Waar ik veel onderdelen bestel is bij de volgende sites:
www.bike-components.de (groot assortiment, superlage prijzen en goede service)
www.ebay.com / ebay.de (je blijft hier gewoon de beste deals tegen komen en met de hulp van PayPal is het ontzettend gemakkelijk)
xtrparts.tk (verkoper had zelfs mijn adresgegevens nog van vorige aankoop! vriendelijke service en leuke aanbiedingen)
www.rose.nl (als ik iets nodig heb wat ik verder bijna niet kan vinden is rose eerste keus)
www.futurumshop.nl (qua schoenen en wielen kun je daar goede deals maken, en de gratis verzending is natuurlijk ook top)
Ook heb ik wel eens iets besteld bij Hasbike, via marktplaats. Was ik ook erg tevreden over! Snelle levering voor goede prijzen!
Waar ik bijna nooit iets koop is bike2build.nl (naar mijn mening vergeleken met die andere shops gewoon overprijsd)
Bij the Barracuda heb ik dat idee eigenlijk ook wel een beetje..
Qua winkel zelf koop ik eigenlijk alleen bij Salden, ligt niet zo ver van waar ik woon. Maar aangezien ik via internet praktisch alles koop ben ik amper bij Salden te vinden.
goede site voor online kleding,onderdelen
kan iemand mij iets vertellen over 11speed.com? is een italiaanse zaak maar weet niet of het betrouwbaar is of niet..
wil namelijk fulcrum racing 1 gaan aanschaffen en die zijn daar 200 euro goedkoper dan hier in nederland
wil namelijk fulcrum racing 1 gaan aanschaffen en die zijn daar 200 euro goedkoper dan hier in nederland
Train ze!
Quote: Origineel geplaatst door rein van de wou op 15 September 2006
goed initiatief. echter vind ik het persoonlijk wel belangrijk dat echt alle internet-shops in nederland er in terug te vinden zijn. Salden bijvoorbeeld staat er geloof ik niet bij(of ik heb er langs gekeken). Verder moet de site natuurlijk wel onafhankelijk blijven en geen site vol reclame voor fietsenzaken
Hier staat salden geloof ik wel bij: wieleronderdelen
Verder heb ik zelf redelijke ervaringen met Salden,bike2build en futurumshop.En vooral slechte met bikepartsrus maar dat is hier al uitgebreid besproken.
goed initiatief. echter vind ik het persoonlijk wel belangrijk dat echt alle internet-shops in nederland er in terug te vinden zijn. Salden bijvoorbeeld staat er geloof ik niet bij(of ik heb er langs gekeken). Verder moet de site natuurlijk wel onafhankelijk blijven en geen site vol reclame voor fietsenzaken
Hier staat salden geloof ik wel bij: wieleronderdelen
Verder heb ik zelf redelijke ervaringen met Salden,bike2build en futurumshop.En vooral slechte met bikepartsrus maar dat is hier al uitgebreid besproken.
-
- Forum-lid
Hier staat salden geloof ik wel bij: wieleronderdelenVerder heb ik zelf redelijke ervaringen met Salden,bike2build en futurumshop.En vooral slechte met bikepartsrus maar dat is hier al uitgebreid besproken.
he nog zo'n vergelijkings-site, deze had ik nog niet gezien. Het zijn zeker goede intiatieven, zeker voor de consument.
-
- Forum-lid
Leuk om te zien dat er een nieuwe speler is in de online fiets product vergelijk wereld. Ook concurentie ts vergelijkingssites kan weer geen kwaad
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>
-
- Forum-lid
Inderdaad concurrentie kan geen kwaad. Toen we het idee gingen uitwerken was er ook nog geen concurrentie.Maar voor je z'n website up en running hebt,ben je wel weer een poosje verder.Daar heb jij waarschijnlijk ook wel ervaring mee
<a target="_blank" href= "http://www.wieleronderdelen.nl">wieleronderdelen</a>
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door wieleronderdele op 04 Oktober 2006
Inderdaad concurrentie kan geen kwaad. Toen we het idee gingen uitwerken was er ook nog geen concurrentie.Maar voor je z'n website up en running hebt,ben je wel weer een poosje verder.Daar heb jij waarschijnlijk ook wel ervaring mee
ja een website als www.cyclopedia.nl bouw je niet in een avond, zeker gezien onze website nog een stuk uitgebreider is dan die van jullie.
ja een website als www.cyclopedia.nl bouw je niet in een avond, zeker gezien onze website nog een stuk uitgebreider is dan die van jullie.
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>
Alleen werkt wieleronderdelen direct en duidelijk en vind ik cyclopedia een mooi initiatief, als het fatsoenlijk zou werken. Want om 33,95 nou als goedkoopste prijs te hanteren voor een GP4000 buitenband dan schort er volgens mij nog het een en ander aan die site
Science of Performance!
-
- Forum-lid
@daveke
Het is niet de intentie van Cyclopedia om puur de goedkoopste prijzen te tonen, aangezien prijs niet altijd de doorslaggevende factor is voor een goede aankoop (bikepartsrus.nl). Cyclopedia is inderdaad in ontwikkeling en steeds meer winkeliers ontdekken de voordelen van Cyclopedia en werken mee aan het iniatief waardoor onze registers zich verder vullen. Publiceren op cyclopedia is voor winkeliers namelijk gratis waardoor elke winkelier een eerlijke kans krijgt en niet als vele vergelijkingssites dik betaalt moet worden voor een prijsvermelding.
Het is niet de intentie van Cyclopedia om puur de goedkoopste prijzen te tonen, aangezien prijs niet altijd de doorslaggevende factor is voor een goede aankoop (bikepartsrus.nl). Cyclopedia is inderdaad in ontwikkeling en steeds meer winkeliers ontdekken de voordelen van Cyclopedia en werken mee aan het iniatief waardoor onze registers zich verder vullen. Publiceren op cyclopedia is voor winkeliers namelijk gratis waardoor elke winkelier een eerlijke kans krijgt en niet als vele vergelijkingssites dik betaalt moet worden voor een prijsvermelding.