkomen is, dat mag je ze verwijten, maar om Hopmans nu meteen tot de grond toe af te fikken? Het is een incident en niet meer dan dat.
Dit soort fouten worden helaas overal gemaakt, zelfs bij je lokale FM.
Misschien bij die van jou niet, maar dan had je de groep daar moeten kopen.
Had je een boel tijd, benzine en dus geld en een slecht humeur bespaard.
Niets is wat het lijkt..

bumblebee
Forum-lid

bumblebee 21 dec 2010 23:22

Graag zou ik weten wat hij bedoelde over hoe ik me gedragen heb? Zeggen dat je uiteindelijk voor niets naar daar bent gereden mag niet ofwat??Ik heb zelfs niet geroepen of dergelijke, enkel heb ik gewacht op een oplossing die er niet kwam, en ik stond helemaal alleen aan de balie hoor, want er was op dat moment geen kat in de onderdelen-winkel.
Voor mijn part mag je Hopmans geloven, ik weet wel de waarheid, en ik weet verdomd goed dat je een klant zo niet behandeld. punt andere lijn.

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 22 dec 2010 02:48

Hoi,
eelcoz schreef:
bumblebee schreef:

Het feit dat Daniel moderator is, heeft hier niets mee te maken. Hij reageert hier gewoon als forumlid (het valt me op dat meer mensen dit onderscheid niet kunnen maken)!

Daar valt geen onderscheid te maken.
Ben je moderator dan word je aanschouwd als moderator. Punt.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 22 dec 2010 03:06

Hoi,

Ja, en ik vind dat jij een ongelooflijk trieste huilebalk bent, je functie als mod totaal onwaardig.

Ciao, ;)
Snobisme is een dure hobby...

Plaats reactie